Jaquote:Op zondag 27 mei 2007 12:57 schreef paultjuhhh het volgende:
Kijken jullie wel de nieuwste filmpjes ik uplaod ze niet voor niets

Wat een lieve fotoquote:Op zondag 27 mei 2007 13:18 schreef HenkieVdV het volgende:
http://fok.phserver.net/baggermeet_25_5_07/IMG_3566.jpgWat een gast. Daar wil je toch niet aanzitten ofzo.
![]()
![]()

Op de filmpjes van mij doet ze leukquote:Op zondag 27 mei 2007 13:18 schreef HenkieVdV het volgende:
http://fok.phserver.net/baggermeet_25_5_07/IMG_3566.jpgWat een gast. Daar wil je toch niet aanzitten ofzo.
![]()
![]()

Hoezo?quote:Op zondag 27 mei 2007 13:47 schreef Allure_ het volgende:
Waren er bronstige mannen op de meet?

irene (rena) En jordy (Borkydude)quote:Op zondag 27 mei 2007 13:52 schreef P8 het volgende:
wie was dat mokkel die dat knaapje zat aan te randen in dat eerste filmpje? En wie was haar slachtoffer?

Whehequote:Op zondag 27 mei 2007 13:02 schreef WurM het volgende:
[..]
Ze schijnt een hele lelijke vriend te hebben...

Je riep?quote:Op zondag 27 mei 2007 13:12 schreef ericajax het volgende:
[..]
wat een geluksvogel loopt er nu dus rond![]()
![]()

Ooh, gewoon komen de volgende keer. Dan maak je ze toch maar bronstigquote:Op zondag 27 mei 2007 13:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan zou ik het wel in overweging hebben genomen.

hahahahahah hijs bezetenquote:

En z'n volgers zitten achter hemquote:

Bier is evilquote:

Jahwel, RJ heeft die foto's en hij zet ze dinsdag pas onlinequote:Op zondag 27 mei 2007 14:25 schreef enter het volgende:
Is er geen foto van die piercing man?

Groningen meet toch ?quote:Op zondag 27 mei 2007 14:27 schreef enter het volgende:
Ik wil Boem-DIkkie nog zien zonder pet, helemaal vergeten, nieuwe meet![]()

Ja enter zei dat ze die ging organiserenquote:Op zondag 27 mei 2007 14:34 schreef WurM het volgende:
[..]
Wat, wanneer, waar?Meer info!
Meet, geen idee, Groningen

Volgende meet in groningenquote:

Nee een groningen meetquote:Op zondag 27 mei 2007 14:36 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Volgende meet in groningenis wel erg ver

TOFquote:

Ja, Utrecht is ook ver (voor ons dan)quote:Op zondag 27 mei 2007 14:36 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]

Puik planquote:

hahaquote:Op zondag 27 mei 2007 14:42 schreef moemoe het volgende:
OMG!!! Ik heb sinds dit weekend echt ontzettende last van mijn nek en nu weet ik waar het door komt... Het headbangen!!

Gewoon vaak doen, went vanzelfquote:Op zondag 27 mei 2007 14:42 schreef moemoe het volgende:
OMG!!! Ik heb sinds dit weekend echt ontzettende last van mijn nek en nu weet ik waar het door komt... Het headbangen!!

Whihihiquote:Op zondag 27 mei 2007 14:42 schreef moemoe het volgende:

Van Enschede naar Groningen is best te doenquote:Op zondag 27 mei 2007 14:47 schreef HenkieVdV het volgende:
Groningen..

quote:Op zondag 27 mei 2007 14:36 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]

Maar je zei dat je die in het najaar wilde organiseren, dan wil je toch niet op de camping staan.quote:

Je was ook best ruig bezig. Het leek wel maf, je haar voor je gezicht en zo. Je had zo op de foto gekunt met die emo(.gif) die er rond liep.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:42 schreef moemoe het volgende:

Van Den Haag naar Groningen ook wel.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:50 schreef enter het volgende:
[..]
Van Enschede naar Groningen is best te doen![]()

3 uur, Assen is 2,5quote:Op zondag 27 mei 2007 15:11 schreef liiszle het volgende:
oooh Utrecht groningen is maar 2.5 uur!

Ik was zo trots dat ik headbangles kreeg van die coolequote:Op zondag 27 mei 2007 15:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je was ook best ruig bezig. Het leek wel maf, je haar voor je gezicht en zo. Je had zo op de foto gekunt met die emo(.gif) die er rond liep.![]()

Watjequote:Op zondag 27 mei 2007 15:11 schreef liiszle het volgende:
oooh Utrecht groningen is maar 2.5 uur!

Er is een onscherpe versie te vinden in het vorige topic.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:25 schreef enter het volgende:
Is er geen foto van die piercing man?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |