quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
wtf! doodsverwensing!![]()
![]()
Oh wacht, ik was het zelf![]()
en dat allemaal om je postgemiddelde op te voerenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
wtf! doodsverwensing!![]()
![]()
Oh wacht, ik was het zelf![]()
Ik moet een buffer opbouwenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:30 schreef 2live het volgende:
[..]
en dat allemaal om je postgemiddelde op te voeren![]()
Zouden we natuurlijk allemaal kunnen doen dit draadje. Iedereen in zichzelf lullen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:30 schreef 2live het volgende:
[..]
en dat allemaal om je postgemiddelde op te voeren![]()
Goed idee.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:31 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Zouden we natuurlijk allemaal kunnen doen dit draadje. Iedereen in zichzelf lullen.
Ja ben ik ook.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:32 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dank je, eigenlijk ben je best wel een symphatiekerd weet je dat?
jij bent zeker zon libelle huisvrouwquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:31 schreef 2live het volgende:
[..]
voor als je een keer moet werken?
zo'n nutteloze bezigheid
De vorige loopt nogquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:32 schreef Dutchguy het volgende:
*iedereen weg*?
ik was ff drukquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:32 schreef Dutchguy het volgende:
*iedereen weg*?
Jong vuilak, ik dacht dat het snel ging daar!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
wtf, je hebt deze dus veul te vroeg open gedaan!?![]()
Kutnewbie!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jong vuilak, ik dacht dat het snel ging daar!![]()
Gewoon lul over schouder achterlangsquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:37 schreef 2live het volgende:
[..]
linker of rechterhand?![]()
of wordt dit autofellatio.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:36 schreef Ian_Nick het volgende:
*seks met zichzelf heeft
Aha dit is dus het moment supreme begrijp ik.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:38 schreef Ian_Nick het volgende:
...
Da's wel gelukt maar richt voortaan ff ergens anders heen ja...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Ik wil hier graag een gedenkwaardige (voorlopig) laatste SC van maken![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:39 schreef Nostalgist het volgende:
WTF; je was veels te vroeg.....
Daar heb ik mezelf reeds op aangesprokenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:39 schreef Nostalgist het volgende:
Oh... Dat is een mooi woord ....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:37 schreef 2live het volgende:
[..]
linker of rechterhand?![]()
of wordt dit autofellatio.
OK, accepted...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar heb ik mezelf reeds op aangesproken![]()
moet eens kijken wat wij allemaal moesten zeggen voordat hij zover was.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:39 schreef Nostalgist het volgende:
Legendarisch slechte eerste pagina als je het mij vraagtquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:41 schreef 2live het volgende:
[..]
moet eens kijken wat wij allemaal moesten zeggen voordat hij zover was.![]()
Het kan toch ook in groepsverband?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:42 schreef 2live het volgende:
[..]
woord wel, voor de rest toch een vrij eenzame bezigheid![]()
en ondoenlijk....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:42 schreef 2live het volgende:
[..]
dat is dan weer wel een soort van 'hoogtepunt'quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Legendarisch slechte eerste pagina als je het mij vraagt![]()
Ligt aan de fantasie....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:42 schreef 2live het volgende:
[..]
Daarom.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:43 schreef 2live het volgende:
[..]
dat is dan weer wel een soort van 'hoogtepunt'
weet niet, zo lenig ben ik niet. Kan wel andere dingen in groepsverband.quote:
Ondoenlijk is de Mount Everest beklimmen in je sandalen.....quote:
voeten als vissticks...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:44 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ondoenlijk is de Mount Everest beklimmen in je sandalen.....![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:44 schreef 2live het volgende:
[..]
weet niet, zo lenig ben ik niet. Kan wel andere dingen in groepsverband.![]()
Kan vast wel!!!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:44 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ondoenlijk is de Mount Everest beklimmen in je sandalen.....![]()
De laatste poging van die Nederlander mislukte jammerlijk.....quote:
De vraag is: hoe voer je in die situatie een goed gesprekquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:46 schreef Ian_Nick het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Autofellatio
Als je met een paar mensen in een kring gaat zitten zou dit best gezellig kunnen worden.
SC meetquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Als je met een paar mensen in een kring gaat zitten zou dit best gezellig kunnen worden.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:46 schreef Ian_Nick het volgende:
dan ga ik wel op de tribunequote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Spannend !quote:
je mag toch niet met volle mond praten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De vraag is: hoe voer je in die situatie een goed gesprek![]()
om zijn beurt, en de rest kan dan praten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De vraag is: hoe voer je in die situatie een goed gesprek![]()
dat heet: levendige fantasiequote:
Ligt er ook maar net aan in welke bochten je geschapen bentquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je mag toch niet met volle mond praten.![]()
maar gebarentaal denk ik, want de handjes zijn vrij..![]()
Oooooooow heeft die koudefetishist het al geprobeerd?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:46 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De laatste poging van die Nederlander mislukte jammerlijk.....![]()
wrong topic....quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Oooooooow heeft die koudefetishist het al geprobeerd?
Ja, nu je het zegt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:50 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Als je goed kijkt (geen straf) zijn dat toch echt twee jongens die op elkaar liggen.
![]()
Als je goed kijkt is dat 1 gast in een bureaustoelquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:50 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Als je goed kijkt (geen straf) zijn dat toch echt twee jongens die op elkaar liggen.
![]()
Ik doe geloof ik ook maar niet meer meequote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:50 schreef 2live het volgende:
[..]
Kut...toch maar niet die koffie rondbrengen![]()
die heeft met recht een wit voetje gehaaldquote:
Nee, je kunt beter wat anders rondbrengen....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:50 schreef 2live het volgende:
[..]
Kut...toch maar niet die koffie rondbrengen![]()
dan toch maar gewoon groepspunnikenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik doe geloof ik ook maar niet meer mee![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je goed kijkt is dat 1 gast in een bureaustoel![]()
Schat mag ik jou een serieuse vraag stellen ?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Als we zo doorgaan halen we de 100 vanavond nog wel![]()
Ik neem de honneurs van Lean wel waar....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Als we zo doorgaan halen we de 100 vanavond nog wel![]()
Kotszakjes?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:52 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Nee, je kunt beter wat anders rondbrengen....![]()
Maar natuurlijkquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Schat mag ik jou een serieuse vraag stellen ?
Geloof me een homo ziet toch echt liever wat ik zag hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben jij nou een homo?![]()
Dat is 1 gast in een bureaustoel![]()
Ohja, kutquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:53 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Geloof me een homo ziet toch echt liever wat ik zag hoor.![]()
als je ze zo noemen wilt; Ok...quote:
Ik heb er net aan gedacht om een topic aan jou de wijdenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:52 schreef Peter6000 het volgende:
Het gaat ineens wel snel, al meer dan 100 posten.
Bijna alsof er doorgebaggerd gaat worden tot topic 100 bereikt is.
Welkom terug, Peter6000quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb er net aan gedacht om een topic aan jou de wijden![]()
Ok 2 vragen:quote:
Ik heb toch al een onoverbrugbare voorsprong mbt naamtopics.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb er net aan gedacht om een topic aan jou de wijden![]()
Ian_Nick support topicquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb toch al een onoverbrugbare voorsprong mbt naamtopics.
Kots hier Peter6000 uit, e.d.
Volgens mij is het een verkapte vraag naar een naamtopic.![]()
quote:
1. nietquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ok 2 vragen:
1. Waarom zijn het aantal postings zo belangrijk ?
2. Waarom kun je een maand niet posten als je werkt ?
Nee, lieverdquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb toch al een onoverbrugbare voorsprong mbt naamtopics.
Kots hier Peter6000 uit, e.d.
Volgens mij is het een verkapte vraag naar een naamtopic.![]()
De reden van al het gezeikquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dit is zo`n door Disana genoemde NSB lijst.![]()
[..]
Doe dat maar niet hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nee, lieverd![]()
IK wilde 2 topics openen:
1. Beloon Peter6000 voor zijn voorspelling ( qua Jaap)
Maar dan heb je toch even tijd ? na 23.00 ? of voor 9.00 ? Zo doe ik het soms ookquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
1. niet![]()
2. Ik werk al de hele tijd dat ik op Fok! zitMaar aankomende maand gaat een chaos worden...
Van 9 uur 's ochtends tot 11 uur 's avonds![]()
Koken, maar dan de hele fucking dag voor heel veel mensen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:00 schreef Peter6000 het volgende:
@ Ian_Nick: wat ga je eigenlijk doen, qua werk?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:01 schreef kleinzusje het volgende:
ps. Willen jullie me even kussen ?
Ik ben in een emo bui, mis Gert en heb een hele drukke week gehad met veel emoties![]()
uhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:01 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben in een emo bui, mis Gert en heb een hele drukke week gehad met veel emoties![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:01 schreef kleinzusje het volgende:
Ik Frans Bouwer, heb je even voor mijquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:06 schreef Nostalgist het volgende:
Welk nummer luisteren jullie ? Ik: "If I was your girlfriend"
Maar dan kun je toch gewoon posten als je thuis komt ??????quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Koken, maar dan de hele fucking dag voor heel veel mensen.
In de bediening op vaste dagen per week op speciale "feest avonden"
En helaas mag ik ook consumpties verkopen bij het zwembad![]()
Inauguration Of The Mechanical Christ maar hierna komt lekker The Golden Age Of Grotesquequote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:06 schreef Nostalgist het volgende:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:09 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik Frans Bouwer, heb je even voor mij![]()
Ik denk niet dat ik dan nog leefquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar dan kun je toch gewoon posten als je thuis komt ??????![]()
![]()
![]()
Jemig, ik hoopte zo op een intieme tongzoenquote:
Overigens allebei van Marilyn Mansonquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Inauguration Of The Mechanical Christ maar hierna komt lekker The Golden Age Of Grotesque![]()
![]()
bright side of the road..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:06 schreef Nostalgist het volgende:
Charlie Manson.....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Inauguration Of The Mechanical Christ maar hierna komt lekker The Golden Age Of Grotesque![]()
![]()
Ja hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dan nog leef![]()
En zie jij mij 125 posts per dag doen dan?![]()
Van The Man !quote:
Ja, die ja, de man die zo gewoon is gebleven en iedereen koffie geeftquote:
Inbetween the strangulations.....?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jemig, ik hoopte zo op een intieme tongzoenEn dit is al heel wat hoor voor mn held
![]()
quote:
Precies...... ons kind wil gewoon even aandacht. Hij heeft tijd zat om te posten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar dan kun je toch gewoon posten als je thuis komt ??????![]()
![]()
![]()
quote:
Ik hoop het echtquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Precies...... ons kind wil gewoon even aandacht. Hij heeft tijd zat om te posten.![]()
Have You got brown eyes ?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
inmiddels The chauffeur...![]()
van een oude liefde die (bijna) niet roest
k vind die man zo eng mager...quote:
Nu welquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:17 schreef kleinzusje het volgende:
Jemig man, ik werk ook....................... kan je toch wel combineren >????
Miss Natrashia on sossa ?quote:
quote:
the chauffeurquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb de achtergrond van mijn eigen posts zo groen.
En dit is een vrij groen topic.
Jammer hoor die dooddoeners.... Zijn wij niet goed genoeg ?quote:
Who's afraid of red .....?quote:
Zijn laatste post hier ging over een standbeeld van een penis...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:22 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Jammer hoor die dooddoeners.... Zijn wij niet goed genoeg ?![]()
quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zijn laatste post hier ging over een standbeeld van een penis...
Zou hij aan het boetseren zijn?![]()
I'm sorry; I'm not that interested....quote:
Ik voel me leegquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:28 schreef mootie het volgende:
Zonder stip......... maakt me angstig en verward![]()
3?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:28 schreef Peter6000 het volgende:
Maar 1 reaktie op mijn zeer hinderlijke rode vlak.
edit: toch nog 2
Reactiehoer....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:28 schreef Peter6000 het volgende:
Maar 1 reaktie op mijn zeer hinderlijke rode vlak.
edit: toch nog 2
quote:
The truth, and nothing but the truth.....quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:33 schreef kleinzusje het volgende:
Ik niet ???
Ik ben er helemaal voor jou als ik hem kan loslaten. En ik ben gek op hondenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja hoor, jij ook.
(geen idee waar het over gaat, maar dat valt gelukkig niet op)
Wat een P6000 a-romantisch antwoord....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:36 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ga ff streamen, er schijnt een beer los te zijn.![]()
Strooooooooooooo is langerquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:03 schreef mootie het volgende:
Hooooooi!
Nou beetje, ik heb haar vanavond ff mee naar buiten genomen. Maar ze ziet eruit als een spookquote:
Gossie, doe haar maar eenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Nou beetje, ik heb haar vanavond ff mee naar buiten genomen. Maar ze ziet eruit als een spook
Haaiiiiiiiii en luistert ie nu wel naar je ?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:14 schreef debuurvrouw het volgende:
hoi, ik ben er weer. moest even mijn auto naar gehoorzaamheidscursus brengen
neu, morgen wordt er ff naar gekeken...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Haaiiiiiiiii en luistert ie nu wel naar je ?
Wat is luilak nacht ?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:18 schreef Veulen het volgende:
Goedenavond.
Mag ik iedereen alvast een prettige luilak nacht wensen?
Ik ben echt geschokt dat er mensen zijn die luilak niet kennen. De enige nacht in het jaar waarop je gillend en schreeuwend geoorloofd mag belletje trekken? De Droom van elke tiener?quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:18 schreef Veulen het volgende:
Goedenavond.
Mag ik iedereen alvast een prettige luilak nacht wensen?
*legt toeter en ratel aan de kant*quote:
Ehm ik woon in Zuid-holland daar vieren ze geen luilakquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben echt geschokt dat er mensen zijn die luilak niet kennen. De enige nacht in het jaar waarop je gillend en schreeuwend geoorloofd mag belletje trekken? De Droom van elke tiener?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Luilak
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
*legt toeter en ratel aan de kant*
Ik zou niet durven hoor buuv![]()
Ach daar kan je ook niks aan doen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:26 schreef petraa het volgende:
Ehm ik woon in Zuid-holland daar vieren ze geen luilak
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:27 schreef debuurvrouw het volgende:
doe maar lekker hoor poppie
![]()
ik woon lekker ver genoeg weg...![]()
zeg dat wel ja... waar is iedereen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:33 schreef petraa het volgende:
Slaapverwekkend
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:41 schreef Day het volgende:
Ja hoi, ik heb [DGK SC #87] 2 bagger or not 2 bagger eens gelezen en ik wil hierbij een klacht indienen. Ik ben helemaal niet geraadpleegd over de OP en nu sta ik naast Demins en dat wil ik helemaal niet wat niet plaagt mij altijd.![]()
Day? Waarom hebben zoveel mensen die kaarsavatar?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:41 schreef Day het volgende:
Ja hoi, ik heb [DGK SC #87] 2 bagger or not 2 bagger eens gelezen en ik wil hierbij een klacht indienen. Ik ben helemaal niet geraadpleegd over de OP en nu sta ik naast Demins en dat wil ik helemaal niet want die plaagt mij altijd.![]()
Ja hallo, ik heb ook nog een leven, hoor!quote:
Overlijden van de echtgenote van een modquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Day? Waarom hebben zoveel mensen die kaarsavatar?
De vrouw van buzzer is onverwachts overledenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Day? Waarom hebben zoveel mensen die kaarsavatar?
Maar Demins is gewoon een plaaggeest?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:43 schreef Day het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb ook nog een leven, hoor!![]()
Ik vind dit in ieder geval gewoon echt niet kunnen!
ik wil wel naast Demins..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:41 schreef Day het volgende:
Ja hoi, ik heb [DGK SC #87] 2 bagger or not 2 bagger eens gelezen en ik wil hierbij een klacht indienen. Ik ben helemaal niet geraadpleegd over de OP en nu sta ik naast Demins en dat wil ik helemaal niet want die plaagt mij altijd.![]()
Jij een leven?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:43 schreef Day het volgende:
Ja hallo, ik heb ook nog een leven, hoor!![]()
Ik vind dit in ieder geval gewoon echt niet kunnen!
Ja, heel triest! Een ware nachtmerrie!quote:
vreselijk...quote:
Ze hebben je naast Herman gezet, omdat je een fan bent. Was goed bedoeld dus?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:46 schreef Day het volgende:
Anyways, wat about mijn klacht? Of moet ik, omdat ik maar een mod ben, dit maar gewoon pikken?![]()
Je hebt helemaal niks te klagen... Ik ben hier de gene die naast APK staat, en mij hoor je toch ook niet...?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:46 schreef Day het volgende:
Anyways, wat about mijn klacht? Of moet ik, omdat ik maar een mod ben, dit maar gewoon pikken?![]()
Ik sta naast Brucequote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je hebt helemaal niks te klagen... Ik ben hier de gene die naast APK staat, en mij hoor je toch ook niet...?![]()
Ja, maar APK is heul lief! Demins niet!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je hebt helemaal niks te klagen... Ik ben hier de gene die naast APK staat, en mij hoor je toch ook niet...?![]()
Daar is allemaal uren over nagedacht! Kleurstelling, vlakverdeling etc etc! Je KUNT niet zomaar naar een andere plek!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:46 schreef Day het volgende:
ik heb me al vrijwillig aangeboden op de bladzijde hiervoor.quote:
Ik ga eerst effe kijken waar jij nu staat. Ik ben heeel kieskeurig.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb me al vrijwillig aangeboden op de bladzijde hiervoor.![]()
what more can i do?![]()
who the fuck is Bill?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:52 schreef mootie het volgende:
Ooooooooooow Talitha, wij hebben mazzel, we raken net Bill niet aan!!
doe maar!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:52 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ga eerst effe kijken waar jij nu staat. Ik ben heeel kieskeurig.
Nou doe je heel onlief over Demins en dat is nog wel zo'n schatje.quote:
ojaaaaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat jongetje wat op een meisje lijkt, de grote liefde van de dochter van Petraa.![]()
Kan me niet schelen. We hebben het nu over mij, ja!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat jongetje wat op een meisje lijkt, de grote liefde van de dochter van Petraa.![]()
Demins is heul lief..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Demins is wel lief! Alleen een beetje ondeugend.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:52 schreef mootie het volgende:
Hij zit waarschijnlijk te klieren in COSquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Demins is heul lief..![]()
ik zie m alleen nooit meer hier...
of heeft die ook al een kloon?![]()
Je zou wel mooi staan tussen Gert en Leandra!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:54 schreef Day het volgende:
[..]
Kan me niet schelen. We hebben het nu over mij, ja!![]()
ach, de schat....quote:
Hij zit nog wel in de COS hoor?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Demins is heul lief..![]()
ik zie m alleen nooit meer hier...
of heeft die ook al een kloon?![]()
Dan krijg ik ruzie met Kleinzusje. Hell no!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Je zou wel mooi staan tussen Gert en Leandra!![]()
ja! en dat is DAAR en niet HIERquote:
Neeh joh, je zet toch niemand tussen een ontluikende liefde in?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:55 schreef mootie het volgende:
Je zou wel mooi staan tussen Gert en Leandra!![]()
Tussen Knut en het hondje!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:57 schreef Day het volgende:
[..]
Dan krijg ik ruzie met Kleinzusje. Hell no!![]()
Maar daar staat die ava niet mooiquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:59 schreef debuurvrouw het volgende:
naast mike is nog een plekje vrij...
Heej je hebt een andere AVAquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:41 schreef Day het volgende:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:02 schreef debuurvrouw het volgende:
de buuf gaat te bed!
morgen weer vroeg dag...
Ahhhh kippieee is egwel lief hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:52 schreef mootie het volgende:
Ian had steeds ergens een rood kruisje.. jij fixt t gewoon...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:02 schreef Talitha het volgende:
Kijk eens wat ik kan?!![]()
![]()
![]()
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ian had steeds ergens een rood kruisje.. jij fixt t gewoon...![]()
anytime dear, anytimequote:
Ohhhh kippieee wordt niet blij van jullie als ze morgen gaat teruglezen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat meisje dat doet of ze een jongetje is hè?![]()
Niet huilen ze komt zo heus wel terug.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:07 schreef Talitha het volgende:
Doe ik al die moeite voor Day, is ze gewoon weggegaan?![]()
Ach ik heb de takt niet uitgevondenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:09 schreef mootie het volgende:
Ga ik dat heel braaf naar Talitha pm-en...![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ga ik dat heel braaf naar Talitha pm-en...![]()
Zo dan? Ik heb gelijk de ava van TherAngelina aangepast. Heb nog iets goed te maken, ze schijnt geen kloon te zijn.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:17 schreef Veulen het volgende:
Day op de plek van disane kan wel mooi wezen. Of op de plek van Leandra.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |