alleen jammer dat het al 18:00 is....quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:52 schreef BrandX het volgende:
hé de zon breekt hier door!!![afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Die is bij ons vanmiddag al geweest! We zullen het voorlopig weer zonder de zon moeten stellen denk ikquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:52 schreef BrandX het volgende:
hé de zon breekt hier door!!![afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
nou ze hadden voor hier regen en lage temperaturen voorspeeld....quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Die is bij ons vanmiddag al geweest! We zullen het voorlopig weer zonder de zon moeten stellen denk ik
Dat is zonder meer waar. Maar ik denk niet dat het de komende dagen erg lekker weer zal gaan wordenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou ze hadden voor hier regen en lage temperaturen voorspeeld.......niks van terecht gekomen...
![]()
Deze jongens zeggen van niet hoor!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:06 schreef BrandX het volgende:
gister zei iemand dat het vandaag max 14gr. zou worden met kans op regen, en morgen en overmorgen 25gr!
dus voorlopig hou ik zijn versie nog even vast, wie weet helpt dat [afbeelding]
Is dat niet een beetje te veel van het goedequote:
Hoi, ik ookquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja ja, een man die kookt! En ik vind het nog leuk ook
Die heeft eer-ik gemaakt....quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:27 schreef crossover het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje te veel van het goede
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |