Hopelijk. Kan Brian laten zien dat hij afstand van Amanda heeft genomen ha haquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mitch is binnen, het feest kan beginnen...
Avond!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Hopelijk. Kan Brian laten zien dat hij afstand van Amanda heeft genomen ha ha![]()
Misschien dat Brian het niet kan hebben als Amanda en Mitch weer gaan flirten.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Avond!Staan er nog spannende dingen te gebeuren vanavond, of kan ik rustig een paar uurtjes in bed bijtanken?
Bijna goedquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:23 schreef noltje het volgende:
Amanda gaat zuipen en daarna Mitch neuken.Morgen hebben Brianaal en Amandel weer ruzie.
Overmorgen ligt ze weer met de wifebeater/spitter in bed.
Het is zo voorspelbaar !
Als het dan maar niet voor 22.oo u gebeurt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien dat Brian het niet kan hebben als Amanda en Mitch weer gaan flirten.
Ik denk dat Mitch best wel eens voor een keer wil 'slummen' (to go slumming) hoor. Heeft hij dat ook eens geproefd.quote:
Iets moois op tv? Ik denk het niet, het was gisteren ook laat toen ze tegen elkaar begonnen op te rijden.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als het dan maar niet voor 22.oo u gebeurt.![]()
Wie reed tegen wie op? Heb do. nacht voor het laatst de streams gezien.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Iets moois op tv? Ik denk het niet, het was gisteren ook laat toen ze tegen elkaar begonnen op te rijden.
Mitch en Amanda. Vlak nadat iets dat verdacht veel leek op een maandverband onder haar rokje uitstak bij het dansen. Beetje zoenen, billen vastpakken, schuren...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wie reed tegen wie op? Heb do. nacht voor het laatst de streams gezien.
Hoezo heb ik wat gemist ?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:30 schreef fredfik het volgende:
komt het broertje van lieke niet????
Lieve skeet, dat was do. avond. Gister was die blonde tiet er waarschijnlijk. Wel op blijven lettenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Mitch en Amanda. Vlak nadat iets dat verdacht veel leek op een maandverband onder haar rokje uitstak bij het dansen. Beetje zoenen, billen vastpakken, schuren...
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:34 schreef FdW het volgende:
Als die blindenicht niet komt, kan Nitch naadloos invallen:-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |