Held!quote:
BeeDee trekt er toch echt één open...is momenteel Heineken uit blik, maar bij gebrek aan beter..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:09 schreef LudoSanders het volgende:
Nee, even serieus. Als je zo'n "biertopic" aanklinkt waarin iedereen verkondigt aan het bier te zitten. Hoeveel denk je dat er daadwerkelijk een biertje drinkt?
Bewijs het maar.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:12 schreef BeeDee het volgende:
[..]
BeeDee trekt er toch echt één open...is momenteel Heineken uit blik, maar bij gebrek aan beter..![]()
Want some ?![]()
Dat wordt een beetje lastig Ludo, ik denk niet dat ik hem in zijn huidige vorm nog wil zien.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Held!
Heb je nog kaartjes weten te scoren om deze legendarische zanger live te mogen aanschouwen op Pinkpop?
Je zit nu zeker ook te roken?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:12 schreef BeeDee het volgende:
[..]
BeeDee trekt er toch echt één open...is momenteel Heineken uit blik, maar bij gebrek aan beter..![]()
Want some ?![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:09 schreef LudoSanders het volgende:
Nee, even serieus. Als je zo'n "biertopic" aanklinkt waarin iedereen verkondigt aan het bier te zitten. Hoeveel denk je dat er daadwerkelijk een biertje drinkt?
Waarschijnlijk alleen degenen die er niet in postenquote:
Heel stoer.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:23 schreef WurM het volgende:
Mijn bier is op. Maar ik ben toch moe. Morgen ga ik weer zuipen. Nu ben ik stoer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |