Modden voor de koffie is meestal niet slimquote:Op vrijdag 27 juli 2007 07:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Oh, had niet gezien dat het er weer ad was, vond het al zo'n rare actie.![]()
Fijne vakantie nog dan.![]()
Nee dat is ook ongewenst.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:35 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Doodverwensen mag niet, maar homodebieltjes met aids zeggen wel?rare logistiek hier.
Sinds wanneer ben JIJ moderator?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:10 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Mocht iemand z'n posts kwijt zijn: ik heb wat nutteloze kicks verwijdert.
Voortaan niet meer doen. Danku!
Ik vind het ni erg als je een post verwijdert maar aanpassen om iemand belachelijk te doen lijken lijkt mij misbruik van macht!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:10 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Mocht iemand z'n posts kwijt zijn: ik heb wat nutteloze kicks verwijdert.
Voortaan niet meer doen. Danku!
Ik had ook gewoon je spoiler weg kunnen halen, dat is waar. Ik zal 'm even leegmaken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:29 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Ik vind het ni erg als je een post verwijdert maar aanpassen om iemand belachelijk te doen lijken lijkt mij misbruik van macht!
![]()
En nog vindt ik het ongepast dat JIJ of eendert wie MIJN post zomaar aanpast!quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:31 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik had ook gewoon je spoiler weg kunnen halen, dat is waar. Ik zal 'm even leegmaken.
Maar wees blij, ik wilde je post eigenlijk verwijderen.
Heb je liever dat ik 'm weghaal? Dat is de andere optie.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:39 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
En nog vindt ik het ongepast dat JIJ of eendert wie MIJN post zomaar aanpast!
Dan had je mij niet zo belachelijk gemaakt met die domme tekstje erin te schrijven.... denk je nu echt dat het mij een reet scheelt dat je hem weghaald! zou niet de eerste zijn die verdwijnt!quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:44 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Heb je liever dat ik 'm weghaal? Dat is de andere optie.
Die tekst was niet om je belachelijk te maken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:47 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Dan had je mij niet zo belachelijk gemaakt met die domme tekstje erin te schrijven.... denk je nu echt dat het mij een reet scheelt dat je hem weghaald! zou niet de eerste zijn die verdwijnt!
Trouwens sinds wanneer mag er nimeer gelachen worden op de forum?quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:50 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Die tekst was niet om je belachelijk te maken.Die was om je iets duidelijk te maken.
Goed, ik laat je post staan, misschien is het zo duidelijker voor anderen.
Er mag prima gelachen worden!quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:54 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Trouwens sinds wanneer mag er nimeer gelachen worden op de forum?
Geen tijd, veel aan me hoofd, andere prioriteiten etc.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:27 schreef Laton het volgende:
en waarom ben jij eigenlijk geen mod meer ?
uitstekende redenen, en dat veel aan mijn hoofd zou ik eens naar laten kijkenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:28 schreef NanKing het volgende:
[..]
Geen tijd, veel aan me hoofd, andere prioriteiten etc.
* NanKing moest hardop lachenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:39 schreef Laton het volgende:
[..]
uitstekende redenen, en dat veel aan mijn hoofd zou ik eens naar laten kijken(hoofd met ladenkastjes en rare snuisterijen eraan bevestigd voor zich ziet
)
quote:
Dat is dan wel héél lang niet aangepast!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:25 schreef NanKing het volgende:
Liefjes in het Alles over sex topic sta ik nog steeds als mod (met een linkje naar een niet meer bestaand email adres).
Zouden jullie dit willen veranderen, thnx.
waarom?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |