abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52094357
Tong moet hem maar snel gaan scouten, dan hebben we ook wat info over zijn positie en dergelijke. Want welke basisspeler zou hij uit de ploeg moeten gaan spelen?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_52120380
Op VoZ:

"Nivo Sparta oefende duidelijk nog op eerste klasse-niveau. ARC nam voor rust een 0-2 voorsprong, maar uiteindelijk werd het 2-2."

Nog genoeg te doen dus!
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 donderdag 9 augustus 2007 @ 16:52:02 #228
7889 tong80
Spleenheup
pi_52232516
Gisteren uit bij Kozakken Boys met 1-0 verloren. Maar naar wat ik heb begrepen een prima wedstrijd gespeeld. Met pech in de afwerking. Volgende wedstrijd is tegen het roemruchte Xerxes van Faas en de Kromme.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_52233447
Xerxes DZB? Leuk team, mogelijk met Victor Kros op doel. En natuurlijk Hank Viveen, speelt ie toch weer tegen Nivo.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zaterdag 11 augustus 2007 @ 17:02:21 #230
7889 tong80
Spleenheup
pi_52286505
Elftalleider heeft er een baantje bij
Het tweede elftal heeft met Egon Salzmann eindelijk een opvolger voor de vertrokken Peter Burg. De zoektocht naar een nieuwe trainer leidde lange tijd niet tot het gewenste resultaat. Uiteindelijk werd Salzmann bereid gevonden de kar te gaan trekken. Salzmann maakt ook deel uit van de selectie en zal in het tweede elftal dan ook gaan fungeren als ‘speler-trainer’. Hij was eerder trainer van Ophemert en gaat per dit seizoen de trainerscursus TC2 volgen waarvoor hij stage loopt bij hoofdtrainer Bert Ruijsch. Salzmann startte afgelopen dinsdag met het tweede de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Hij zal op dinsdagavond de trainingen voor zijn rekening nemen terwijl Michael Bambacht op donderdagavond voor de groep staat.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_52286555
Peter Burg, de ex fc den bosch speler?
  Trouwste user 2022 zaterdag 11 augustus 2007 @ 17:07:38 #232
7889 tong80
Spleenheup
pi_52286619
Ja

pi_52289264
Volgens mij heeft half NIVO ooit bij de FC gezeten of valt dat nog mee?
www.thuisuiteten.nl
pi_52289277
Ik ken peter nog uit zijn tijd bij Wilhelmina.
  Trouwste user 2022 zaterdag 11 augustus 2007 @ 19:42:56 #235
7889 tong80
Spleenheup
pi_52289719
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 19:23 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij heeft half NIVO ooit bij de FC gezeten of valt dat nog mee?
Valt mee. Maar alles is begonnen met de wederzijdse voorzitter Jan Schouten. Bert Ruisch onze trainer was assistent bij FC. Theo Teelen is de elftalleider van FC. Dave Brodwell heeft heel de jeugd bij FC gespeeld. Maar is een oorspronkelijke NIVO man. Ik vind de contacten leuk. En ze leveren ons profijt op.

zondag 12 augustus 2007 @ 12:39:20 #236
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_52302638
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 19:42 schreef tong80 het volgende:

[..]

Valt mee. Maar alles is begonnen met de wederzijdse voorzitter Jan Schouten. Bert Ruisch onze trainer was assistent bij FC. Theo Teelen is de elftalleider van FC. Dave Brodwell heeft heel de jeugd bij FC gespeeld. Maar is een oorspronkelijke NIVO man. Ik vind de contacten leuk. En ze leveren ons profijt op.

Peelen, Verhagen....
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Trouwste user 2022 zondag 12 augustus 2007 @ 15:27:26 #237
7889 tong80
Spleenheup
pi_52305911
Doelpuntrijke remise tegen XerxesDZB (12-8-2007)

De oefenwedstrijd tegen XerxesDZB eindigde in een doelpuntrijk gelijkspel; 4-4. Op een zonnig Eurosportpark waren het de gasten uit Rotterdam die ver uit het beste uit de startblokken kwamen. Nivo stond in de beginfase te slapen en binnen tien minuten stond het al 0-2. Tot twee keer toe kwamen de Rotterdammers gevaarlijk door over hun linkerkant en zag het er bij de thuisploeg allemaal niet fraai uit.

De positie rechts in de verdediging lijkt nog een zorgenkindje voor de technische staf. Nieuwkomer Rick van de Pas heeft in de kansen die hij kreeg nog niet echt kunnen overtuigen en Koen van Kessel heeft er net één trainingsweek en een wedstrijd met het tweede elftal op zitten. Nivo-Sparta toonde zaterdag veel veerkracht want nog voor de thee worstelde de thuisploeg zich weer naast XerxesDZB. Theo van Geffen stond aan de basis van de twee Nivo-doelpunten voor rust. Bij de eerste Bommelse goal draaide hij zich knap vrij op het middenveld waarna hij Wesley Paijmans op maat bediende en de 1-2 een feit was. Niet veel later stuurde Van Geffen Roberto Verhagen weg op rechts. De inzet van de ex-PSV-er werd eerst nog gestopt door de doelman maar Randy van Heijnsbergen wist in de rebound alsnog scoren. Nivo-Sparta speelde zaterdag voor het eerst in de nieuwe shirts van het Fortucon van Ad Verwijs. De directeur van de nieuwe hoofdsponsor volgde de wedstrijd vanaf de zijlijn, genietend van een lekker pilsje. Verwijs moet ook gezien hebben dat XerxesDZB over-all de betere ploeg was. De Rotterdammers hadden een aantal technisch vaardige spelers in de voorhoede en als team leek de ploeg wat beter op elkaar ingespeeld te zijn. De gasten waren dit weekend op trainingskamp in Batenburg in de buurt van Wijchen en hadden zelfs zaterdagochtend nog getraind. Na rust kwam XerxesDZB al snel weer op voorsprong.

Doelman Joris van der Cammen, over het algemeen altijd een betrouwbare sluitpost, speelde tegen de Rotterdamse eersteklasser niet zijn meest gelukkige wedstrijd. Gehuld in zijn felgele keeperstrui leek Van der Cammen zelf soms verblind door zijn eigen modieuze kledij. Kort op de 2-3 hield diezelfde doelman Nivo wel in de race door een Rotterdamse inzet te pareren. Na eerder nauw betrokken te zijn geweest bij de eerste twee treffers deed good-old Van Geffen ook in het tweede bedrijf van zich spreken. Uit een fraaie pass van Niels Blom tekende Van Geffen met een schitterende lob voor de gelijkmaker. De treffer van de Bommelse spits was absoluut de mooiste van de middag. Niet veel later zat de speeltijd er voor Van Geffen na een dik uur op. Er klonk enthousiast applaus vanaf de tribune voor de man die Nivo eind mei naar de hoofdklasse schoot. Met zes doelpunten was het nog niet gedaan want het publiek zou in de slotfase nog twee doelpunten voorgeschoteld krijgen. De eerste was van XerxesDZB, de tweede kwam van de voet van Dave Brothwell die met een mooie individuele actie binnen de ‘zestien’ de 4-4 op het scorebord zette.

Opstelling Nivo-Sparta: Van der Cammen, Bijl (72. Cevat), Netten, Jongste , Van de Pas (46. Blom), Janssen (46. Brothwell), Paijmans, Verhagen (46. Van den Berk), Cevat (46. Van der Sanden), Van Geffen (67. Verhagen) , Van Heijnsbergen

Scoreverloop: 2. Edivaldo Pinto 0-1; 5. Miranda 0-2; 29. Paijmans 1-2; 36. Van Heijnsbergen 2-2; 54. De Pina 2-3; 65. Van Geffen 3-3; 76. De Pina 3-4; 86. Brothwell 4-4

pi_52306078
Was je erbij?
  Trouwste user 2022 zondag 12 augustus 2007 @ 15:43:38 #239
7889 tong80
Spleenheup
pi_52306164
Nee had helaas te veel last van mijn kaak.

pi_52306295
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 15:43 schreef tong80 het volgende:
Nee had helaas te veel last van mijn kaak.

Kloten. Wens je een snel herstel toe. Is ook beter voor NIVO, dat je er bent. Goed voor kantine-omzet.
  Trouwste user 2022 zondag 12 augustus 2007 @ 15:53:08 #241
7889 tong80
Spleenheup
pi_52306317
Precies

Trouwste user 2022 donderdag 16 augustus 2007 @ 14:05:59 #242
7889 tong80
Spleenheup
pi_52421847
Wederom ‘doelpuntenregen’ bij oefenwedstrijd Nivo (16-8-2007)

Ook in het oefenduel van woensdagavond tegen hoofdklasser Deurne kreeg het publiek weer veel doelpunten te zien. Vijf minuten voor tijd stond er net als afgelopen zaterdag tegen XerxesDZB 4-4 op het scorebord maar vlak voor het verstrijken van de negentig minuten pakten de gasten uit Deurne alsnog de volle winst; 4-5. Aan deze treffer ging een overtreding op invaller Dennis Janssen vooraf maar de scheidsrechter beoordeelde dit anders. Verkeerde beslissing of niet, als de leidsman niet fluit gaat het spel gewoon door en moet je dus niet klagend stil blijven staan wat in dit geval wel gebeurde.

Nivo-Sparta trof in Deurne een zeer sterke ploeg. Er werd snel gecombineerd en de gasten waren het meest in balbezit. Deurne gokte zeker in de eerste helft veel op de lange bal op spits Louwers. Nivo hield een dik half uur stand en het werd duidelijk dat er dit seizoen 100% concentratie gevraagd wordt op alle fronten. Zwakke momenten en kleine foutjes zijn levensgevaarlijk en worden keihard afgestraft. De creativiteit moest op deze zomeravond komen van Randy van Heijnsbergen. Als voetballiefhebber is het genieten met een speler als Van Heijnsbergen op de linkerflank. Hij heeft een goede vooractie en altijd dreiging. Zijn balaanname was perfect en in eerdere oefenwedstrijden liet hij al zien dat hard werken ook een kwaliteit is. Bij de 1-1 sneed hij vanaf links fraai naar binnen en schoot de bal met rechts laag in de verre hoek.

Na rust kwam Deurne sterk uit de kleedkamer en dat resulteerde in een vroege voorsprong. Bij een lage voorzet van rechts werd niet adequaat opgetreden door rechtsback Koen van Kessel en wellicht had een volledig in goeden doen zijnde Joris van der Cammen de lage voorzet er wel uitgehaald. Nog binnen het uur ging de doelman bij een corner niet vrijuit waarna Vos het cadeautje op schitterende wijze uitpakte (1-3). Na de 1-4 dwars door het midden leek het duel gespeeld maar een penalty van invaller Theo van Geffen bracht de spanning weer terug. Een andere invaller, Stephan Netten, bediende niet veel later met een mooie voorzet van rechts Wesley Paijmans die de aansluitingstreffer binnen kopte. Netten bekroonde zijn sterke invalbeurt met een doelpunt en bracht met een lage schuiver van twintig meter zijn ploeg weer op gelijke hoogte.

