Wij zijn nog een paar uurtjes het stadscafé in geweest. Was wel leuk geweest als jullie daar ook even naar toe waren gegaan.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:19 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Hij mag dan zo gek als een deur zijn maar alom gerespecteerd door de ploeg heb er gister om 01.00 uur maar een punt aan gedraaid een klein groepje ging nog naar den bosch toe maar dat ging ik niet meer trekken![]()
Die hadden we zaterdagavond al genoeg gesponsord denk dat het tijd wordt dat hij iets terug naar ons gaat doenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wij zijn nog een paar uurtjes het stadscafé in geweest. Was wel leuk geweest als jullie daar ook even naar toe waren gegaan.
Ouwehoerquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:18 schreef methodmich het volgende:
Hoorde net van tong dat ie maandag of dinsdag de Nivo selectie gaat posten, met korte beschrijving per speler. Dat is mooi. Dan weten we eindelijk wat we moeten bedenken bij "Brotje" en "Theo."
Dat was die lekkere knuffel tong hahaquote:Op zondag 3 juni 2007 15:45 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tong in blauwe blouse en elftalleider samen in extase.
Zal proberen om voor iedereen een passende omschrijving te bedenken/gevenquote:
Dat klinkt goed. Probeer eens een oefenpot te regelen tegen ASWH anders.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:12 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Zal proberen om voor iedereen een passende omschrijving te bedenken/geven![]()
99 van de 100 keer ben ik in het zwartquote:
Erg zonde ja om andere mensen Bavaria te zien drinkenquote:
En.....uit het goede hout gesneden! Niets is sterker dan dat ene woord..... Trouwens; mijn mooiste doelpunt scoorde ik met een fantastisch afstandsschot, keihard, gewoon schitterend! In Arkel,want daar was het, hebben ze het er nu nog over. Jammer genoeg floot de scheidsrechter, omdat er 1 van ons hinderlijk buitenspel stond. Inderdaad; Tong, bedankt!!!!! Jij scoorde altijd en nu ik een keer; kon je dus niet hebben. Echte spits. En lief.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:50 schreef tong80 het volgende:
De andere op de foto is John Tims. Bij elkaar zo'n 10 jaar in het eerste gespeeld. Eén van m'n beste maten. Tegenwoordig loopt ie marathons. maar laat een gelegenheid om een pilsje te pakken niet voorbij gaan.
Is dat het terras van De Verdraagzaamheid?quote:Op maandag 4 juni 2007 08:27 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Dat was die lekkere knuffel tong haha![]()
![]()
![]()
En deze dan ?[afbeelding]
Stadscafé. Verdraagzaamheid was vroeger. Daar zit je alleen nog als bejaarde. Dit was 20 meter van het balkon van het gemeentehuis.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:24 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Is dat het terras van De Verdraagzaamheid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |