De gekuiste RTL-stijl is pas 2 dagen geleden ingegaan op TV. Dus vanaf nu krijgen we tv uitzendingen die meer BB-achtig zijn. Dus eigenlijk kan je alle kijkcijfers van tot 2 dagen terug en daarvoor weggooien, omdat het bijna een nieuwe programma is.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als je de grote piek van begin deze maand (vanwege de extreme publiciteit) wegdenkt, blijft de stijgende lijn van de laatste 3 maanden nog steeds in tact. Rekening houdend met vakantie's zijn de kijkcijfers niet slecht.
[afbeelding]
en dan ook nog is vanavond bbq-weerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:30 schreef Gert het volgende:
De dalende lijn is nu definitief ingezet.
Er zijn nu natuurlijk ook veel mensen op vakantie, dus dat zal ook van invloed zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:30 schreef Gert het volgende:
De dalende lijn is nu definitief ingezet.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:10 schreef kleinzusje het volgende:
Vanavond is het koopavond
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:12 schreef Gert het volgende:
kijkcijfers donderdag 2 augustus
regulier: 398K
herh: 98K
Voor een koopavond-avond geen dramatische score.
Uit mijn cache blijkt dat ik de cijfers van vrijdag 27 juli heb geplaatst.quote:
koopa-vond avondquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:12 schreef Gert het volgende:
kijkcijfers donderdag 2 augustus
- edit - foute cijfers, zie onder..
Voor een koopavond-avond geen dramatische score.
Je hebt een mooie uitzending gemist APK, en hij is terug te zien via de Tiensite.quote:
Nul.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:17 schreef kleinzusje het volgende:
Vanavond is de Albert Hein hier gewoon open, dus ik verwacht wederom een lage score![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |