quote:
Guiltyquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
this is true.
Althans, hij heeft later @ de Fok!ONZ-afterparty in Arnhem nog wel 4 keer hetzelvende verhaal opgehangen!![]()
Dat is toch een teken van dronkenschap?![]()
Ouder dan SFquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:44 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Edit: ok, ok, je hebt een leuk koppie. Hoe oud ben je ook alweer? Ik denk iets te jong voor Enter.
Tja, daar had ik gisteren niets aan natuurlijk! Ik heb op de terugweg nog wel een telefoonnummer gekregen van een niet-fokker, maar ja: daar in Utrecht zat iedereen een beetje appelig voor zich uit te kijken. NWO durfde wel met mij te praten (ouwe muziekliefhebbert!! hageneesje!), net als Boem-dikkie (die trouwens welquote:
Ja die foto heb ik gemaaktquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:49 schreef remlof het volgende:
Bewijs:
[afbeelding]
(met boem-dikkie en Whoopsydaisy)
doquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:50 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
Ja die foto heb ik gemaakt![]()
Chantage middel remlof
Ja thanks, had het alleen nooit gevonden vrees ikquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:49 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik met je meegelopen naar het station. Was je in ieder geval veilig.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja thanks, had het alleen nooit gevonden vrees ik
Ja, ik kreeg een zip van boemquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:50 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
Ja die foto heb ik gemaakt![]()
Chantage middel remlof
Godskolere Remmie!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:49 schreef remlof het volgende:
Bewijs:
[afbeelding]
(met boem-dikkie en Whoopsydaisy)
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja jij was er niet, dus ik heb jouw bier ook maar opgedronken
Goegedaanjochie!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Die heeft bedrijfsuitje zegt hijquote:
Iddquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die heeft bedrijfsuitje zegt hij![]()
Zit gewoon hele dag in een hoekje uit te huilen
Een bedrijfsuitje zonder barbeque/gourmet en 's avonds veel bier?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
tvp
Dan wachten we nog evenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:09 schreef DjMoonlight het volgende:
Ze geeft vanavond een verklaring op het forum![]()
Dat dusquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:02 schreef remlof het volgende:
[..]
ZarGon mag ik jou even een vraag stellen?quote:
ben blij dat ik op de valreep ook nog even genoemd word!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:48 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Tja, daar had ik gisteren niets aan natuurlijk! Ik heb op de terugweg nog wel een telefoonnummer gekregen van een niet-fokker, maar ja: daar in Utrecht zat iedereen een beetje appelig voor zich uit te kijken. NWO durfde wel met mij te praten (ouwe muziekliefhebbert!! hageneesje!), net als Boem-dikkie (die trouwens welis om te zien), Q (die echt supertof is), Remlof (thanks voor de peuken) en fiets durfde uiteindelijk ook nog iets te zeggen. En Garrison natuurlijk
![]()
ja wie niet?quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:35 schreef Afwazig het volgende:
[..]
ZarGon mag ik jou even een vraag stellen?![]()
Haha ja dat heb ik net gedaan, hahaha haha haha
hah
Dat Duitse Weißbier klokte lekker weg jahquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ja wie niet?
mijn lampjes waren ook behoorlijk uit.
Is werken in een brouwerij niets voor jou? Dat je iedere dag bier gaat proeven en dan betaald wordt voor dat werkquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat Duitse Weißbier klokte lekker weg jah
Een biermeet met alleen echte bierdrinkers zoals jij, ik, yvonne, skic, cerror enzo zou wel een keer tof zijnquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:57 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Is werken in een brouwerij niets voor jou? Dat je iedere dag bier gaat proeven en dan betaald wordt voor dat werk
Alleen al omdat jij zo'n bier-fanaat ben zou ik ooit willen overwegen om zo'n meeting bij te wonen. Bier fanaten
Ahja, nuchterheid in mijn sig heeft niets met bier te makenAndere nuchterheid dus.
En dan alle soorten en maten en merken bier inslaanquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Een biermeet met alleen echte bierdrinkers zoals jij, ik, yvonne, skic, cerror enzo zou wel een keer tof zijn
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:10 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
En dan alle soorten en maten en merken bier inslaan
In alle vormen glazen( Warsteiner uit warsteiner glas en brand uit brand glas en grolsch ook of uit de fles mocht het niet in een kroeg plaats vinden)
Behalve grimbergen want daarvan sta ik na 3 flessen van op de kop
" De professionele bier-meet" De formule 1 van het bier drinken "
Inderdaad onder de 6 %. 5.5 lukt me nog goed maar is het 6,5 % dan ben ik zo onder zeil. Grimbergen is dan een speciaal geval, vraag me nog steeds af wat ze in dat bier stoppen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Ik ben ook niet zo van de speciale biertjes trouwens, maar alles onder de 6% alcohol klok ik gaarne weg [afbeelding]
Welkomquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik maak me minder druk na een paar biertjes. En natuurlijk de smaak. Maar dat druk maken dus zeker ook. Alsof het leven even wat mooier en relaxter is. ( niet dat ik om 0800 aan het bier zit dus, 1600 was mijn tijd van eerste glas en nu is dat 1900) Ik begin niet meer om 1600 of 1700 omdat ik dan om 2200 moe ben van het bier en het tempo is dan te hoog).
Maar alsnog, bier
En verder over SF en enter
Ben er overigens vandaag achter gekomen dat onzin hier het gezelligste forum van Fok! isWat losser dus en niet zo serieus
Logisch want het is onzin.
Thanksquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |