Hij is wel grappig en heeft ook wel iets schattigs...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:50 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Ech nie !! Michael is LIEVVVVVV....![]()
Ach, wat scheelt 2 jaar?quote:
Tuurlijk, als date....quote:
Als het met eric nix wordt mag 'ie wel met mij datenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:52 schreef flubberdewups het volgende:
[..]
Hij is wel grappig en heeft ook wel iets schattigs...![]()
Is dat zooo ? Eric lijkt jaren ouder, of Michael lijk jaren jongerquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:53 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Als het met eric nix wordt mag 'ie wel met mij daten![]()
(En de enige camera bij mij in de buurt zit in de flitskast bij
het stoplicht op de hoek!)
Ja leuk, met links naar cult hits en films enzoquote:
Nah neuken op je first date is al lastig zeker met camera's erbijquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:54 schreef Carlaa het volgende:
Ik ben bang dat het nix wordt tussen die 2..lol... ik zie meer verveling dan chemie
Is zeker opvallend. En erg leuk.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:55 schreef Sonique het volgende:
Echt, ik vind Huub altijd zo relaxed met homo's!
Oh das zzzzo'n lieve filmquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja leuk, met links naar cult hits en films enzo
http://www.youtube.com/watch?v=KNBsp565UeA
(oh nee, dat mag niet)
Lees COSsen, en je ziet het vanzelf.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:58 schreef tipsch het volgende:
hmm? zijn Natasia's balonnen al in beeld geweest?
Ze schijnt hem echt te hebben geschopt, maar blijkbaar is dat ook al geen probleem meer.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:58 schreef Kaleddis het volgende:
Ooooh, Japio mag geen opmerkingen maken over sex tussen Natasia en Brian... Wordt ze pissed en gaat ze schoppen. Teer puntje in huis ??
Maar nu ff nietquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:58 schreef Mani89 het volgende:
Jaap schreeuwt dat Natasia sex heeft met BRian als de cameras niet op hun staan .. ik geloof het ook nog
Of de Updates [DGK] Updates #3quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees COSsen, en je ziet het vanzelf.
Welke ?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:00 schreef rooie3 het volgende:
Dat wijf slaat en schopt gewoon.
Vieze heks.
Schoppen, bijten ,wtf.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:00 schreef rooie3 het volgende:
Vieze heks.
bij eric kun je er flink wat jaen bij doen en michael lijkt inderdaad op een 13-jarigequote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat zooo ? Eric lijkt jaren ouder, of Michael lijk jaren jonger
Dat schopje was harder dan het schopje van Nenaquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:00 schreef rooie3 het volgende:
Vieze heks.
Wie?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:00 schreef rooie3 het volgende:
Vieze heks.
En ze bijt. Maar dat mag allemaal gewoon tegenwoordig. Mag Nena weer terugquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:00 schreef rooie3 het volgende:
Vieze heks.
Mee eens!!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:02 schreef Charmian het volgende:
Sorry, maar ik vind Jaap niet sporen. Hij kan honderd keer zeggen dat hij eigenlijk niet zo is, maar idt moet ergens vandaan komen, dit verzin je niet.
Nenaquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:03 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En ze bijt. Maar dat mag allemaal gewoon tegenwoordig. Mag Nena weer terug![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |