Ik ben bezig geweest met de muziek voor een realtime 4 kilobyte demonstratie.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:23 schreef Gewas het volgende:
Hoi, wij gingen naar een feest van de handbal en kleine kinderen gingen alle vlaggen langs want er waren allemaal mensen vanuit Europa. We hebben veel bier gedronken en ik heb nog effe met Zwitserse meisjes gepraat.![]()
Wat hebben jullie vanavond gedaan?
Dat lieg je, want als dat zo was had je ook wel naar de ONZ meet kunnen komenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:48 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Werken bier drinken en nog meer bier drinken.
Ik ben net thuis! Echt waar!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat lieg je, want als dat zo was had je ook wel naar de ONZ meet kunnen komen
wij zitten te wakken voor luilakkenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:23 schreef Gewas het volgende:
Hoi, wij gingen naar een feest van de handbal en kleine kinderen gingen alle vlaggen langs want er waren allemaal mensen vanuit Europa. We hebben veel bier gedronken en ik heb nog effe met Zwitserse meisjes gepraat.![]()
Wat hebben jullie vanavond gedaan?
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 04:49 schreef remlof het volgende:
Ik heb vanavond een hoop leuke mensen leren kennen die ik hier op het forum gewoon de ergste ziekten toe zou wensen, en ook nog een hoop die ik al kende, allemaal lief
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 04:49 schreef remlof het volgende:
Ik heb vanavond een hoop leuke mensen leren kennen die ik hier op het forum gewoon de ergste ziekten toe zou wensen, en ook nog een hoop die ik al kende, allemaal lief
Hier!quote:
Maar het was wel gezelligquote:Op zaterdag 26 mei 2007 07:05 schreef enter het volgende:
Bier gedronken en dalijk gewoon naar school
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 07:20 schreef enter het volgende:
[..]
Ik heb Surveillance-Fiets eindelijk mogen spreken na maanden elkaar negeren![]()
Hoe vroeg lag je er in ?quote:
Doe je goed 12 uur lang slapenquote:
Jeutjequote:
Jij dan?quote:Op zondag 27 mei 2007 11:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Doe je goed 12 uur lang slapen![]()
Ik lag er om 1 uur in, kapot, verbrand, moequote:
Ja en pics genomenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |