abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 juni 2007 @ 19:50:04 #151
161843 Elftalleider
Elftalleider
pi_50174731
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:39 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dat klinkt goed. Probeer eens een oefenpot te regelen tegen ASWH anders.
Nou we zullen het eens gaan proberen:

Joris v/d Cammen Bijnaam Camme: Gepassioneerde keeper die echt leeft voor het spelletje in het dagelijks leven leeraar lichamelijke opvoeding, bij avesteijn begonnen daarna in de opleiding van psv en top oss gezeten het helaas niet gered en daardoor bij ojc rosmalen terecht gekomen en daar altijd 1e keus geweest totdat vorig jaar na een uitstapje met school hij zijn plaat verloor aan bart tinus een jonge getalenteerde keeper hij heeft toen voor ons gekozen mede om de ontwikkeling van bart niet in de weg te staan, dit jaar bij ons tot speler van het jaar uitgeroepen door de toeschouwers en terecht draaide een zeer goed seizoen en pakte veel punten voor ons.

Koen van Kessel Bijnaam Thomas Berge: Koen komt uit de opleiding van fc den bosch maar redde het daar helaas niet, wilde terug gaan naar alem (4e klas zondag) waarop onze trainer voorstelde om bij nivo te komen spelen, Koen kwam in een warm nestt erecht en dat is heel erg goed voor zijn ontwikkeling geweest, zeer goede rechtsback met een perfecte balbehandeling door zijn jonge leeftijd en een tekort aan kracht halverwege een kleine inzinking gekregen maar dit weer goed opgepakt en een goed seizoen gedraaid, kan nog veel beter worden.

Bjorn Jongste Bijnaam Bumme: Bumme is onze aanvoeder, laatste man en aanjager van het elftal heeft zijn opleiding bij ons genoten en speelde vanaf zijn 16e in het 1e, werd na enkele jaren weg gekaapt door rivaal roda boys, na daar een goed jaar gedraaid te hebben kaapte Schijndel hem voor een mooie zak geld weg bij de boys helaas daar niet veel aan spelen toe gekomen omdat ie beerens voor hem moest dulden, heeft daar wel heel veel geleerd en besloot mede door vaderschap en werk op het oude nest terug te keren, dit jaar 2e geworden in het speler van het jaar klassement met een miniem verschil tegenover camme.

Niels Blom Bijnaam nielske: Niels is ook enkele jaren bij onze club weg geweest maar is met de huidige trainer ook terug gekeerd op het oude nest, gezegend met een schitterende trap/pass en dito techniek, en vormt samen met bumme het hart van de verdediging, wil nog wel ens op tienertour gaan als ie van de trainer krijgt te horen dat ie de vrije man is in de opbouw daardoor af en toe teveel moeten corrigeren dmv een gele kaart heerlijke jongen om mee samen te werken.

Patrick Peelen Bijnaam PePe, Patje, Tina trucker (door zijn nieuwe baan als trucker), Patje is een van onze oud profs die ons teampie rijk is, Patje heeft jaren van betaald voetbal achter de rug en ging naar zijn voetbalcarriere aan de slag als sportschoolleeraar bij onze toenmalige verzorger, Patje mag door afspraken met de trainer een keer in de week trainen dit doet hij meestal op Donderdag en al ie er dan zin in heeft ondanks zijn leeftijd (38) onnavolgbaar, speelde dit jaar veelal linksback maar schoof aan het eind van het seizoen door naar de linkshalf plaats, plakt er na dit jaar nog een seizoen aan vast zolang zijn rug het toelaat.

Davey Brothwell Bijnaam Brotje: eerder beschreven door tong

Roberto Verhagen Bijnaam Otrebor: Roberto is eveneens een oud prof die in Nederland gespeeld heeft bij PSV, AZ en FC Den Bosch, Roberto is dit jaar bij onze club gekomen nadat hij niet meer bij ojc rosmalen mocht blijven, Roberto heeft bij ons weer het plezier in het voetbalen terug gekregen en daardoor een zeer goed seizoen gedraaid met als hoogtepunt de finalewedstrijd tegen Voorland , otrebor is gezegend met een perfecte techniek en trap en blijft in alle situaties erg rustig en lost dit bijna altijd voetballend op, op meerdere plaasen inzetbaar.

Wesley Paymans Bijnaam struikel (door een ongelukje tijdens een weekend stappen in Valkenburg): Wesley is dit jaar via de jeugd van fc den bosch en de selectie van ojc rosmalen bij ons terecht gekomen, Weley is een sierlijke voetballer met een goede techniek, loopvermogen en links en rechtsbenig mede door een paar belangrijke doelpunten zeer belangrijk voor ons team geweest, heeft ook een zeer gezellige vader en moeder die bijna elke wedstrijd aanwezig zijn, maar door een geplande vakantie de laatste 2 wedstrijden gemist !!!!!

Bjorn Cevat Bijnaam Kopere: Onze kopere is vorig jaar bij ons gekomen via vv hedel en heeft toen redelijk wat tegenslgen gehad door blessures, dit jaar errug goed terug gekomen maar ook een paar kaarten gekregen waardoor hij enkele wedstrijden miste, speler met veel diepgang en gezegend met een verwoestend schot mag soms wel wat koelbloediger voor de goal zijn en als ie gedronen heeft zo gek als een deur, miste helaas door een griepaanval de finale .

Emiel vd Sanden Bijnaam Boer: Emiel is vorig seizoen van blauw geel 38 bij ons gekomen, Boer is een groeibriljant kan volgens mij nog veel beter worden dan dat ie al is kan op meerdere plaatsen in het veld uit de voeten maar voelt zich het fijnst in de punt van de aanval, perfecte techniek, schot en loopvemogen en en zeer gezellige fijne jongen en teammaat.

Theo van Geffen Bijnaam Tke, Theobeto, Opa, flappie: Tong heeft het al een keer verwoord ik kan niks anders zeggen dan tong je hebt gelijk met een woord een fenomeen.

Dennis Janssen Bijnaam stropdasje: Dennis heeft dit seizoen dezelfde weg bewandeld die boer vorig jaar deed, dennis heeft door een hardnekkige achillepeesblessure niet veel minuten gehad dit jaar maar heeft aan het eind van het seizoen zijn minuten nog gepakt en daardoor de mooie wedstrijden mee gemaakt.

Maarten v/d Hilst Bijnaam De Tank: Maarten is al jaren lang een vaste kracht in onze selectie en is onze stille kracht blinkt nooit uit maar is oh zo nuttig als stofzuiger, heeft halverwege het seizoen aan gegeven voor zijn maatschappelijke carriere te kiezen en daardoor meer bankzitter geworden maar dit jaar toch weer de finale gespeeld en was daarin zoals ik al zei erg nuttig.

Arnout v/d Hilst Bijnaam italo: Arnout het broertje van maarten heeft dit seizoen een beetje tussen 1&2 in gehangen maar op het eind van het seizoen toch een vaste 1e elftalspeler geworden, zeer nuttige speler die door zijn loopvermogen evt de hele rechter kant kan bestrijken.

Ed Visser Bijnaam Edde pet, Ed heeft afgelopen zaterdag zijn afscheidswedstrijd gespeeld, en dit was een wedstrijd die hij verdiende, ed heeft jaren in het 1e gespeeld en vele spitsen uit de regio die zijn naam horen beginnen nu nog te rillen, ed was jarenlang onze stopper in het elftal, helaas door vele lichamelijke ongemakken heeft ed heel wat jaartjes gemist in het voetbal maar hij had altijd het karakter om weer terug te komen

Dennis de Bruin Bijnaam Mini Dennis: Dennis klein van stuk maar voor de bommelse toren niet bang, Dennis was vorig jaar tot 4 wedstrijden voor het eind 3e elftalspeler, door blessures schorsingen jongens die voor de eer bedankte bij het eerste gekomen en mede door zijn bijdrage handhaafde wij ons vorig jaar via de nacompetitie in de 1e klas, de technische staf heeft dennis mede daardoor dit jaar beloond met een plaats in de selectie, niet altijd spelend dit jaar maar toch zijn minuten gepakt en daarin ook nog gescoord

John v/d Leij Bijnaam van der klei de laatste weken door nierstenen john van der kei genoemd: John heeft heel wat jaren op hoog niveau gekeept bij onder andere kozakken boys was in zijn tijd een van de betere keepers in de regio is door prive omstandigheden een tijdje gestopt als keeper maar heeft dit jaar onze camme zeer goed ondersteund een zeer goede jongen die zich schikt in zijn rol als reservekeeper stond zelfs zijn plaats in de beker/vriendschappelijke wedstrijden af aan camme omdat die aan het terugkomen was van een knieblessure.

Zo mensen hoop dat het jullie nu wat duidellijker is hoe het team van tong en eltalleider eruit ziet, en als je een keer in de buurt bent kom eens een wedstrijdje bezoeken in de hoofdklasse dit jaar
Rood, Wit, Zwart zijn de kleuren van onze N.I.V.O. vlag
pi_50175313
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Roberto
Kneus .
  woensdag 6 juni 2007 @ 20:05:14 #154
161843 Elftalleider
Elftalleider
pi_50175428
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:03 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Kneus .
Heb je hem zien spelen dit jaar dan ?
pi_50175665
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:05 schreef Elftalleider het volgende:

[..]

Heb je hem zien spelen dit jaar dan ?
Nee wel vorig jaar.

Goeie voetballer, kwal van een persoonlijkheid.
  woensdag 6 juni 2007 @ 20:13:26 #156
161843 Elftalleider
Elftalleider
pi_50175835
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:10 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Nee wel vorig jaar.

Goeie voetballer, kwal van een persoonlijkheid.
Toch raar dat ik/wij daar dit jaar niks van gemerkt hebben, hij heeft zijn plezier weer terug misschien heeft dat er mee te maken
pi_50175917
Mooi Elftalleider, kunnen we deze helden volgend jaar, met deze achtergrondinfo wat beter volgen.
That's all folks!
  woensdag 6 juni 2007 @ 20:24:04 #158
161843 Elftalleider
Elftalleider
pi_50176381
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi Elftalleider, kunnen we deze helden volgend jaar, met deze achtergrondinfo wat beter volgen.
Zal wel een keer de foto's plaatsen van de spelers is het nog leuker
  Trouwste user 2022 woensdag 6 juni 2007 @ 20:28:41 #159
7889 tong80
Spleenheup
pi_50176611
Klasse Mike. De twee mannen in de selectie die ik nog heb meegemaakt zijn Rob Roding de hulp trainer en Wilfred van Gameren de materiaalman.

Wilfred is/was de opvolger van Kuin Visser de andere materiaalman. Als ik dorst had of een kauwgumpje wilde was Wilfred in de buurt. Wilfred kon niet zo goed leren, maar is de laatste 25 jaar wel de man die de weggeschoten ballen opzoekt en stiekem met zijn Ajax-sjaaltje in de dug out zit. Wilfred is één van die super vrijwilligers die we onderschatten.

Rob Roding was mijn compaan in het eerste. Hij spits en ik rechtsbuiten. Ik passeerde soms een mannetje te veel maar als ik hem wel goed voortrok hoefde ie alleen maar ja en amen te knikken.
Scoorde er minimaal 15 per jaar. Niet te bescheiden, trekt dezelfde kleren aan als de hoofdcoach, en een brilletje op zijn hoofd. Betere assistent kun je niet hebben.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_50177312
als jij die gozer op die foto's bent,
van wie is dan die foto in je fotoboek?
  Trouwste user 2022 woensdag 6 juni 2007 @ 20:50:01 #161
7889 tong80
Spleenheup
pi_50177500
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:45 schreef Blupp het volgende:
als jij die gozer op die foto's bent,
van wie is dan die foto in je fotoboek?
Zit 8 jaar tussen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_50177526
Blupp.
That's all folks!
pi_50177572
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:50 schreef tong80 het volgende:

[..]

Zit 80 jaar tussen

pi_50177574
Wehehehe. Volgens mij is het gewoon een compleet andere vent .
  Trouwste user 2022 woensdag 6 juni 2007 @ 20:51:41 #165
7889 tong80
Spleenheup
pi_50177581
Toen had ik de wijven achter me aan. Nu ook nog, maar dat is omdat ik m'n fiets niet op slot zette, en ze dat onverantwoord vinden.

Trouwste user 2022 woensdag 6 juni 2007 @ 20:53:23 #166
7889 tong80
Spleenheup
pi_50177659
Nou Elftalleider en scheur kunnen beamen dat ik het echt ben. Weten jullie een snelle manier om 30 kilo weg te krijgen ?

pi_50178555
ik zou om te beginnen zachies gaan rennen :-)
  woensdag 6 juni 2007 @ 22:06:30 #168
11721 scheur
maar toch.....................
pi_50181062
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:53 schreef tong80 het volgende:
Nou Elftalleider en scheur kunnen beamen dat ik het echt ben. Weten jullie een snelle manier om 30 kilo weg te krijgen ?

Hij is het inderdaad. Heb hem toevallig net nog aan de lijn gehad; vroeg het telefoonnummer van Marijke Helwegen.
pi_50190209
quote:

Er zijn mensen die daar verstand van hebben en daar nu zo'n 7 miljoen euro mee verdiend hebben......sonja bakker heet ze maar tong heeft elke dag een SASdag (Schijt Aan Sonja dag)
  donderdag 7 juni 2007 @ 11:55:43 #171
176521 Grulez
rasgroninger
pi_50195805
Zeg dat maar niet tegen Terrorobbie.
pi_50208599
http://forum.ijsselmeervogels.com/showthread.php?t=7&page=102

Tong

Ze vinden jullie kampioensfeestje wat te bescheiden vergeleken met die van ons
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_50209041
quote:
Weten jullie een snelle manier om 30 kilo weg te krijgen ?

Je kan samen gaan lijnen met Terrorobbie.
  Trouwste user 2022 donderdag 7 juni 2007 @ 21:07:34 #174
7889 tong80
Spleenheup
pi_50215124
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 22:06 schreef scheur het volgende:

[..]

Hij is het inderdaad. Heb hem toevallig net nog aan de lijn gehad; vroeg het telefoonnummer van Marijke Helwegen.
Tong was aan de lijn

pi_50220882
quote:
Nou Elftalleider en scheur kunnen beamen dat ik het echt ben.

* Bluezz ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')