Zeker doen. Ik ben er tot nog toe érg happy mee. Het is misschien niet een erg mooie applicatie, misschien zelfs een beetje Windows-achtig, maar het werkt erg prettig. Zelfs geschikt voor wat workflow-achtig werk (iig het sorteren en uitzoeken gaat erg prettig), eventuele batch bewerkingen heb ik nog niet geprobeerd.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:42 schreef DutchErrorist het volgende:
Jarno ik neem de proef op de som en ga zo eens proberen...
Lijkt mij geen goed plan iig.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
En btw, elektronica flikker je niet in de wasmachine..
nicequote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:51 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
En m'n MacBook is weer fris en fruitig. Tevens is het me gelukt alles naar Transmission om te zetten.
Nu maar hopen dat ik nooit meer een re-install hoef te doen.
MacParDeluxe installeren, alles dat je wilt unrarren dubbelklikken, even laten lopen, Appeltje+A > Delete?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:59 schreef TwyLight het volgende:
rars weggooien is een kut werk, alle rars in 1x kan niet want niet alles is uitgepakt.
heb al 600GB in gebruik op mijn hdd
Je zou hier eens wat mee kunnen stoeien.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:07 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Het istabiele gezeur is alweer begonnen. Bij het opnieuw opstarten bleef alleen de wallpaper staan, verder gebeurde er niets. Ik denk toch echt dat iets mis is met m'n RAM. Iemand die een manier weet om te kijken of het ram nog goed is? Behalve de hardware test, die heb ik al gedaan. En ik heb geen verstand van de terminal.
ik bedoel dat ik nu rars wil verwijderen om plek vrij te maken, maar dat ik daarvoor handmatig elke keer folders moet openen om ze te deleten.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
MacParDeluxe installeren, alles dat je wilt unrarren dubbelklikken, even laten lopen, Appeltje+A > Delete?
Hoe wil je het dan hebben, dat het Safari scherm groter is dan je Macbook aan kan?quote:Op zondag 27 mei 2007 00:18 schreef Jarno het volgende:
Maar op m'n TFT (een 4:3 17 inch) zet ik Safari altijd een tik groter omdat ik daar de ruimte voor heb. Als ik dan terug ga naar het scherm van m'n MB (vanuit clamshell dus!) staat Safari echt klem tussen menubalk en dock.
Clamshell ik verkeerd ofzo?
Ik heb zo'n Creative Dingetje van een gig. Kostte me 35 euro, prima voor die spaarzame uurtjes die ik muziek luister.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:51 schreef DutchErrorist het volgende:
Shuffles zijn wel cool sjoew..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |