Hij zegt het idd altijd.. ik ben bang voor Friesquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:37 schreef beequeen het volgende:
Toch vind ik het dapper van Huub dat hij dit doet bij Fries. Hij is stiekum toch wat bangig.
was geen telefoon, geintje van brianquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:38 schreef beequeen het volgende:
Telefoon, het mag niet.
Wat is het nut om 'ons' te misleiden dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:40 schreef riri het volgende:
dat streamers niet eens zien dat het spel subliem gespeeld wordt door Huub en Lieke zegt genoeg.
alles wordt in de strijd gegooid om zand in de ogen van de kijkers en de bewoners te strooien,als zij met hun tweeen de eindstrijd bereiken hebben ze hun doel bereikt en dat doen ze niet door als koppeltje zonder ruzie maken in dit huis te ziiten.
Zoveel mogelijk heibel om je heen creeren is de beste strategie
Je lult uit je nek naar mijn idee! Hoe Huub zich gedraagt / kijkt zegt al genoeg: hij is erg verlegen voor Amanda met dat rood hoofd.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:40 schreef riri het volgende:
dat streamers niet eens zien dat het spel subliem gespeeld wordt door Huub en Lieke zegt genoeg.
alles wordt in de strijd gegooid om zand in de ogen van de kijkers en de bewoners te strooien,als zij met hun tweeen de eindstrijd bereiken hebben ze hun doel bereikt en dat doen ze niet door als koppeltje zonder ruzie maken in dit huis te ziiten.
Zoveel mogelijk heibel om je heen creeren is de beste strategie
?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:47 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat ik even afhaak hier.Waar zijn de echte Cossers?![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:47 schreef beequeen het volgende:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:47 schreef beequeen het volgende:
quote:
Ik zit ff te eten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:47 schreef beequeen het volgende:
Dus ik ben wel een echte COS'ser volgens jouquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Amanda vindt het niet erg als Brian speltechnisch met Lieke zoent.
Maar het is wel iets wat oneindig herhaald kan worden... Amanda leent zich er wel voor hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:52 schreef schatje het volgende:
Denk Brian nou werkelijk dat deze actie wat uit zal halen? Morgen zijn Huub en Lieke weer klef met elkaar.
Morgen pas ? Ik denk eerder vannacht al.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:52 schreef schatje het volgende:
Denk Brian nou werkelijk dat deze actie wat zal uithalen? Morgen zijn Huub en Lieke weer klef met elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |