Niks ervan, 3-0 morgen! met mitea de CL voorronde inquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:47 schreef Malibu-06 het volgende:
Vreemd dat er hier zoveel vertrouwen is in winst voor Ajax, aangezien Ajax dit hele seizoen nog niet gewonnen heeft van AZ.
Ik denk 1-1 of misschien 2-2 morgen.
Is mitea fit dan?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:51 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Niks ervan, 3-0 morgen! met mitea de CL voorronde in![]()
[afbeelding]![]()
Ik geef hem 62 minuten en dan moet hij erafquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:58 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Of ik moet iets gemist hebben, maar hij staat in bijna alle verwachte opstellingen![]()
Mitea gaat ons morgen verrassenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:01 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik geef hem 62 minuten en dan moet hij eraf![]()
We hebben in de beker gewonnen, en tot vorige wedstrijd 89e minuut had AZ ook het hele seizoen nog niet van ons gewonnen. Ik zie niet in waarom er geen vertrouwen in winst zou moeten zijn, normaal met een 2-1 uitwedstrijd ben je favoriet.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:47 schreef Malibu-06 het volgende:
Vreemd dat er hier zoveel vertrouwen is in winst voor Ajax, aangezien Ajax dit hele seizoen nog niet gewonnen heeft van AZ.
Ik denk 1-1 of misschien 2-2 morgen.
Tegen Cambuur Leeuwarden was dat. Wat een geweldig doelpuntquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Die actie van Laudrup dat ie in de ArenA op de doellijn nog zo'n speler uitkapt terwijl ie de keeper al gelobt had![]()
Met penaltiesquote:
Maar ze deden het wel!quote:en tot vorige wedstrijd 89e minuut had AZ ook het hele seizoen nog niet van ons gewonnen.
AZ scoort minimaal 1 keer per wedstrijd, wat dus wil zeggen dat Ajax minimaal 2 keer moet gaan scoren.quote:Ik zie niet in waarom er geen vertrouwen in winst zou moeten zijn, normaal met een 2-1 uitwedstrijd ben je favoriet.
Davids en Gabri bikkelen ons er doorheen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:21 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Met penaltiesAlsof dat wat zegt over de kwaliteiten van een ploeg...
[..]
Maar ze deden het wel!
[..]
AZ scoort minimaal 1 keer per wedstrijd, wat dus wil zeggen dat Ajax minimaal 2 keer moet gaan scoren.
Ik snap goed dat de hoop nog niet opgegeven is bij Ajax, maar om nou te denken dat Ajax wel ff met 3-0 wint
las ik op ajax.punt.nlquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:38 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die opstelling? Op Ajax.netwerek staat dat VD wiel niet zal spelen maar Ogarau.
Emanuelson heeft het altijd moeilijk tegen die snelle Jenner. Het is jammer dat we niet meer linksbacks hebben voor wat meer roulatiequote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:32 schreef kurk_droog het volgende:
Weet niet of heitinga nou de oplossing op rechtsback is. Gevaar van az kwam niet vanaf rechts maar vanaf links. Als emanuelson gewoon op zeker speelt hoeven we daar verder niks aan te veranderen.
Lindenbergh is een soort van vervanger, maar die vind ik niet goed genoegquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:39 schreef toma het volgende:
[..]
Emanuelson heeft het altijd moeilijk tegen die snelle Jenner. Het is jammer dat we niet meer linksbacks hebben voor wat meer roulatie
Lindenbergh wordt hier soms ook wel eens onterecht uitgekotst. De laatste keer dat hij invalde tegen AZ heeft hij het best behoorlijk gedaan. En Lindenbergh is vaak belangrijker als hij niet aan de bal is.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:42 schreef andre347 het volgende:
[..]
Lindenbergh is een soort van vervanger, maar die vind ik niet goed genoeg![]()
Winnen is winnen, dus je uitspraak was gewoon feitelijk onjuist. Bovendien hadden we in Alkmaar ook gewoon gewonnen zonder FC Wegereef.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:21 schreef Malibu-06 het volgende:
Met penaltiesAlsof dat wat zegt over de kwaliteiten van een ploeg...
Wij morgen ook.quote:Maar ze deden het wel!
Heracles Almelo AZ 0 - 0quote:AZ scoort minimaal 1 keer per wedstrijd, wat dus wil zeggen dat Ajax minimaal 2 keer moet gaan scoren.
Dat denk ik ook niet, maar de kans dat we het halen is gewoon 50 procent, zou niet weten waarom we dus niet optimistisch zouden mogen zijn. Als jullie nou in onze schoenen stonden had ik me er iets bij voor kunnen stellen.quote:Ik snap goed dat de hoop nog niet opgegeven is bij Ajax, maar om nou te denken dat Ajax wel ff met 3-0 wint
(enigzins) inhoudelijke reactie staat eronder....quote:
Als jullie zo'n beetje elke keer beter waren, had je wel minstens 1 keer gewonnen. En laat dat nou niet gebeurd zijn dit seizoen in 4 (!!) wedstrijdenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:38 schreef Sethje het volgende:
Hardstikke leuk dat omhoog praten van AZ maar morgen winnen wij gewoon klaar. We hebben gewoon meer klasse. AZ is alleen maar de beter eploeg geweest tegen 10 man in de bekerfinale(en nog kunnen ze niet scoren) en vorige week toen ajax davids en gabri mistten.. Bij AZ uit zijnw e genaaid, en thuis waren we de betere ploeg. Overall zijn we gewoon beter, en daarom spelen WIJ voorronde CL.
.......... jullie zijn echt zo heerlijkquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:00 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Als jullie zo'n beetje elke keer beter waren, had je wel minstens 1 keer gewonnen. En laat dat nou niet gebeurd zijn dit seizoen in 4 (!!) wedstrijden
Dat maak jij ervan. Maar toch tof dat je toegeeft dat Ajax helemaal niet de beste was in onderlinge wedstrijdenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:04 schreef Sethje het volgende:
[..]
.......... jullie zijn echt zo heerlijk![]()
AZ is oppermachtig, AZ is de beste ploeg van europa. Nou ik ga bier drinken, ga jij je klappers maar in elkaar vouwen! Toedeledokie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |