Ik roep dat elke keer zodra de redactie hier opduikt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:22 schreef Lobasca het volgende:
Kan die kutmuziek zachter?! Kan niks vsn het gesprek van B en A verstaan.
Wat heb je gedaan danquote:
Waar hadden ze het over?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:24 schreef miesy het volgende:
brian en amanda doen me nu aan de relatie lieke en huub denken.
alleen nu is brian de zeikert die amanda onder de duim probeert te houden,
wat dus na al die tijd nog steeds niet is gelukt..
idd, jammer eigenlijk...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
Alles wat tot nu zichtbaar voorbij is gekomen is klein qua lengte en tienerjongensachtig (Bart, Huub, MJ, Michael)., kben nog geen enkele homohunk tegengekomen.
Is allemaal on-topic hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:24 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Nou weet ik toevallig (om het maar weer ontopic te krijgen) dat pizza
Michael's lievelingseten is !!
Het is wel vreemd, want Brian en Mitch kan ik nu wel verstaan.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik roep dat elke keer zodra de redactie hier opduikt.
Ik zou die jongen NOOIT zo gaan zitten masseren, wetende dat half-nederland mee zou kijken.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Is allemaal on-topic hoorWe willen immers alles weten. Dus jij gaat het beter doen bij Michael dan Eric, en dan breng je hier verslag uit.
Ikke nixquote:
Nee, jij nietquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:27 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Ik zou die jongen NOOIT zo gaan zitten masseren, wetende dat half-nederland mee zou kijken.
Zou met hem gaan 'wandelen' ofzo, beetje zwemmen, en misschien beetje kleffen, maar zou
dus ECHT NIET met hem gaan sexen. Al zou ik 10000 dagen zonder sex zitten
(uit respect voor Michael dus)
Ik kan die herrie niet aanhoren, dus als er wat te verslaan valt... graag.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ooooooooooooooow wat spreekt Mitch nu opeens zakelijk
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:27 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Ik zou die jongen NOOIT zo gaan zitten masseren, wetende dat half-nederland mee zou kijken.
Zou met hem gaan 'wandelen' ofzo, beetje zwemmen, en misschien beetje kleffen, maar zou
dus ECHT NIET met hem gaan sexen. Al zou ik 10000 dagen zonder sex zitten
(uit respect voor Michael dus)
owww wacht ik moest de klemtoon ff anders doen, ik snap 'mquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ikke nix
Niet mij woorden
Alles wat tot nu zichtbaar voorbij is gekomen is klein qua lengte en tienerjongensachtig (Bart, Huub, MJ, Michael)., kben nog geen enkele homohunk tegengekomen.![]()
Krijgen pizzakoeriers daar korting???quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:18 schreef Disana het volgende:
De COSMO op de Grote Markt in Groningen
[[url=http://aycu07.webshots.com/image/15326/2003341660054214860_rs.jpg]afbeelding][/URL]
Hij sprak over die avond dat ze hadden gezoend in de trant van Ja ze had gezopen en ze gaf me een zoen en pfff stelt niets voorquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan die herrie niet aanhoren, dus als er wat te verslaan valt... graag.
Ja helaas, geen reden meer voor Brian om para te worden.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:30 schreef Day het volgende:
Relaxed gesprek tussen Brian en Mitch.
Yep! Ik ben al zijn foto's in 5x3meter aan het uitprinten..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:30 schreef Starlie het volgende:
Weet niet of dit al gepost is... http://mikstarr.hyves.nl/
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:32 schreef Sonique het volgende:
omg, direct is michael wel een nieuwe bewoner!
Toch geef ik de voorkeur aan een lekker stukje MAGER varkensvlees op de barbeque.quote:
Dat vermoed ik ookquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:32 schreef Sonique het volgende:
Dacht ik ook anders doe je dit toch nietquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:32 schreef Sonique het volgende:
Neequote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:35 schreef StefanPeeters het volgende:
Voor het geval Michael de nieuwe bewoner wordt....
Ken ik van jullie effe EUR10.000,-- lenen ????
Als elke fokker een euro wil doneren doe ik ook mee!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:35 schreef StefanPeeters het volgende:
Voor het geval Michael de nieuwe bewoner wordt....
Ken ik van jullie effe EUR10.000,-- lenen ????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |