quote:Op zondag 27 mei 2007 21:40 schreef debuurvrouw het volgende:![]()
ik kan nog in het honderste topic posten
![]()
![]()
[afbeelding]
PROOST!![]()
![]()
op de volgende 100
enne, oh ja... hoi, daar ben ik weer.![]()
![]()
Ik onbeschaafd? Jij bent de gene die bent begonnen met tegen mij te liegen en te draaien. Als je je verstand had gebruikt had je nooit beweerd dat je dingen niet zegt terwijl je ze wel hebt gezegd.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:37 schreef Disana het volgende:
Het zou je sieren als je eens zou ophouden je constant op mij te focusen terwijl ik hier nauwelijks aanwezig ben. Je kotssmileys en sneren getuigen niet bepaald van een onschuldig of beschaafd iemand, dus houd je commentaar onder de gordel over andermans onschuld liever voor jezelf.
Je op dat vlak heb ik nog heel wat te lerenquote:
Goed puntquote:Op zondag 27 mei 2007 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zou je sieren als je eens zou ophouden je constant op mij te focusen terwijl ik hier nauwelijks aanwezig ben. Je kotssmileys en sneren getuigen niet bepaald van een onschuldig of beschaafd iemand, dus houd je commentaar onder de gordel over andermans onschuld liever voor jezelf.
Eend!quote:Op zondag 27 mei 2007 21:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je op dat vlak heb ik nog heel wat te leren![]()
Het is de originele Amsterdamse taalquote:
van me moeder...quote:
Neeh, sloom gedoequote:Op zondag 27 mei 2007 21:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Veulen! alles goed?! het schiet ook niet op als ik hier niet ben hè..![]()
![]()
Dat bedoelden ik toch helemaal niet...quote:Op zondag 27 mei 2007 21:52 schreef PC eend het volgende:
Het is de originele Amsterdamse taal
Zonder bekakte 'R' maar ouderwets normaal
Dus lul maar lekker slap als het om een erectie gaat
Want het kan me niet verrotte welk dialect je praat
Hier in Amsterdam zegt iedereen je waar het op staat
Klinkt lekker. Wel leuk zulke spontane ideeenquote:Op zondag 27 mei 2007 22:04 schreef Leandra het volgende:
Zo.. was k weer ff... en inmiddels staat er een appelcake zonder appel maar met ananas erin in de oven te bakken
De kid had een spontaan idee, dus we hebben ff lekker samen in de keuken staan klieren
lekker!quote:Op zondag 27 mei 2007 22:04 schreef Leandra het volgende:
Zo.. was k weer ff... en inmiddels staat er een appelcake zonder appel maar met ananas erin in de oven te bakken
De kid had een spontaan idee, dus we hebben ff lekker samen in de keuken staan klieren
Dat wil zeggen: de helft van de taart/cake heeft stukjes ananas aan de bovenkant... de kid vond dat namelijk niet zo'n goed idee als ikquote:Op zondag 27 mei 2007 22:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Klinkt lekker. Wel leuk zulke spontane ideeen
Oeh.. klinkt goedquote:Op zondag 27 mei 2007 22:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
lekker!![]()
morgen ga ik mijn befaamde choco-koko taart weer maken...![]()
![]()
en nu moet ieder zijn eigen helft opeten.?quote:Op zondag 27 mei 2007 22:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat wil zeggen: de helft van de taart/cake heeft stukjes ananas aan de bovenkant... de kid vond dat namelijk niet zo'n goed idee als ik
Houd Kid niet zo van ananas?quote:Op zondag 27 mei 2007 22:09 schreef Leandra het volgende:
Dat wil zeggen: de helft van de taart/cake heeft stukjes ananas aan de bovenkant... de kid vond dat namelijk niet zo'n goed idee als ik
Jeetje wat zijn jullie allemaal bak ijverig... Dat kan ik allemaal niet hoorquote:Op zondag 27 mei 2007 22:06 schreef debuurvrouw het volgende:
lekker!![]()
morgen ga ik mijn befaamde choco-koko taart weer maken...![]()
![]()
taarten bakken en eten koken is helaas een grote hobby.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jeetje wat zijn jullie allemaal bak ijverig... Dat kan ik allemaal niet hoor![]()
mare ik wil best helpen opeten hoor![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 22:15 schreef debuurvrouw het volgende:
taarten bakken en eten koken is helaas een grote hobby.
vooral zelf combi's maken...
ik moet me alleen meer aanleren meer weg te geven...![]()
Als ie t in zijn hoofd haalt om aan mijn ananashelft te komen....quote:Op zondag 27 mei 2007 22:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en nu moet ieder zijn eigen helft opeten.?![]()
Ik kan ook absoluut niet koken, ik ben een regelrechte ramp in de keuken, maar ik kan wel bakkenquote:Op zondag 27 mei 2007 22:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Ik kan bijde niet. Nee echt, ik ben 1 van die mensen die dus echt niet kan koken. Ik kan nog net wat uit de diepvries opwarmen. Maar meer is spelen met je leven![]()
ja, dat zal je net zien. Dat ie per ongeluk iets proeft, het lekker vind en alle ananas opeet...quote:Op zondag 27 mei 2007 22:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ie t in zijn hoofd haalt om aan mijn ananashelft te komen....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |