Dat wordt dan een week huisarrest....quote:Op zondag 27 mei 2007 22:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, dat zal je net zien. Dat ie per ongeluk iets proeft, het lekker vind en alle ananas opeet...![]()
![]()
Dat is waar. Maar ook dat kan zeer wel fout gaanquote:Op zondag 27 mei 2007 22:22 schreef Leandra het volgende:
Ik kan ook absoluut niet koken, ik ben een regelrechte ramp in de keuken, maar ik kan wel bakken![]()
Daar heb je immers altijd een zeer uitgebreid recept bij![]()
die ga ik ook eens proberen...quote:Op zondag 27 mei 2007 22:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat wordt dan een week huisarrest....
Dan heeft ie tijd zat om een nieuwe appelcake zonder appel maar met ananas te bakken![]()
dan moet je altijd volhouden dat dat de bedoeling was...quote:Op zondag 27 mei 2007 22:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ook dat kan zeer wel fout gaan![]()
Mwah... water koken lukt mij tegenwoordig toch aardig als ik het recept erbij heb hoorquote:Op zondag 27 mei 2007 22:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ook dat kan zeer wel fout gaan![]()
*oefent*quote:Op zondag 27 mei 2007 22:30 schreef debuurvrouw het volgende:
dan moet je altijd volhouden dat dat de bedoeling was...![]()
hij is vooral aandoenlijk lelijk...quote:
Dat kan ook z'n charmes hebben.... dan maakt Eend ook nog wel kans eigenlijkquote:Op zondag 27 mei 2007 22:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hij is vooral aandoenlijk lelijk...![]()
Eend is ook een schatje... aandoenlijk ook!quote:Op zondag 27 mei 2007 22:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan ook z'n charmes hebben.... dan maakt Eend ook nog wel kans eigenlijk![]()
![]()
Jij onderschat mijn lelijkheidquote:Op zondag 27 mei 2007 22:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan ook z'n charmes hebben.... dan maakt Eend ook nog wel kans eigenlijk![]()
![]()
Lekker zachtquote:Op zondag 27 mei 2007 22:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Eend is ook een schatje... aandoenlijk ook!![]()
Maar lastig te houden als huisdier volgens mij..
Al las ik net iets zeer wervends over buikdons..![]()
Waarmeequote:Op zondag 27 mei 2007 23:04 schreef Leandra het volgende:
Doe eens ff helpen...... nog 5...
Zeg dat danquote:Op zondag 27 mei 2007 23:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze SC volbaggeren, zodat we hier: [DGK SC # 101] 2 haakje or not 2 haakje verder kunnen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |