quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Morgen pas ? Ik denk eerder vannacht al.
hierquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:47 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat ik even afhaak hier.Waar zijn de echte Cossers?![]()
Mevr. D Flens wil niet droogstaan.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:56 schreef schatje het volgende:
Toch wel erg dat Brian keer op keer buiten schot valt.
quote:
Ja en een pret dat hij heeft nu.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:56 schreef schatje het volgende:
Toch wel erg dat Brian keer op keer buiten schot valt.
Dat viel me zwaar op toen Natasia onder het mes lag.. Heel het huis (lees: Huub en Jaap) was van plan Brian te bashen omdat Natasia er dan niet tussen kon komen.. En die avond mag Brian opeens naar de kliniekquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:54 schreef rooie3 het volgende:
Worden ze daar gek .
Een date met Amanda en Huub.
En die verrotte brian mag niet aangepakt worden.
ik kan niet 1 ding noemen dat niet vreemd is aan brianquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:58 schreef beequeen het volgende:
Brian praat weer in de 3e persoon, zo vreemd.
En door dit soort acties walg ik zo van Joop. Hij moet met zijn fikken van dat paard afblijvenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:37 schreef FdW het volgende:
Huppeltje verzorgt de wond van Fries, en Jaap gooit er ondertussen een bak water overheen![]()
Word er echt misselijk van.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:58 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dat viel me zwaar op toen Natasia onder het mes lag.. Heel het huis (lees: Huub en Jaap) was van plan Brian te bashen omdat Natasia er dan niet tussen kon komen.. En die avond mag Brian opeens naar de kliniek
Ik denk dat dat niet meer zal gebeuren. Jaap doet weer zijn ding met Brian.quote:
Het wachten is op haar gelamenteer!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:01 schreef beequeen het volgende:
Dat dramatische liggen op de bank van Natasja en alleen maar vreten, dat gaat de goede kant op.
Ze stond in iets smerigsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |