Is het echt zo moeilijk om de COS te vinden?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:12 schreef pussydeluxe het volgende:
TVP.
[HiDoHo mode] Tief op met je TVP man! [/HiDiHo mode]quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:12 schreef pussydeluxe het volgende:
TVP.
Maar dan is hij wel stijf.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:13 schreef waxmask het volgende:
Kunnen jullie je nog die stuip herinneren waarin Sidonia schoot bijna elk stripalbum, ik zie Eric nog voor het einde van de avond zo achterover slaat en erin blijft hangen.
Sukke.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:14 schreef Kombucha het volgende:
hoe heette die broer van Lieke??
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:14 schreef F04 het volgende:
[..]
[HiDoHo mode] Tief op met je TVP man! [/HiDiHo mode]
Volgens mij heeft Jaap geen drankrestrictie.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:18 schreef Kaleddis het volgende:
De drankrestrictie is er vanavond weer vanaf volgens mij. Ik zie Japio biertjes wegtikken.
Die rat geniet en blijft zelf weer mooi buiten schot.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:17 schreef Kaleddis het volgende:
Brian wil een weddenschap aangaan wanneer de date de villa verlaat.
Ach, misschien komt hij vanavond ook wel aan de beurt als Amanda zich aan Mitch vergrijptquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die rat geniet en blijft zelf weer mooi buiten schot.
Wie?quote:
Stinkbommetje dus.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:21 schreef Disana het volgende:
Brian stookt Jaap op iets met 'liquid' onder zijn schoen te doen zonder dat de anderen het weten. Het flesje moet dan wel gebroken worden, maar hij kan er dan met zijn schoen doorheen.
Wat een originele held is Rat toch.
Hoe krijgt die het toch steeds voor elkaar om altijd plannetjes te bedenken, waar hij zelf alleen maar toeschouwer bij isquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:21 schreef Disana het volgende:
Brian stookt Jaap op iets met 'liquid' onder zijn schoen te doen zonder dat de anderen het weten. Het flesje moet dan wel gebroken worden, maar hij kan er dan met zijn schoen doorheen.
Wat een originele held is Rat toch.
Omdat anderen nog steeds zo gek zijn om zich voor het karretje van Brian te laten spannen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe krijgt die het toch steeds voor elkaar om altijd plannetjes te bedenken, waar hij zelf alleen maar toeschouwer bij is
Kan hij beter met Lieke gaan praten. Die wil wel Huub, maar alleen als hij niet zo is als Huub.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:22 schreef mootie het volgende:
Michael lust wel vis, maar het moet er niet uitzien als vis, dan lust hij het weer niet.
Geen kop erop dusquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:22 schreef mootie het volgende:
Michael lust wel vis, maar het moet er niet uitzien als vis, dan lust hij het weer niet.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan hij beter met Lieke gaan praten. Die wil wel Huub, maar alleen als hij niet zo is als Huub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |