abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zaterdag 18 augustus 2007 @ 15:03:20 #251
7889 tong80
Spleenheup
pi_52477868
Even nagekeken. Klopt idd het stopt bij de D4. Foutje, bedankt.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_52482704
Wat een knurften zeg... We hebben nog voorgesteld om dan samen met de D4 en Emplina D6 (ofzoiets) die op dezelfde tijd aftrapten een soort mini-toernooitje te houden, maar dat wilde een of andere kale die in het jeugdbestuur zat absoluut niet. "We hebben niet genoeg velden" bleef ie maar continu herhalen, terwijl we voor zoiets toch echt maar 1 veld nodig hebben en het evenveel tijd in beslag neemt.... Maar goed, toen die wedstrijd gisteravond afgelast bleek te zijn, was dat idee dus ook van de baan.

Aangezien de D1 om vijf voor 10 nog steeds in haar eentje warmliep op het hoofdveld was het alsnog opgelost: we gingen gewoon tegen NIVO Sparta D1 spelen! Terwijl we ons in de kleedkamer snel aankleedden, kwam die kale van het jeugdbestuur echter naar binnen lopen "Boxtel D1 is er tķch..." . Maar wij waren uiteraard niet voor 1 gat te vangen: ondanks de inmiddels flippende kale van het jeugdbestuur werd met o.a. D1 en 1e elftal-trainer Bert Ruijsch afgesproken dat we een minitoernooi zouden houden, samen met NIVO Sparta D1 en Boxtel D1 dus .

Onze jongens knepen em al, want die ploegen trainen 4x per week, en wij hebben nog niet een noemenswaardige training achter de rug. Maar goed, na een goede tien minuten kwamen we zelfs op een 1-0 voorsprong tegen Boxtel D1! Uiteraard verloren we wel, met 1-3 in 25 minuten. Helemaal niet slecht voor onze ploeg. Meteen daarna de helft tegen NIVO Sparta. De pijp was bij ons uiteraard helemaal leeg, en we gingen wat uitproberen met spelers op vreemde posities. Dat het 5-0 werd was dan ook niet vreemd.

D1 bedankt voor de medewerking, maar in de bestuurskamer waren ze zo flexibel als een houten plank .
  Trouwste user 2022 zaterdag 18 augustus 2007 @ 21:08:39 #253
7889 tong80
Spleenheup
pi_52485503
Yeahinho gesproken met de vader van één van de spelers van NIVO. Die moesten het idd zelf allemaal regelen. Die hebben er nog een leuk mini-toernooitje van kunnen maken.

Het idiote is dat de jeugdcoördinator van vroeger er een paar weken geleden mee is gestopt. Die deed echt alles. Organiseerde coördineerde en delegeerde. Excuses namens mij.

NIVO-1 wint vanavond met 4-1 van mede hoofdklasser Geldrop. Tweede helft echt genoten. Schitterende doelpunten gezien. Geeft hoop voor het seizoen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:01:52 #254
11721 scheur
maar toch.....................
pi_52486805
Vond het vooral in de tweede helft echt een geweldige wedstrijd. Is Nivo nou zo goed, of had Geldrop de mindere spelers opgesteld??? Dat is dan wel weer wat ik me afvraag.
pi_52486833
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:01 schreef scheur het volgende:
Vond het vooral in de tweede helft echt een geweldige wedstrijd. Is Nivo nou zo goed, of had Geldrop de mindere spelers opgesteld??? Dat is dan wel weer wat ik me afvraag.
Weet je wie er voor Geldrop in actie kwamen.

Zo ja. Dan kan ik wel bekijken of dit de beoogde basis was
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Trouwste user 2022 zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:06:21 #256
7889 tong80
Spleenheup
pi_52486916
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:03 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ik heb na afloopt met de user Eltalleider en met trainer Bert Ruisch gesproken en het was wel degelijk de sterkste opstelling van Geldrop

zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:06:50 #257
11721 scheur
pi_52486929
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:03 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Sorry weet alleen dat Hobbelen meedeed en een goede linksbuiten. In de 2e helft kwam er een klein balvaardig spelertje in; namen weet ik dus helaas niet.
  Trouwste user 2022 zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:08:27 #258
7889 tong80
Spleenheup
pi_52486964
Scheur het was genieten

pi_52487016
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:06 schreef scheur het volgende:

[..]

Sorry weet alleen dat Hobbelen meedeed en een goede linksbuiten. In de 2e helft kwam er een klein balvaardig spelertje in; namen weet ik dus helaas niet.
Die linksbuiten was er een van Turkse afkomst (Engin Özer)?
pi_52487027
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:06 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik heb na afloopt met de user Eltalleider en met trainer Bert Ruisch gesproken en het was wel degelijk de sterkste opstelling van Geldrop

Okee, laten we het dan maar hier bij houden, want het is en blijft het Nivo topic en niet het Geldrop topic
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:15:49 #261
11721 scheur
pi_52487128
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:08 schreef tong80 het volgende:
Scheur het was genieten

Als dit nou maar niet tot euforie leidt, want dat is ook een beetje overdreven. Maar toch is het wel lekker meegenomen...
  Trouwste user 2022 zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:17:11 #262
7889 tong80
Spleenheup
pi_52487161
Patrick Peelen zei dat 2-1 beter was geweest. Juist daarmom. Maar ik heb genoten.

Trouwste user 2022 zondag 19 augustus 2007 @ 15:21:28 #263
7889 tong80
Spleenheup
pi_52501295
Eerste overwinning na wervelende ‘Nivo-show’ (19-8-2007)

Na vijf oefenwedstrijden ging het zaterdagavond dan eindelijk ergens om. Nivo-Sparta speelde thuis de eerste bekerwedstrijd tegen hoofdklasser Geldrop/AEK. Na een formidabele tweede helft stond er na negentig minuten 4-1 op het scorebord. “Een puike prestatie”, waren de woorden van Rob Roding na afloop.
In het doel kreeg John van der Ley de voorkeur boven Joris van der Cammen die op de bank gezelschap kreeg van Dennis Janssen, Björn Cevat en Patrick Bijl. Het begin was voor de gasten die een aantal keer goed doorkwamen over hun linkerflank. Nadat Van der Ley een eerdere inzet nog had kunnen pareren moest hij bij een aparte vrije trap van Geldrop/AEK alsnog de ‘nul’ inleveren, 0-1. “Kom aan Nivo, het gaat goed”, riep Theo van Geffen zijn ploeggenoten toe. Het ging inderdaad niet slecht in het eerste bedrijf maar de gasten uit Geldrop leken wat gevaarlijker. Op slag van rust kreeg Nivo de eerste echte kans van de wedstrijd en was het meteen raak. Hutsel-frutselwerk van de mee opgekomen aanvoerder Björn Jongste bracht de bal voor de voeten van Van Geffen. Als een echte goaltjesdief punterde hij de bal op een prettig moment, vlak voor rust, achter de doelman.

Na de thee klonk het startsein voor een spetterende ‘Nivo-show’ met in de hoofdrol Randy van Heijnsbergen en invaller Björn Cevat. Met de getergde Cevat binnen de lijnen kwam er steeds meer leven in de brouwerij. Er kwamen kansen voor diezelfde Cevat, Davey Brothwell en Van Heijnsbergen. Nadat Patrick Bijl laatstgenoemde had afgelost als linksback kon de van KVSK United overgekomen linkspoot zijn aanvallende grillen kwijt en dat resulteerde meteen in de 2-1. Op de linkerflank zette Van Heijnsbergen goed door tot aan de achterlijn waarna hij de bal teruglegde op Cevat die de bal hoog binnen schoot. Niet veel later bediende Cevat op zijn beurt zijn eerdere aangever maar de inzet werd tot corner verwerkt. Uiteindelijk kwam Van Heijnsbergen toch aan zijn verdiende doelpunt door een vrije trap binnen te schieten. De Nivo-aanhang ontplofte alsof de Europacup binnen was. Er werd ‘gespeeld’ met GeldropAEK en het publiek genoot van de rappe Van Heijnsbergen die met zijn wervelende spel de harten stal van de voetballiefhebbers langs de kant. Waar Cevat de ‘Nivo-show’ in de tweede helft op gepaste wijze opende daar sloot hij het bal even zo fraai af. Aan de basis van de aanval stond linksback Bijl die Van Geffen inspeelde. De Bommelse Virdis draaide mooi weg en speelde de bal op maat op Cevat die de 4-1 aantekende. Na het laatste fluitsignaal telde het Eurosportpark vele blije gezichten. Het technische duo Ruijsch-Roding was tevreden. “Ja, dit is een goed stel, hoor” waren ooit de magische woorden van Theo Reitsma in 1988 toen hij de spelers van Oranje hossend op de bankjes aanschouwde. Die woorden waren zaterdagavond zeker ook van toepassing de feestende pupillen van Ruisch en Roding.

In de kleedkamer bracht de soundmixer de spelersgroep in extase. De eerste overwinning van dit seizoen was immers binnen, en wat voor een overwinning. Een gerenommeerde hoofdklasser verliet met gebogen hoofd het Eurosportpark. Dat er nog maar veel clubs mogen volgen dit seizoen!

Opstelling Nivo-Sparta: Van der Ley, Van Heijnsbergen, Jongste, Blom, Netten, Verhagen, Brothwell, Paijmans, Van den Berk (63. Bijl), Van der Sanden (58. Cevat), Van Geffen (88. Janssen)

Scoreverloop: 19. Snoeijen 0-1; 45. Van Geffen 1-1; 70. Cevat 2-1; 83. Van Heijnsbergen 3-1; 85. Cevat 4-1

pi_52505024
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 17:04 schreef tong80 het volgende:

Beschouw we wonnen gisteren met 4-1 van Geldrop en Dick kwam na afloop langs gelopen roepend : 'Kampioenen Kampioenen'
Als zelfs Dick de realiteit al uit ogen verliest
  Trouwste user 2022 woensdag 22 augustus 2007 @ 14:05:05 #265
7889 tong80
Spleenheup
pi_52589388
Nivo-Sparta weer terug op aarde.....
Zaltbommel, 22-8-2007
Na de galavoorstelling van afgelopen zaterdag tegen Geldrop/AEK is Nivo-Sparta weer terug op aarde. In de tweede poulewedstrijd voor de beker tegen RKJVV kwamen de manschappen van trainer Bert Ruijsch niet verder dan een 1-1 gelijkspel.
In een druilerig decor begon Nivo redelijk aan de wedstrijd en kreeg het in de openingsfase vier grote kansen waarvan er helaas maar één werd verzilverd. Wesley Paijmans en Björn Cevat kwamen oog in oog met de Bossche doelman maar verzuimden de trekker over te halen. De inzet van Cevat resulteerde gelukkig wel in een corner die door aanvoerder Björn Jongste bij de tweede paal vogelvrij werd binnen gekopt. De Bosschenaren zagen een eigen inzet met het hoofd voorlangs gaan maar verder gevaar kwam er niet van de gasten. Eveneens in het eerste bedrijf zag Emiel van der Sanden zijn kopbal voorlangs gaan en toonde Jongste zich niet vastberaden genoeg in de vijandelijke ‘zestien’.

Ook na rust grossierde de thuisploeg in kansen maar meer Bommelse doelpunten bleven uit. RKJVV kwam vlak na rust op gelijke hoogte middels een afstandsschot. Verder waren de meeste kansen voor de thuisploeg. Toch moest Nivo ook verdedigend attent blijven. Halverwege de tweede helft kregen de bezoekers zelfs een hele grote kans om op voorsprong te komen maar doelman Joris van der Cammen wist samen met zijn aanvoerder en rots in de verdedigende branding Jongste de inzet tot corner te verwerken. Van der Cammen kon na rust verder niets anders doen dan moedeloos toekijken hoe zijn voorwaartse ploeggenoten de ene na de andere kans om zeep hielpen. Zo zag hij tot zijn grote frustratie een inzet van Cevat gekeerd door de keeper waarna Wesley Paijmans in de rebound niet meedogenloos genoeg was.

Er volgden talrijke mogelijkheden waarbij RKJVV zelfs een aantal keer reddend moest handelen vanaf de eigen doellijn. De grootste kans was in het laatste kwartier voor Cevat die zijn kopbal via de stuit over zag gaan. Terwijl de lucht boven Zaltbommel langzaam donkerder werd en het zicht voor de acteurs en toeschouwers slechter klonk het laatste fluitsignaal. Een kleine domper op de feestvreugde was het wel al mag ook best gezegd worden dat ‘onze helden’ het net in de voorgaande drie wedstrijden wel ruimschoots wisten te vinden. Inclusief de ene treffer tegen RKJVV kwam Nivo-Sparta tot maar liefst dertien treffers in de laatste vier wedstrijden. En dan kan het eens een keer tegenzitten zoals dinsdagavond! Zaterdag volgt in Veldhoven om 17.00 uur de kans op eerherstel tegen Rood-Wit.

Opstelling Nivo-Sparta: Van der Cammen, Bijl, Jongste, Blom, Van Kessel (46. Netten), Brothwell, Paijmans, Van den Berk (46. Verhagen), Van Heijnsbergen, Cevat, Van der Sanden (72. Van Geffen)

Scoreverloop: 7. Jongste 1-0; 50. Makrani 1-1

pi_52589635
Dik Hildebrand: "Kampioenen, kampioenen"
  Trouwste user 2022 zondag 26 augustus 2007 @ 22:08:31 #267
7889 tong80
Spleenheup
pi_52710503
Nivo-Sparta uitgeschakeld.
Zaltbommel, 25-8-2007

Het bekeravontuur zit er al weer op voor Nivo-Sparta. Het 3-3 gelijkspel bij Rood-Wit in Veldhoven was niet voldoende voor de volgende ronde. De wedstrijd begon iets later dan gepland met als oorzaak ‘het kuiltje’ van Veldhoven. In het strafschopgebied van de thuisploeg zat een klein kuiltje dat vakkundig gedicht werd door de plaatselijke terreinknecht. Het treffen in Veldhoven leerde de meegereisde Bommelse toeschouwers dat hun ploeg over veel veerkracht beschikt. Net als in een aantal voorgaande wedstrijden kwam Nivo op achterstand. De thuisploeg kreeg de 2-0 voorsprong in de schoot geworpen door onzorgvuldig defensief gestuntel aan Bommelse zijde. Nivo deed echter ook positief van zich spreken. Roberto Verhagen en Randy van Heijnsbergen namen de Rood-Wit keeper onder vuur maar deze hield met zijn vuisten zijn doel schoon. Uiteindelijk moest hij toch buigen toen Verhagen na een prachtige pass van Niels Blom de 2-1 aantekende.

De gelijkmaker kende zijn oorsprong bij doelman Joris van der Cammen. Zijn uitgooi kwam bij Verhagen waarna Theo van Geffen in stelling werd gebracht. Geheel des Theo’s zette de slimme aanvaller deze buitenkans om in een doelpunt. Van Geffen maakte afgelopen zaterdag de negentig minuten vol en liet in de speelminuten die hij kreeg in de voorbereiding zien nog altijd levensgevaarlijk te zijn voor het vijandige doel. Vlak voor rust kwam Rood-Wit voor de derde keer tot scoren. Blom verzuimde adequaat in te grijpen waarna de sterk spelende Grepi vanaf rechts de bal laag inbracht en Visser verdediger Stephan Netten en doelman Van der Cammen te snel af was; 3-2. Na rust ging Nivo naarstig op zoek naar de gelijkmaker. De gelijkmaker kwam er wel maar iets te laat. Tien minuten voor tijd profiteerde Björn Jongste van het gebrek aan balvastheid bij de Veldhovense keeper.

In de slotfase gingen de Bommelaren er nog wel voor maar het bleek tevergeefs. Van Heijnsbergen was het dichtst bij de winnende treffer maar hij zag zijn kopbal gestopt door de doelman. De ‘cup’ kan Nivo dus afschrijven dit seizoen. Jammer, maar het bekertoernooi, met de sterke tegenstanders, heeft de technische staf wel goed inzicht gegeven in het wel en wee van deze ploeg. Met de tekortkomingen zal de ploeg slim om moeten gaan terwijl de sterke punten verder uitgebouwd moeten worden.

Opstelling Nivo-Sparta: Van der Cammen, Van Heijnsbergen, Jongste, Blom, Netten (55. Bijl), Brothwell (72. Van Kessel), Paijmans (61. Peelen), Van den Berk, Verhagen, Van der Sanden, Van Geffen

Scoreverloop: 6. Grepi 1-0; 16. Jetten 2-0; 27. Verhagen 2-1; 38. Van Geffen 2-2; 44. Visser 3-2; 80. Jongste 3-3

pi_52729963
Ai ai ai Manus, da's niet best man.

Zijn jullie wel klaar voor het bezoek van Hoek?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 maandag 27 augustus 2007 @ 16:49:33 #269
7889 tong80
Spleenheup
pi_52730492
Ik heb een dubbel gevoel. We scoren gemakkelijk, maar krijgen ze ook te gemakkelijk tegen. Ik heb nog steeds geen idee hoe ver we staan.

pi_52731581
Hoek gaat er aan: 5-4
pi_52731755
Ik denk dat John Schot aka Kleintje Pils zijn maatjes van Hoek naar een 2-6 zege leidt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 maandag 27 augustus 2007 @ 17:44:26 #272
7889 tong80
Spleenheup
pi_52731787
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 17:35 schreef Beschouw het volgende:
Hoek gaat er aan: 5-4

pi_52731864
Als het echt 5-4 wordt, kom ik een van volgende keren kijken en houd jij mij heel de middag vrij.
pi_52731908
Teveel tegen gaat je tegen Hoek opbreken, dat is een goed scorende ploeg.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  Trouwste user 2022 maandag 27 augustus 2007 @ 17:54:24 #275
7889 tong80
Spleenheup
pi_52732024
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 17:49 schreef F1Bas het volgende:
Teveel tegen gaat je tegen Hoek opbreken, dat is een goed scorende ploeg.
Heb je ons doelsaldo tijdens de voorbereiding niet gezien ?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')