Ja...'s goed ja..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vreemd, zoek anders op youtube 'Godsmack drum solo / battle'
1e hit, klinkt heel leuk vind ik.![]()
Op de plaats? Of ga je naar buiten?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:20 schreef LudoSanders het volgende:
Stappuh!
Al een jaar geen TV ..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:19 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee, onze appelboom is op de schotel gevallen vorig jaar. De appelboom hebben we net weggehaald, maar de schotel moet nog gemaakt worden. Ik mis het niet in elk geval. Ik ben nooit een tv-fan geweest, inderdaad alleen actualiteiten, wie is de mol en nog een paar programma's. En films natuurlijk, maar die kijk ik liever op DVD zonder reclame.
Hier loopt het meestal wel goed, maar sommige gebruikers hebben daar last van als ze iets uploaden, en de ander weer niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:20 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja...'s goed ja..![]()
Wat mij alleen stoort aan YouTube is dat het beeld en geluid niet synchroon loopt. Maar een kniesoor die daar op let..![]()
Have fun !quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:22 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ga zo de stad verkennen idd.
Heb niet zo'n idee dat ik zo'n krakkemikkige laptop heb...en ik ben niks anders aan het doen momenteel. Anyway, het scheelt wel per filmpje...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hier loopt het meestal wel goed, maar sommige gebruikers hebben daar last van als ze iets uploaden, en de ander weer niet.![]()
Maar deze pc van m'n pa is te oud en die houd het niet helemaal bij, dus bij ieder filmpje loopt opeens het beeld achter en dat word steeds erger, dus af en toe even op het balkje klikken waar je dan zit en het is weer synchroon.![]()
*Kijkt in de Kampioen*quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:23 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Have fun !![]()
Welke stad btw ? Goes, Vlissingen of Middelburg ?![]()
Je zit met je laptop op je schoot, naast je vriendin die tv aan het kijken is?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:25 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Heb niet zo'n idee dat ik zo'n krakkemikkige laptop heb...en ik ben niks anders aan het doen momenteel. Anyway, het scheelt wel per filmpje...![]()
Stoner!! Hippie!!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:28 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Heb 'm nog niet uit de oud-papier bak gehaald !
![]()
Ik ben ff blowtje roken buiten...![]()
Ik zit met m'n laptop aan de eettafel in de woonkamer. Naast de bank waar m'n vriendin ligt te slapen na een dag hard werken..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:28 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je zit met je laptop op je schoot, naast je vriendin die tv aan het kijken is?
Heerlijk! Wordt ze wel wakker? Of blijft ze op de bank slapen?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:29 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik zit met m'n laptop aan de eettafel in de woonkamer. Naast de bank waar m'n vriendin ligt te slapen na een dag hard werken..![]()
Ik maak d'r wel wakker straks..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:39 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Heerlijk! Wordt ze wel wakker? Of blijft ze op de bank slapen?![]()
Goed Topic.quote:
Verdomd, deel 2, nu heb ik scary movie 2 ook gemist.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:48 schreef maaike1987 het volgende:
zozo even lekker scream aan het kijken.. nog meer mensen dat opstaan?
Nee! Ik heb Tim en Sanne! deel 5, Juli 2006 tot en met Januari 2007 opstaan!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:48 schreef maaike1987 het volgende:
Eén nadeel...na 3 dagen had ik alleen nog maar een brom uit die gitaar (semi-akoestisch), ben 'm 3 weken kwijt geweest mgoed. Het is gemaakt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Goed Topic.![]()
Leuke Acoust heb je.Ik zou zelf wel graag een Crafter willen.
![]()
Die Derek komt uit een serie...Sliders...kent iemand dat nog ? Over paralelle werelden, best leuk !quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:48 schreef maaike1987 het volgende:
Ja Sliders was altijd leuk!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:54 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Die Derek komt uit een serie...Sliders...kent iemand dat nog ? Over paralelle werelden, best leuk !![]()
Niet echt eentje op het oog, wel een semi, liefst 22 fret met zo'n uitsparing bij de 12e fret zodat je wat beter bij nummer 22 kan komen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:53 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Eén nadeel...na 3 dagen had ik alleen nog maar een brom uit die gitaar (semi-akoestisch), ben 'm 3 weken kwijt geweest mgoed. Het is gemaakt.![]()
Maar dat verwacht je niet van een gitaar van 1800 euro..
![]()
Wat voor model heb je een oog op ? van Crafter ?![]()
Ja, doe je verdomme lang sparen voor een gitaar...ben je hem na drie dagen voor drie weken kwijtquote:
Inderdaad! Daar kun je wel een leuk tweedehands autootje voor kopen!quote:
Ik heb geen idee, volgens mij was het smiddags, ik weet niet welke dag.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:59 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Was toch altijd zondag 's ochtends of - 's middags ?
gitaar en bassquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:58 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, doe je verdomme lang sparen voor een gitaar...ben je hem na drie dagen voor drie weken kwijt![]()
Maar...gelukkig (relatief) snel opgelost...![]()
Speel je ook gitaar MASD ?![]()
Je bent van 1990? en dan heb je zo'n muzieklijst!quote:
die avatar heb ik ook maar van iemand gekregenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:03 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Haha...ik zag in je avatar idd beiden voorbij komen![]()
Hij dekt de lading iig..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:03 schreef MASD het volgende:
[..]
die avatar heb ik ook maar van iemand gekregen
het is zowel een zegen als een vloekquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:03 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je bent van 1990? en dan heb je zo'n muzieklijst!Net als broek!
Nee, tegenwoordig kent niemand die namen nog! hahaquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:05 schreef MASD het volgende:
[..]
het is zowel een zegen als een vloektegenwoordig heeft bijna niemand nog fatsoenlijke muziek in zijn playlist staan
Define "fatsoenlijk"quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:05 schreef MASD het volgende:
[..]
het is zowel een zegen als een vloektegenwoordig heeft bijna niemand nog fatsoenlijke muziek in zijn playlist staan
Helaas maar al te waar.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:05 schreef MASD het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |