Erg zonde ja om andere mensen Bavaria te zien drinkenquote:
En.....uit het goede hout gesneden! Niets is sterker dan dat ene woord..... Trouwens; mijn mooiste doelpunt scoorde ik met een fantastisch afstandsschot, keihard, gewoon schitterend! In Arkel,want daar was het, hebben ze het er nu nog over. Jammer genoeg floot de scheidsrechter, omdat er 1 van ons hinderlijk buitenspel stond. Inderdaad; Tong, bedankt!!!!! Jij scoorde altijd en nu ik een keer; kon je dus niet hebben. Echte spits. En lief.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:50 schreef tong80 het volgende:
De andere op de foto is John Tims. Bij elkaar zo'n 10 jaar in het eerste gespeeld. Eén van m'n beste maten. Tegenwoordig loopt ie marathons. maar laat een gelegenheid om een pilsje te pakken niet voorbij gaan.
Is dat het terras van De Verdraagzaamheid?quote:Op maandag 4 juni 2007 08:27 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Dat was die lekkere knuffel tong haha![]()
![]()
![]()
En deze dan ?[afbeelding]
Stadscafé. Verdraagzaamheid was vroeger. Daar zit je alleen nog als bejaarde. Dit was 20 meter van het balkon van het gemeentehuis.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:24 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Is dat het terras van De Verdraagzaamheid?
Voel me niet aangesprokenquote:Op maandag 4 juni 2007 22:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stadscafé. Verdraagzaamheid was vroeger. Daar zit je alleen nog als bejaarde. Dit was 20 meter van het balkon van het gemeentehuis.![]()
idd slechter kunnen ze het niet treffenquote:Op maandag 4 juni 2007 21:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Erg zonde ja om andere mensen Bavaria te zien drinken
NIVO Sparta - Ijsselmeervogels moet je maar weer eens richting Bommelquote:
Dank je. Heb supporters van die Vogels een paar jaar geleden in Spijkenisse meegemaakt. Niet de meest voorkomende lieden.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
NIVO Sparta - Ijsselmeervogels moet je maar weer eens richting Bommel
We hebben de eigenaar van SC Voorland. Die waarschijnlijk de voorzitter van Rurkilmaz heeft geliquideert overleefdquote:Op maandag 4 juni 2007 22:31 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Dank je. Heb supporters van die Vogels een paar jaar geleden in Spijkenisse meegemaakt. Niet de meest voorkomende lieden.
Bij psv smaakt het toch ook goed ??quote:Op maandag 4 juni 2007 21:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Erg zonde ja om andere mensen Bavaria te zien drinken
Op zich zou dat wel te regelen moeten zijn, mits we niet bij elkaar in de competitie komen te zitten natuurlijkquote:Op maandag 4 juni 2007 19:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat klinkt goed. Probeer eens een oefenpot te regelen tegen ASWH anders.
Zo bedoelt Bos het dan ook. Hij had liever naast jullie op dat terras gezeten, me dunkt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:29 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Bij psv smaakt het toch ook goed ??![]()
Moet ie dat een keer doen als ie uit de buurt van eindhoven komt is ie zo in Zaltbommel en kan ie kijken waar dhr Philips is geboren zijn geboortehuis is recht tegenover dat terrasquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:39 schreef Grulez het volgende:
[..]
Zo bedoelt Bos het dan ook. Hij had liever naast jullie op dat terras gezeten, me dunkt.
Vreemd, ze staan absoluut bekend als gezellig en vredelievend! Maar kan destijds anders zijn gegaan.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:31 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Dank je. Heb supporters van die Vogels een paar jaar geleden in Spijkenisse meegemaakt. Niet de meest voorkomende lieden.
Die kans lijkt me niet al te groot.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:31 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Op zich zou dat wel te regelen moeten zijn, mits we niet bij elkaar in de competitie komen te zitten natuurlijk![]()
Boellie is de grensrechter van het eerste. Boellie is zijn bijnaam.Niemand weet hoe ie echt heet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie is Boellie?
Dat weten we natuurlijk wel Aart van Hees vanaf komende competitie werkeloosquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Boellie is de grensrechter van het eerste. Boellie is zijn bijnaam.Niemand weet hoe ie echt heet.
Dat poste ik al eerder. Zielig hè ?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:29 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Dat weten we natuurlijk wel Aart van Hees vanaf komende competitie werkeloos![]()
Okeequote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:42 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Moet ie dat een keer doen als ie uit de buurt van eindhoven komt is ie zo in Zaltbommel en kan ie kijken waar dhr Philips is geboren zijn geboortehuis is recht tegenover dat terras![]()
zorgen tong en ik er ook voor dat we er zijn
![]()
Had je nou al een keer ergens een indeling neer gezet die jij denkt hoe het gaat worden ??. Wij denken zelf dat we in 1b komenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die kans lijkt me niet al te groot.
Moet te doen zijn dus.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:14 schreef tong80 het volgende:
Volgens Methodmich :
Hoofdklasse B
IJsselmeervogels, Quick Boys, Sparta Nijkerk, Spakenburg, GVVV, Kozakken boys, AFC Ajax, VVOG, Geinoord, Bennekom, DOVO, LRC Leerdam, Nivo Sparta, Zwaluwen '30 / Henver
1B? Alleen B heet dat hè!quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:11 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Had je nou al een keer ergens een indeling neer gezet die jij denkt hoe het gaat worden ??. Wij denken zelf dat we in 1b komen![]()
weet je wel hoe vroeg het wasquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
1B? Alleen B heet dat hè!
Maar wat tong op jullie forum had gezet was de indeling die het wordt als QB niet naar A mag.
QB wil wel naar A en als de KNVB dat model kiest, gaat Zwaluwen '30 mee. Dan blijven de Zeeuwen dus in B, wat ze zelf liever willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |