Oh man! Wat een avond wordt dit!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:31 schreef venomsnake het volgende:
penal zaragoza
In z'n aars misschien.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:32 schreef jojomen4 het volgende:
Casillas pakt hem, let op!
In Italie moet je kampioenspremie betalen. Weet niet of dat in Spanje ook zo is. Kan het begrijpen dan.quote:
Ja, 400.000 per spelerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:35 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
In Italie moet je kampioenspremie betalen. Weet niet of dat in Spanje ook zo is. Kan het begrijpen dan.
Ik moet het helaas doen met futbol24.com, maar als ik het zo zie is het om te smullen.quote:
Onze geffenaarquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:41 schreef Skwish het volgende:
Ruud zal er zo wel eentje inprikken
hij raakt volgens mij de bal niet eens met z'n hoofd maar hij peunt 'm er met z'n linker in!quote:
de beste wordt uiteindelijk toch wel kampioenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:58 schreef Marcosss het volgende:
Haha, wat een goal. Het is te hopen dat deze goal uiteindelijk niet beslissend is voor het kampioenschap.
Dat weet je maar nooit, mischien wordt Barcelona wel kampioenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:00 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
de beste wordt uiteindelijk toch wel kampioen![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:27 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
pfff..madrid gaat gewoon verliezen en barca wint.
het is zo voorspelbaar dat het niet eens spannend is
Nog 1????quote:
Na Ayala Marchena eraf.quote:
Roedquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:16 schreef jojomen4 het volgende:
Vamoooooooooooosssssssssssss!!!![]()
![]()
![]()
Ruuuuuuuuudddddjjjeeeeeeeeeeeee!!!!
Real Campeonesssssssssss!!!![]()
quote:
En hoe Beckam zelf keek naar die klapquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:19 schreef AminBen het volgende:
Zag je hoe AIMAR keek na die slap van Becks
quote:
Gekkenhuis met dat pieeeeeeeeeeeepppppperdepiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeppppp.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:18 schreef AminBen het volgende:
Cadena Ser moet ook aardig zijn nu , jojomen?![]()
prachtige goal iddquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:23 schreef BliksemSchigt het volgende:.
Aimar en Milito. Aimar dolt even heel Madrid vanaf de middenlijn
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |