abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 mei 2007 @ 23:35:03 #101
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_49805600
Wegwerkers
Hadden die lui verdomme maar op moeten letten toen ze op de mavo zaten.
Dan hadden ze het mischien nog tot stratenmaker kunnen schoppen.
  zondag 27 mei 2007 @ 00:09:14 #102
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_49806511
Maak het 50 en gooi er wat flitsers tegenaan. Desnoods een dummy die standaard flitst.
Alleen via de portemonnee wil men luisteren helaas.
  zondag 27 mei 2007 @ 01:23:56 #103
104079 BobbyB
Swiftie
pi_49808486
quote:
Op zondag 27 mei 2007 00:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Maak het 50 en gooi er wat flitsers tegenaan. Desnoods een dummy die standaard flitst.
Alleen via de portemonnee wil men luisteren helaas.
Zelfs dan blijkbaar niet, er wordt genoeg geflitst. Wellicht het rijbewijs afpakken voor een jaar, dan misschien wel. Ik vind het gewoon echt te triest voor woorden en echt ongelooflijk dat er mensen zijn die zichzelf beter dan anderen voelen en dus totaal geen respect hebben voor de wegwerkers.

Ze vinden het harde rijden belangrijker dan de veiligheid van die mensen en daarvoor moet je toch echt wel iets kapot hebben daarboven, je ongelooflijk verheven voelen boven de maatschappij of gewoon ontzettend egoïstisch en dom zijn als je zo'n houding durft aan te nemen. Net of die 5 minuten zoveel uitmaken. Vervolgens gaan ze wel janken als iemand ze er op aanspreekt (dit topic is daar een duidelijk voorbeeld van) of ze gaan lopen klagen dat de politie niet deugt omdat ze een bekeuring op de deurmat hebben ontvangen.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  zondag 27 mei 2007 @ 02:27:33 #104
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_49809887
In de auto worden mensen gelijk beesten. Haantjes gedrag, lekker veilig in hun metalen kooi. Moet je ze eens panisch de deuren op slot zien drukken als je uitstapt om ze even op hun asociaal weggedrag te attenderen.
pi_49811993
quote:
Op zondag 27 mei 2007 02:27 schreef gebrokenglas het volgende:
In de auto worden mensen gelijk beesten. Haantjes gedrag, lekker veilig in hun metalen kooi. Moet je ze eens panisch de deuren op slot zien drukken als je uitstapt om ze even op hun asociaal weggedrag te attenderen.
hebben ze in het noorden tegenwoordig ook verharde wegen dan?
Convinced that any doctrine of superiority based on racial differentiation is scientifically false, morally condemnable, socially unjust and dangerous, and that there is no justification for racial discrimination in theory or in practice, anywhere.
  zondag 27 mei 2007 @ 10:41:14 #106
104079 BobbyB
Swiftie
pi_49812674
quote:
Op zondag 27 mei 2007 02:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik denk ook dat de mensen die zich het asociaalst gedragen een flink sociaal probleem hebben. Dat zijn die mensen die op feestjes stilletjes in een hoek zitten maar in een auto voelen ze zich de man en daar doet het uiterlijk van de auto wel zijn werk.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_49813263

Grootste probleem is dus dat er 9 van de 10 keer snelheidsbeperkingen worden ingesteld daar waar je verder geen hond ziet. Maar dat was al duidelijk geworden volgens mij in dit topic. En nog frustrerender is bijvoorbeeld als je van Amsterdam naar Dordrecht rijdt je om de haverklap weer wegwerkzaamheden of andere snelheidsremmers tegenkomt.

Maar so far .. bekend probleem in Nederland Teringzooi.

Zo staat er al maanden ergens bij het begin van de A4 een snelheidsbeperking van 90 ergens rond een brug waar de meest linker en rechterbaan een beetje afgekapt wordt. Dit gaat dan om een 4 baansweg, vind je het gek dat iedereen op een gegeven moment gewoon lekker doorstampt
  zondag 27 mei 2007 @ 12:49:08 #108
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_49815328
Dan nog steeds, schuif je een probleem wat veroorzaakt wordt door Rijkswaterstaat, op de schouders van de mensen die in die situatie moeten werken, door gewoon als een mongool langs te blazen.

Overigens kost het niet meer als een paar seconden van je totale reistijd als je wél even van het gas afgaat.... in ons geval ongeveer 1 km lang 70 rijden ipv 120 (of meer)...misschien toch eens iets om over na te denken
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_49815871
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:49 schreef Sounddragon het volgende:
Dan nog steeds, schuif je een probleem wat veroorzaakt wordt door Rijkswaterstaat, op de schouders van de mensen die in die situatie moeten werken, door gewoon als een mongool langs te blazen.

Overigens kost het niet meer als een paar seconden van je totale reistijd als je wél even van het gas afgaat.... in ons geval ongeveer 1 km lang 70 rijden ipv 120 (of meer)...misschien toch eens iets om over na te denken
Zelf knal ik meestal niet door, maar dat ligt ook geheel aan de situatie, mijn stemming en het verkeer om je heen. Maar bovenstaande blijft natuurlijk 1 van de oorzaken van jouw probleem. Maarjah, dat wist je zelf ook wel neem ik aan En vooral dat wat betreft de stemming, als jij 100 km wil rijden op je cruisecontrol en vervolgens telkens van je gas af moet of op je rem stampen vanwege (het onnodige) gekloot langs de weg dan is erook maar een klein beetje nodig om volledig door het lint te gaan

Maar wat betreft die tunnel, 1 rijbaan en wegwerkers die duidelijk aanwezig zijn is het natuurlijk wel zo sociaal om ff van het gas te gaan. Dan is er wel een duidelijke reden en geen smoes die daar tegenop kan Alleen zeg je zelf ook dat je zoiets pas beseft als je zelf onderaan de ladder staat...
pi_49822108
Ze staan tegenwoordig al bijna elke dag te flitsen bij de Heinenoordtunnel. Afgelopen zomer was er al onderhoud aan 1 kant -> dikke chaos elke dag. Deze zomer de andere tunnelbuis

Overigens rij ik ook geen 70, maar ik neem wel gas terug.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
  maandag 28 mei 2007 @ 01:13:18 #111
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_49840555
quote:
Op zondag 27 mei 2007 16:12 schreef Lennox het volgende:
Ze staan tegenwoordig al bijna elke dag te flitsen bij de Heinenoordtunnel. Afgelopen zomer was er al onderhoud aan 1 kant -> dikke chaos elke dag. Deze zomer de andere tunnelbuis

Overigens rij ik ook geen 70, maar ik neem wel gas terug.
Behalve als wij er aan het werk zijn dan

En de andere buis gaat ook nog dicht inderdaad..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 29 mei 2007 @ 08:34:05 #112
139330 TNA
For the stars that shine
pi_49877066
Er is simpelweg te vaak geen reden om je snelheid aan te passen. Laat mensen 50 km/h rijden als er wordt gewerkt, laat mensen doorrijden als er niet wordt gewerkt. Pas dan krijg ik respect voor die borden.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 08:51:00 #113
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_49877316
Ik heb zelf ook een tijdje gewerkt aan wegen. Zelfs 70 km/u is nog behoorlijk hard als je daar in de oranje hesje bezig bent borden te verplaatsen en te verzetten. (stage civiele techniek)

of als je ineens die open weg op moet stappen om ff wat verkeer tegen te houden om een asfalteermachine net even die ruimte te geven
Maar het werken aan de weg is wel gaaf. Of zoals het spreekwoord luidt: I love the smell of asfalt in de morning.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')