Ondanks de getoonde veerkracht kon een nederlaag niet worden voorkomen. “We zijn absoluut niet tevreden”, mopperde assistent Rob Roding na afloop. “Er zijn gewoon vier, vijf spelers die hun niveau niet halen.” Verder was de conclusie dat de ploeg teveel doelpunten tegen krijgt maar ook dat Nivo zelf altijd wel scoort. “Tegen Kozakken Boys hadden we ook twee, drie keer moeten scoren”, vulde Bert Ruijsch aan. Ruijsch en Roding hebben nog genoeg puzzelwerk te doen om te komen tot de meest ideale opstelling. “De elf beste spelers vormen niet altijd het beste team”, waren de slotwoorden van Ruijsch. Er volgen tot aan de eerste competitiewedstrijd tegen Hoek nog drie bekerwedstrijden waarin het technische duo de noodzakelijke puntjes op de ‘i’ kan zetten. Zaterdag begint het bekeravontuur met een thuiswedstrijd tegen Geldrop/AEK. De wedstrijd tegen de hoofdklasser begint om 18.30 uur.

Beginopstelling Nivo-Sparta: Van der Cammen, Bijl, Jongste, Blom,Van Kessel, Brothwell, Paijmans, Verhagen, Van den Berk, Van der Sanden, Van Heijnsbergen

Scoreverloop: 37. Louwers 0-1; 41. Van Heijnsbergen 1-1; 47. Van Schijndel 1-2; 58. Vos 1-3; 64. Van Schijndel 1-4; 70. Van Geffen 2-4 (pen.); 73. Paijmans 3-4; 82. Netten 4-4; 86. Van de Besselaer 4-5

[ Bericht 0% gewijzigd door tong80 op 16-08-2007 14:24:44 ]
  Moderator / Miss SHO donderdag 16 augustus 2007 @ 14:13:49 #243
22592 crew  Ole
pi_52422078
iets meer wit maakt het net wat beter tong
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Trouwste user 2022 donderdag 16 augustus 2007 @ 14:15:11 #244
7889 tong80
Spleenheup
pi_52422116
Zo beter ?

Moderator / Miss SHO donderdag 16 augustus 2007 @ 14:16:17 #245
22592 crew  Ole
pi_52422147
bijna, ff tussen 2e en 3e alinea
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_52427269
Ziet er voor de neutrale fan leuk uit, maar de hoeveelheid tegengoals tegen teams als XerxesDZB en Deurne lijkt me toch wel wat zorgwekkend.....
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 donderdag 16 augustus 2007 @ 17:12:56 #247
7889 tong80
Spleenheup
pi_52427519
Ja dat is te veel

pi_52455322
Wat is er in hemelsnaam gebeurd met www.nivosparta.nl?

Vorig jaar stond er nog wel hier en daar wat over de jeugd o.i.d. op, maar nu is het echt compleet het 1e wat de klok slaat. De complete hoofdpagina gaat over de selectie. Van de 32 nieuwsberichten gaan er 30 over het 1e en/of haar tegenstanders, en twee over het 2e elftal. Zelfs het vertrek van Cees Lok bij IJsselmeervogels blijkt hoofdpagina-nieuws voor de Bommelnaren?!?

Het lijkt wel een fansite van het 1e, echt te triest voor woorden...

Morgen spelen wij overigens met onze D6 vriendschappelijk tegen jullie D5 .
Ik reken op een dikke overwinning .
  Trouwste user 2022 vrijdag 17 augustus 2007 @ 17:25:09 #249
7889 tong80
Spleenheup
pi_52455666
Op de site staan de laatste tijd meer berichten als eerst. Goeie kennis van me verzorgt tegenwoordig de nieuwsaanvoer. Het is logisch dat er het meest over het eerste wordt bericht. Maar de site is ook afhankelijk van wat de leden zelf aanvoeren. Ik ben het met je eens dat het nieuws diverses moet zijn. Het is sowieso geen top-site. Het forum bijvoorbeeld loopt voor geen meter. Dat je post op 't forum eerst wordt beoordeeld door de moderator is daar mede debet aan.
Ben ik het dan ook niet mee eens. Leuke discussie zie je zelden.

pi_52476727
Staan we daar vanmorgen met 14 hongere jongens die eindelijk weer eens een lekker potje willen voetballen op jullie sportpark.... krijg je doodleuk te horen: "maar wij hebben helemaal geen D5" .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')