abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49788470

Een aantal van jullie zullen dit opinieblad wel kennen, met zijn zeer diepgaande artikelen over o.a. wereldpolitiek, economie en wetenschap. Ik lees in ieder geval regelmatig de artikelen op de website, maar nu zou ik eens dit blad in het echt willen kopen. Toen ik van de week echter wat standaard winkels met tijdschriften langs liep, kon ik dit blad nergens vinden. Weet iemand toevallig waar ze dit blad verkopen, of kan je het alleen verkrijgen door een abbonement erop te nemen?
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
  † In Memoriam † zaterdag 26 mei 2007 @ 12:39:26 #2
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_49789025
Probeer een boekenwinkel, die hebben over het algemeen een veel ruimer aanbod aan tijdstrijften dan een winkel die ook wat tijdschriften erbij doet.
Carpe Libertatem
pi_49789106
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 12:17 schreef Pietjuh het volgende:
[afbeelding]

Een aantal van jullie zullen dit opinieblad wel kennen, met zijn zeer diepgaande artikelen over o.a. wereldpolitiek, economie en wetenschap. Ik lees in ieder geval regelmatig de artikelen op de website, maar nu zou ik eens dit blad in het echt willen kopen. Toen ik van de week echter wat standaard winkels met tijdschriften langs liep, kon ik dit blad nergens vinden. Weet iemand toevallig waar ze dit blad verkopen, of kan je het alleen verkrijgen door een abbonement erop te nemen?
In de betere tijdschriftenwinkel moeten ze dit wel hebben. Hier in Maastricht weet ik zo al drie plaatsen.

Prachtig blad overigens . Layout én inhoud.
pi_49789743
Toevallig ben ik nu net de Economist aan het lezen Ik zou je aanraden om meteen een abbonement te nemen in plaats van losse nummers te kopen. BIj de boekhandel vragen ze er rond de 5 euro voor Als je een abbonement neemt kost het je ongeveer 1.68 per editie. Een jaarabbonement kost volgens mij 99 euro, je krijgt dan ook meteen toegang tot het online archief. Je kunt opzeggen wanneer je wilt en krijgt dan ook het geld van de resterende edities teruggestort.
Obstacles are those frightful things you see when you take your eyes of your goal
pi_49789936
Kan zelfs nog goedkoper als je student/docent bent. Check http://www.iss-online.nl/ . Eén jaar voor 75 euro (1,43 euro per nummer).
  zaterdag 26 mei 2007 @ 15:53:06 #6
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_49793187
Ik heb hem zelf ook al jaren over ISS. Ik moet zeggen dat ik hem sinds de restyling wat minder vind; ze zijn wat naar links opgeschoven.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')