quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:49 schreef Sounddragon het volgende:Dan nog steeds, schuif je een probleem wat veroorzaakt wordt door Rijkswaterstaat, op de schouders van de mensen die in die situatie moeten werken, door gewoon als een mongool langs te blazen.
Overigens kost het niet meer als een paar seconden van je totale reistijd als je wél even van het gas afgaat.... in ons geval ongeveer 1 km lang 70 rijden ipv 120 (of meer)...misschien toch eens iets om over na te denken
Zelf knal ik meestal niet door, maar dat ligt ook geheel aan de situatie, mijn stemming en het verkeer om je heen. Maar bovenstaande blijft natuurlijk 1 van de oorzaken van jouw probleem. Maarjah, dat wist je zelf ook wel neem ik aan
![]()
En vooral dat wat betreft de stemming, als jij 100 km wil rijden op je cruisecontrol en vervolgens telkens van je gas af moet of op je rem stampen vanwege (het onnodige) gekloot langs de weg dan is erook maar een klein beetje nodig om volledig door het lint te gaan
![]()
Maar wat betreft die tunnel, 1 rijbaan en wegwerkers die duidelijk aanwezig zijn is het natuurlijk wel zo sociaal om ff van het gas te gaan. Dan is er wel een duidelijke reden en geen smoes die daar tegenop kan
![]()
Alleen zeg je zelf ook dat je zoiets pas beseft als je zelf onderaan de ladder staat...