Sowieso in de kroeg ja, of ik voor het Vondelpark op tijd wakker ben betwijfel ikquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:45 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Nu Ajax nog![]()
Banenenman morgen ook nog aanwezig in t vondelpark / de kroeg?
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik hoop dat Ajax morgen fel gaat voetballen, de jongetjes van AZ verdienen het om eens flink ingemaakt te worden na al die halfslachtige gelijkspel wedstrijden. Dat ze het zich in hun hoofd halen denken te kunnen winnen van Geweldenaars als Stam en Davids!
8-1 in 2 wedstrijden, dát is OMG. Co Adriaanse die weigert Feyenoord te trainen, dát is OMG, Charisteas kopen van Ajax en later blijkt dat hij de beste is bij Feyenoord, dát is OMG!quote:
Tja, met Henk ten Cate aan het roer schiet het ook niet op...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:22 schreef Bananenman het volgende:
What de fok is dat Ajax Showtime geleuter over Adriaanse? Mag hopen dat het onzin is, maar dat zal gelukkig wel.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:44 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Tja, met Henk ten Cate aan het roer schiet het ook niet op...
Een of andere trieste site met zogenaamde "goed ingevoerde bronnen"quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:51 schreef kurk_droog het volgende:
Wie zegt dat die vertrekt dan?
Nee het is een geweldige trainer inderdaad.quote:
Ja, ik vind het een goede trainer hij heeft misschien niet de wisselcapaciteit zoals van Gaal die heeft, maar hij krijgt die jongens wel aan het voetballen!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:47 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Nee het is een geweldige trainer inderdaad.
Die site is idd triest maar laten we hopen dat Ten Cate snel zijn koffers pakt. Ik blijf het zeggen, Ten Cate goede trainer, slechte coach.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:45 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Een of andere trieste site met zogenaamde "goed ingevoerde bronnen"
En wie moet er dan wel bij Ajax terugkomen?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:53 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Die site is idd triest maar laten we hopen dat Ten Cate snel zijn koffers pakt. Ik blijf het zeggen, Ten Cate goede trainer, slechte coach.
hoor ik dat je je visie bij begint te draaien over ten Cate ??quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:53 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Die site is idd triest maar laten we hopen dat Ten Cate snel zijn koffers pakt. Ik blijf het zeggen, Ten Cate goede trainer, slechte coach.
Oh ja? Hoe komt het dan dat we zoveel punten hebben verspeeld tegen de kleintjes? En waarom Huntelaar veel minder heeft gescoord?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja, ik vind het een goede trainer hij heeft misschien niet de wisselcapaciteit zoals van Gaal die heeft, maar hij krijgt die jongens wel aan het voetballen!
Jep, maar hij heeft wel een aantal toppers weten te strikken voor Ajax zoals Gabri!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:56 schreef Aanvoerder het volgende:
Bij mij valt het muntje bij Henk 2 kanten op. Hij heeft veel meer pit in AJAX weten te krijgen, anderzijds maakt hij grote tactische fouten en wisselt hij slecht. Ik geef hem gewoon nog een jaar.
ben ik met je eens. Hij maakt ook spelers beter. Zo hebben Heitinga, Urby, Sneijder en Babel hun beste jaar tot nu toe gespeeld. Maar zijn wissels zijn soms echt bedroevend slecht, en ik vraag me af waarom hij Perez nooit in de basis laat starten. Toch hebben we Ajax sinds jaren niet zo'n goed voetbal zien spelen sinds Henk er is. Op tactisch gebied heeft ie t soms ook geniaal voor elkaar (Heerenveen-uit, Feyenoord-uit, Utrecht-uit, PSV-uit).quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:56 schreef Aanvoerder het volgende:
Bij mij valt het muntje bij Henk 2 kanten op. Hij heeft veel meer pit in AJAX weten te krijgen, anderzijds maakt hij grote tactische fouten en wisselt hij slecht. Ik geef hem gewoon nog een jaar.
Ja, het is moeilijk te zeggen wie nou echt beter is geworden door Henk, maar dit seizoen zijn er toch wel redelijk wat jongens positief naar voren gekomen toch? Emanuelson, Sneijder, Grygera, Ogararu en ik vond dat Babel het de eerste seizoenshelft ook heel erg goed deed, nogmaals, of het komt door Henk weet ik niet, maar ze hebben goed gespeeld!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:55 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Oh ja? Hoe komt het dan dat we zoveel punten hebben verspeeld tegen de kleintjes? En waarom Huntelaar veel minder heeft gescoord?
Ik hoor allemaal maar dat HTC spelers beter heeft gemaakt, maar ik zou er niet 1 weten. Babel had een goede periode maar viel weer terug naar een bedenkelijk niveau.
het voetbal is meer het aankijken waard dan de afgelopen 5 jaar.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:00 schreef toma het volgende:
[..]
ben ik met je eens. Hij maakt ook spelers beter. Zo hebben Heitinga, Urby, Sneijder en Babel hun beste jaar tot nu toe gespeeld. Maar zijn wissels zijn soms echt bedroevend slecht, en ik vraag me af waarom hij Perez nooit in de basis laat starten. Toch hebben we Ajax sinds jaren niet zo'n goed voetbal zien spelen sinds Henk er is. Op tactisch gebied heeft ie t soms ook geniaal voor elkaar (Heerenveen-uit, Feyenoord-uit, Utrecht-uit, PSV-uit).
Van mij mag ie nog een jaartje blijven.![]()
Mja... ik denk dat Co echt wel een keertje terugkomt, maar toch... de manier waarop hij de vorige keer weg moest... Maar ja, nu met Van Geel. Co volgend jaar coach als Henk weggaat ben ik het mee eens. Kunnen we sowieso nog een extra lange NEUS trekken richting R'dam Zuid.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:28 schreef devv05 het volgende:
Heb liever Adriaanse als coach dan Ten Cate, maar het is veel te vroeg om Henk nu al te laten vertrekken. Minstens nog een seizoen.
Eens, hoe gaat het met je wedden Banaanquote:Op zondag 27 mei 2007 00:58 schreef Bananenman het volgende:
Ten Cate moet gewoon nog een jaar aanblijven. Volgend jaar geen kampioen = exit. Hij mag het nog een jaar proberen
Volgens mij wilde hij zelf maar 2 jaar.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:58 schreef Bananenman het volgende:
Ten Cate moet gewoon nog een jaar aanblijven. Volgend jaar geen kampioen = exit. Hij mag het nog een jaar proberen
Hmm, niet zo meer mee bezig latelyquote:Op zondag 27 mei 2007 00:59 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Eens, hoe gaat het met je wedden Banaan![]()
Jaja, dat weten we nu wel...quote:Op zondag 27 mei 2007 01:24 schreef xFriendx het volgende:
Aangezien ik voor AZ ben en niet zonodig Ajax hoef af te kraken mag ik vast ook wel een mening vormen over Ten Cate.
feliquote:Op zondag 27 mei 2007 11:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jarig![]()
Hoop dat de spelers me een mooi verjaardagscadeau geven.
Jammer dat ik niet naar het Vondelpark kan vandaag omdat zometeen het hele huis vol zit. Maar we gaan winnen, daar ben ik van overtuigt
Fel Heino, dat Ajax dik moge winnenquote:Op zondag 27 mei 2007 11:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jarig![]()
Hoop dat de spelers me een mooi verjaardagscadeau geven.
Jammer dat ik niet naar het Vondelpark kan vandaag omdat zometeen het hele huis vol zit. Maar we gaan winnen, daar ben ik van overtuigt
gefeliciteerd 14.gifquote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 11:35 schreef StarGazer het volgende:
Ik heb gedroomd dat Ajax binnen 10 min met 5-0 voor stond
Lekkere droomquote:Op zondag 27 mei 2007 11:35 schreef StarGazer het volgende:
Ik heb gedroomd dat Ajax binnen 10 min met 5-0 voor stond
Ik ben in de vakantie jarig en dan wint Ajax vaak een oefenwedstrrijd met 10-0 ofzoquote:Op zondag 27 mei 2007 11:55 schreef twi het volgende:
Vraag er niet te veel om, om die overwinning op je verjaardag. Bij mij was m'n verjaardagswedstrijd RKC uit
Idemquote:Op zondag 27 mei 2007 11:58 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik ben in de vakantie jarig en dan wint Ajax vaak een oefenwedstrrijd met 10-0 ofzo![]()
Toevalligquote:Op zondag 27 mei 2007 11:59 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Idem.
Ohjah ik ben op dezelfde dag jarig.
Haha, dat meen je. Ik ook! 22 juli all the way.quote:Op zondag 27 mei 2007 11:59 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Idem.
Ohjah ik ben op dezelfde dag jarig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |