Vertel, vertel, ik kan niet luisteren naar die dorpsgek.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:12 schreef schatje het volgende:
Brian weet nog niet dat Mitch ook aan de tieten van Amanda heeft gezeten. Daar kan ie helemaal niet tegen.
Jaap ook. Ze zijn erg grappig zo !quote:
Ik ben de lameteerster van de COS.quote:
Ze krijgt vanalles in haar schoenen geschoven. In de derde persoon. Brian doet dit Brian denkt dat. Brian is finishedquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda krijgt maar weer eens op haar lazer omdat ze met Mitch heeft gezoend. En daarna met Brian in bed gekropen, zonder iets te zeggen. Foei meisje !!!
[afbeelding]
Hang je dan voor ramen ofzoquote:
Als Brian , Brian fucked, is dat ok.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:15 schreef Disana het volgende:
Brian is een fucking analyzer! zegt Brian.
Waar moet je anders beffen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:17 schreef Disana het volgende:
Amanda denkt dat Brian haar wil terugpakken op wat ze met Mitch deed. Brian wijst er maar weer eens op dat hij sinds Fete Blanche niets meer heeft gedaan.
Je laat Huub tussen je benen beffen. Houd je mond, houd je mond!
In de jacuzzi. Jaap trouwens ook. Om te voelen of ze echt zijn. Hij moest er dan wel over op houden. Dat was de afspraak. Daarna vroeg Mitch of hij ook mocht voelen. Wat vervolgens gebeurde.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vertel, vertel, ik kan niet luisteren naar die dorpsgek.
Ja baas?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Je laat Huub tussen je benen beffe, houd je mond, je gaat zoenen met Lieke, houd je mond zei ik toch, en daarna ga je f*cking Mitch zoenen"
Nah dat merkt Natas toch niet..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:18 schreef getl0st het volgende:
Huub smeert de met wondvocht doordropen kleding over het bed van Natasia, Brian en Amanda
Dat is wel wat viezigquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:18 schreef getl0st het volgende:
Huub smeert de met wondvocht doordropen kleding over het bed van Natasia, Brian en Amanda
Als ik Huub zie kokhalzen bij het ruiken van die stank is het idd ietwat viezigquote:
Hou je mond!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:20 schreef Disana het volgende:
Luister eens, ik ben nog niet uitgesproken!!
Je bent een loverboy of niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:20 schreef Disana het volgende:
Luister eens, ik ben nog niet uitgesproken!!
Ga jij nu ook al lameteren?quote:
En daar gaan ze straks weer van over de zeik, terwijl Jaap die kotst en er in rolt gewoon geaccepteerd wordt.quote:
Ik heb vandaag 3 keer de streams aangehad voor een minuut of 5. Geen een van die keren leek níet op een herhaling van gisteren, eergisteren, de dag daarvoor of zelfs vorige week.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Eigenlijk is 't ook alleen maar weer een herhaling van zetten he. Pimp en meisje.
Mijn n deed het nietquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:24 schreef demins het volgende:
[..]
Lamenteren!Heb je het niet eens opgezocht?
Tja. Ik ben blij dat het pimpgesprek is afgelopen. Die lafaards hier willen er niet naar luisteren maar ze willen het toch wel wetenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:24 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 3 keer de streams aangehad voor een minuut of 5. Geen een van die keren leek níet op een herhaling van gisteren, eergisteren, de dag daarvoor of zelfs vorige week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |