Dus je hebt het boek niet gelezen. Dat verklaart veel.quote:Op zondag 27 mei 2007 01:06 schreef MASD het volgende:
[..]
ik heb veel research gedaan enzomaar ik vond het gewoon jammer dat het als feiten worden afgedaan...
quote:Op zondag 27 mei 2007 01:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heb je nu alweer aan de lovedrugs gezeten hihi.........
ik sluit me hierbij aan hoor
Nee !!!quote:Op zondag 27 mei 2007 01:05 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ooow skatje! heb je weer gerookt?![]()
Ja we zijn inderdaad wel een leuk kliekje zo!
nee hij stond buiten in het portiekje wiet te roken.quote:Op zondag 27 mei 2007 01:08 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Het duurde zolang, ik zat in het topic van qb te wachten haha.
eensquote:Op zondag 27 mei 2007 01:03 schreef BeeDee het volgende:
Mag ik even melden dat ik dit een bijzonder fijn SC reeks vind ? Kan met de meesten goed door de bocht en de onderwerpen zijn lekker variabel..![]()
* Wou ik gewoon ff kwijt..![]()
staat op mijn lijstjequote:Op zondag 27 mei 2007 01:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dus je hebt het boek niet gelezen. Dat verklaart veel.
Leuk he, al die vrouwelijke aandacht (grapje).quote:Op zondag 27 mei 2007 01:09 schreef BeeDee het volgende:
[..]
[..]
Nee !!!Ehh, jawel, maar daar komt 't niet door....maar ik kom eik alleen nog maar hier en het bevalt goed...
![]()
![]()
![]()
Zolang we jou nog willen? Je moet je gewoon opdringen!quote:Op zondag 27 mei 2007 01:09 schreef MASD het volgende:
[..]
eensook al ben ik een newbie op dit forum, deze reeks staat bij mijn favorieten
zolang jullie mij nog willen uiteraard![]()
wij zijn heel lief inderdaad. Goed plan van jezelf.quote:Op zondag 27 mei 2007 01:09 schreef MASD het volgende:
[..]
Ow...okeej..quote:Op zondag 27 mei 2007 01:08 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Het duurde zolang, ik zat in het topic van qb te wachten haha.
Bestellen bij Bol, heb je hem na het weekend en direct lezen! En dan ga je je mening bijstellen ik weet het zeker.quote:
Serieus...ik denk weleens zou ik Tezz herkennen als ze voorbij loopt/fietst, eind juli begin augustus..quote:Op zondag 27 mei 2007 01:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
Leuk he, al die vrouwelijke aandacht (grapje).
Ik durf straks in Renesse niet meer door de c1000 (grapje)
Truste Tezzquote:Op zondag 27 mei 2007 01:14 schreef Tezz het volgende:
Tezz gaat slapen trouwens!
Ik hoorde net boven al trippel trippel trip (dochter die al zwalkend van de slaap de weg naar ons bed vindt). Mag gerust, man is toch weer (jullie wisten het he) op de bank in slaap gevallen dus....
Ik ken je eik alleen van Paint songtitels zeg maar...quote:Op zondag 27 mei 2007 01:09 schreef MASD het volgende:
[..]
Vast wel (check foto uit de collage). Zwart haar tot net over mijn schouders, ik ben groot (lang dus) en heb een mooie (donker-)blondine achter op de fiets of aan de hand. En als je keihard Tezz over straat gilt dan kijk ik gelijk om, zo noemen mijn vrienden me namelijk ook!quote:Op zondag 27 mei 2007 01:13 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Serieus...ik denk weleens zou ik Tezz herkennen als ze voorbij loopt/fietst, eind juli begin augustus..![]()
Truste Tezz !!quote:Op zondag 27 mei 2007 01:14 schreef Tezz het volgende:
Tezz gaat slapen trouwens!
Ik hoorde net boven al trippel trippel trip (dochter die al zwalkend van de slaap de weg naar ons bed vindt). Mag gerust, man is toch weer (jullie wisten het he) op de bank in slaap gevallen dus....
En ik fiets door je straat als ik het dorp inga, dus de kans dat je me voorbij ziet komen is groot natuurlijk....quote:Op zondag 27 mei 2007 01:13 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Serieus...ik denk weleens zou ik Tezz herkennen als ze voorbij loopt/fietst, eind juli begin augustus..![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 01:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
Vast wel (check foto uit de collage). Zwart haar tot net over mijn schouders, ik ben groot (lang dus) en heb een mooie (donker-)blondine achter op de fiets of aan de hand. En als je keihard Tezz over straat gilt dan kijk ik gelijk om, zo noemen mijn vrienden me namelijk ook!
Wij gaan elkaar ws ontmoeten binnenkort...leuk...quote:Op zondag 27 mei 2007 01:17 schreef Tezz het volgende:
[..]
En ik fiets door je straat als ik het dorp inga, dus de kans dat je me voorbij ziet komen is groot natuurlijk....
Ik heb een foto van je gevonden!quote:Op zondag 27 mei 2007 01:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
Vast wel (check foto uit de collage). Zwart haar tot net over mijn schouders, ik ben groot (lang dus) en heb een mooie (donker-)blondine achter op de fiets of aan de hand. En als je keihard Tezz over straat gilt dan kijk ik gelijk om, zo noemen mijn vrienden me namelijk ook!
Het songtitels topic is iddquote:Op zondag 27 mei 2007 01:15 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik ken je eik alleen van Paint songtitels zeg maar...Maar anyway welcome hoor...post gewoon hier 's als je zin hebt
![]()
Welterusten Tezz! Slaap lekker!quote:Op zondag 27 mei 2007 01:19 schreef Tezz het volgende:
oh ja slapen dus....
Leuk topic, maar ik kom er eik niet meer..quote:Op zondag 27 mei 2007 01:21 schreef MASD het volgende:
[..]
Het songtitels topic is idd
jammer dat hij naar men is gegaan en de mods zo moeilijk doen, het topic gaat elke dag weer dood waarna het gereanimeert word door de harde kern![]()
MEN is dan ook gewoon een kutforumquote:Op zondag 27 mei 2007 01:26 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Leuk topic, maar ik kom er eik niet meer..![]()
SOLquote:
Denk het ookquote:
Truste Equote:Op zondag 27 mei 2007 01:32 schreef oranjekoek het volgende:
Ik duik ook mijn bed in! Welterusten allemaal!
![]()
![]()
trustequote:Op zondag 27 mei 2007 01:32 schreef oranjekoek het volgende:
![]()
![]()
ik heb je een berichtje teruggestuurd met hoe je je berichtjes die je gepost hebt wel kan lezenquote:
trustens!quote:Op zondag 27 mei 2007 01:32 schreef oranjekoek het volgende:
![]()
![]()
Weet ik niet....waar woon jij ?quote:Op zondag 27 mei 2007 01:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Denk het ook.
Jij woont ook in de buurt zo te lezen.
Valkenswaardquote:
ben ik het helemaal mee eensquote:Op zondag 27 mei 2007 00:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Allemaal gezien en inderdaad, wel leuk!
Goede films, hmm, ff denken:
Flightplan (met Jodie Foster), The Forgotten (met Julianne Moore), the Game (met Michael Douglas), the Saw trilogy (vooral deel 1, geweldige spanning!), en natuurlijk de thriller der thrillers: the Sixth Sence (met Bruce Willis).
quote:Op zondag 27 mei 2007 01:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb je een berichtje teruggestuurd met hoe je je berichtjes die je gepost hebt wel kan lezen![]()
![]()
Nee, Tezz woont in Valkenswaard. Ik in Renesse en Tezz komt vakantie vieren hier..quote:Op zondag 27 mei 2007 01:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Valkenswaard, maar na een kijkje in je profiel ben ik niet meer zeker
.
Ik was je dan ook al kwijtquote:Op zondag 27 mei 2007 01:37 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik heb echt al w e k e n niet meer gepost in MEN...![]()
Jij kent Dirkh zeker nog wel van zijn vorige mod periode fnie ?quote:Op zondag 27 mei 2007 01:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Bericht was dus wel doorgekomen.
Zeg Dirkh eens dat ie je fobo weer maken doet
Ah op die fietsquote:Op zondag 27 mei 2007 01:40 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee, Tezz woont in Valkenswaard. Ik in Renesse en Tezz komt vakantie vieren hier..![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |