Heeft ie geen leuke tegenspeelster? Da's meer mijn smaak...quote:
Nauwelijks!! de film is voor Brody vrij eenzaam, aangezien hij weet ik hoe lang in zijn uppie moet overleven tijdens de oorlogquote:Op zondag 27 mei 2007 04:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heeft ie geen leuke tegenspeelster? Da's meer mijn smaak...![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 04:33 schreef Cobra4 het volgende:
Blik op de Weg?
Ach natuurlijk, The Pianist. Was een beetje in de war met The Piano.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nauwelijks!! de film is voor Brody vrij eenzaam, aangezien hij weet ik hoe lang in zijn uppie moet overleven tijdens de oorlog
Mira Sorvino in Summer of Sam, Maura Tierney in Oxygen.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:32 schreef Cobra4 het volgende:
Heeft ie geen leuke tegenspeelster? Da's meer mijn smaak...![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 04:39 schreef ElizabethR het volgende:
Vitamine C
Correctquote:Op zondag 27 mei 2007 04:40 schreef wyccie het volgende:
Aspirine
Wie isquote:In 1969, while he was out-of-town on business, his wife, actresswas brutally murdered by cult leader Charles Manson and his cult members. She was eight months pregnant with their first child at the time. He has said that his life's biggest regret was not being present at the house on Cielo Drive, Beverly Hills the night his wife
and four others were brutally murdered.
Waaromquote:
Da's waar. 8 Maanden zwanger enzo. Kindje heeft nooit mogen leven. Heel sneu!quote:Op zondag 27 mei 2007 04:53 schreef wyccie het volgende:
Omdat het zo tragisch is.
Het Sharon Tate-Manson verhaal dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |