Klinkt spaans hier.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:44 schreef Rumille het volgende:
Kijk hem nu ook. Ajax - AZ ook al zo gekeken.
Leuk dat Chinese (?) commentaar ^^
Ja ik probeer ook al 5 minuten te verbinden.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:53 schreef Rumille het volgende:
Channel offline -.-
Wat weegt zwaarder? Het dollen of vallen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Alves dolt paar spelers maar valt.
Zeg dat dan meteenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:54 schreef BonJovi het volgende:
Kijk op Duitse channel van je tv op WDR
Laat het nou net wezen dat ik niet over die kanaal beschikquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:54 schreef BonJovi het volgende:
Kijk op Duitse channel van je tv op WDR
Dat hij opzien baarde in z'n eerste jaar bij Heerenveen, door in zijn eerste seizoen meer te scoren dan z'n landgenoten Romario en Ronaldo en dat Dunga het aandurft om hem, als speler van een kleinere vereniging, een kans te geven in het Braziliaanse team.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:54 schreef BonJovi het volgende:
Hoe omschrijven ze hem dan vaduz?
Gast, dat gaat te ver.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:35 schreef MaxPower het volgende:
pffoee. stond al te springen achter de pc
Is er ook niet. Ik wist niet dat het zo erg was ?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Beetje zenuwachtig afronden, Alves-onwaardig. Gelukkig buitenspel.
DJ, dit is niet het wedstrijdtopic he.
Erg is anders, maar wissels melden is wat overdreven.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is er ook niet. Ik wist niet dat het zo erg was ?
Ik durf toch echt te zweren dat ik 'm net zag hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij verward je hem met Gomes.
Nee ik bedoel je verward hem met Gomes. Gomes is niet geselecteerd. Alex was allang geselecteerd.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik durf toch echt te zweren dat ik 'm net zag hoor![]()
Ik dacht dat Alex ook niet opgeroepen wasquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee ik bedoel je verward hem met Gomes. Gomes is niet geselecteerd. Alex was allang geselecteerd.
http://sport.fok.nl/voetbal/nieuws/37467
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |