Eens, hoe gaat het met je wedden Banaanquote:Op zondag 27 mei 2007 00:58 schreef Bananenman het volgende:
Ten Cate moet gewoon nog een jaar aanblijven. Volgend jaar geen kampioen = exit. Hij mag het nog een jaar proberen
Volgens mij wilde hij zelf maar 2 jaar.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:58 schreef Bananenman het volgende:
Ten Cate moet gewoon nog een jaar aanblijven. Volgend jaar geen kampioen = exit. Hij mag het nog een jaar proberen
Hmm, niet zo meer mee bezig latelyquote:Op zondag 27 mei 2007 00:59 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Eens, hoe gaat het met je wedden Banaan![]()
Jaja, dat weten we nu wel...quote:Op zondag 27 mei 2007 01:24 schreef xFriendx het volgende:
Aangezien ik voor AZ ben en niet zonodig Ajax hoef af te kraken mag ik vast ook wel een mening vormen over Ten Cate.
feliquote:Op zondag 27 mei 2007 11:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jarig![]()
Hoop dat de spelers me een mooi verjaardagscadeau geven.
Jammer dat ik niet naar het Vondelpark kan vandaag omdat zometeen het hele huis vol zit. Maar we gaan winnen, daar ben ik van overtuigt
Fel Heino, dat Ajax dik moge winnenquote:Op zondag 27 mei 2007 11:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jarig![]()
Hoop dat de spelers me een mooi verjaardagscadeau geven.
Jammer dat ik niet naar het Vondelpark kan vandaag omdat zometeen het hele huis vol zit. Maar we gaan winnen, daar ben ik van overtuigt
gefeliciteerd 14.gifquote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 11:35 schreef StarGazer het volgende:
Ik heb gedroomd dat Ajax binnen 10 min met 5-0 voor stond
Lekkere droomquote:Op zondag 27 mei 2007 11:35 schreef StarGazer het volgende:
Ik heb gedroomd dat Ajax binnen 10 min met 5-0 voor stond
Ik ben in de vakantie jarig en dan wint Ajax vaak een oefenwedstrrijd met 10-0 ofzoquote:Op zondag 27 mei 2007 11:55 schreef twi het volgende:
Vraag er niet te veel om, om die overwinning op je verjaardag. Bij mij was m'n verjaardagswedstrijd RKC uit
Idemquote:Op zondag 27 mei 2007 11:58 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik ben in de vakantie jarig en dan wint Ajax vaak een oefenwedstrrijd met 10-0 ofzo![]()
Toevalligquote:Op zondag 27 mei 2007 11:59 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Idem.
Ohjah ik ben op dezelfde dag jarig.
Haha, dat meen je. Ik ook! 22 juli all the way.quote:Op zondag 27 mei 2007 11:59 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Idem.
Ohjah ik ben op dezelfde dag jarig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |