Nou dat weet ik nietquote:Op zondag 27 mei 2007 18:49 schreef SCH het volgende:
Die 34 van Alves is toch wel een stuk beter dan wat Totti heeft gepresteerd. Tijd dat dat systeem eens op de SCHop gaat.
quote:Op zondag 27 mei 2007 18:49 schreef SCH het volgende:
Die 34 van Alves is toch wel een stuk beter dan wat Totti heeft gepresteerd.
Nee, dat zeg ik toch niet. In Nederland wel dan? Ik vind 34 goals een veel grotere prestatie.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:32 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
![]()
Want in Italie lopen er, itt tot in de Nederlandse competitie allemaal koekebakkers in de verdediging
quote:Op zondag 27 mei 2007 19:44 schreef twi het volgende:
Bovendien scoort Alves nauwelijks belangrijke doelpunten tegen topploegen. Dus zo goed is 'ie niet.
quote:Op zondag 27 mei 2007 19:44 schreef J.Herrer het volgende:
Tuurlijk joh
Serie A is alleen 2x zo sterk
Als Totti in Nederland zou spelen, had ie er ook wel 34 gemaakt (of meer)
Nee hoor.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:51 schreef twi het volgende:
[..]
Was ook meer een trollpost, maar jij meldt altijd hetzelfde over Huntelaar, is het niet?
vrije trapjequote:Op zondag 27 mei 2007 21:44 schreef mcyodogg het volgende:
Kijken of Alves ook tegen JT kan scoren. Respect voor em als het lukt.
Ze zouden een soort vermenigvuldiger kunnen maken door het totaal aantal doelpunten te delen met het aantal ploegen/ wedstrijden van de desbetreffende competitie.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:28 schreef Lardyy het volgende:
Tottie speelt ook 4 wedstrijden meer, klote streek van dat ESM shit, of hoe dat heet!!!
Onzin man het Italiaanse competitie is een veel hoger niveau. Iedereen kan wel tegen RKC ofzo scoren ofzo, maar in Italie gaat het al een stuk moeilijker. In Italie heb je verdedigers als Nesta, Maldiniquote:Op zondag 27 mei 2007 18:49 schreef SCH het volgende:
Die 34 van Alves is toch wel een stuk beter dan wat Totti heeft gepresteerd. Tijd dat dat systeem eens op de SCHop gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |