quote:
Guiltyquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
this is true.
Althans, hij heeft later @ de Fok!ONZ-afterparty in Arnhem nog wel 4 keer hetzelvende verhaal opgehangen!![]()
Dat is toch een teken van dronkenschap?![]()
Ouder dan SFquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:44 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Edit: ok, ok, je hebt een leuk koppie. Hoe oud ben je ook alweer? Ik denk iets te jong voor Enter.
Tja, daar had ik gisteren niets aan natuurlijk! Ik heb op de terugweg nog wel een telefoonnummer gekregen van een niet-fokker, maar ja: daar in Utrecht zat iedereen een beetje appelig voor zich uit te kijken. NWO durfde wel met mij te praten (ouwe muziekliefhebbert!! hageneesje!), net als Boem-dikkie (die trouwens welquote:
Ja die foto heb ik gemaaktquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:49 schreef remlof het volgende:
Bewijs:
[afbeelding]
(met boem-dikkie en Whoopsydaisy)
doquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:50 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
Ja die foto heb ik gemaakt![]()
Chantage middel remlof
Ja thanks, had het alleen nooit gevonden vrees ikquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:49 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik met je meegelopen naar het station. Was je in ieder geval veilig.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja thanks, had het alleen nooit gevonden vrees ik
Ja, ik kreeg een zip van boemquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:50 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
Ja die foto heb ik gemaakt![]()
Chantage middel remlof
Godskolere Remmie!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:49 schreef remlof het volgende:
Bewijs:
[afbeelding]
(met boem-dikkie en Whoopsydaisy)
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja jij was er niet, dus ik heb jouw bier ook maar opgedronken
Goegedaanjochie!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja jij was er niet, dus ik heb jouw bier ook maar opgedronken
Die heeft bedrijfsuitje zegt hijquote:
Iddquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die heeft bedrijfsuitje zegt hij![]()
Zit gewoon hele dag in een hoekje uit te huilen
Een bedrijfsuitje zonder barbeque/gourmet en 's avonds veel bier?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
tvp
Dan wachten we nog evenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:09 schreef DjMoonlight het volgende:
Ze geeft vanavond een verklaring op het forum![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |