ja jaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:32 schreef product het volgende:
[..]
Bleek die huid ook een beetje dan, begrijp me niet verkeerd ik ben dol op zwarte vrouwen maar zo donker als Natas begint het toch lelijk te worden
Plannetje van die rat mislukt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:36 schreef Desii het volgende:
Lieke is akkoord dat Amanda en Huub zoenen... maar ze vindt wel dat Amanda moet beginnen en niet Huub.... (wel toppie dat ze dit zo uitspreken tegen elkaar)![]()
Eric gaat gezellig bij Natasja op bed liggen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:37 schreef petraa het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, ik lees jou commentaren wel![]()
Hoop voor Ton dat Eric zich kan inhouden.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eric gaat gezellig bij Natasja op bed liggen.
ik mag toch hopen dat het niet serieus bedoeld is van Eric of wel?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:40 schreef mootie het volgende:
Het plan van Eric, om broodnuchter te bedenken om allemaal alchohol in het voedsel en de drank van de date te verwerken, vind ik 100 maal smeriger dan een dronken kerel die moet kotsen.
![]()
Hij heeft het gisteren met Mitch besproken.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:41 schreef 2live het volgende:
[..]
ik mag toch hopen dat het niet serieus bedoeld is van Eric of wel?
Oh jee ja, Mitch moet dat allemaal doen. Hij heeft nog net geen GHB besteld.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:41 schreef 2live het volgende:
[..]
ik mag toch hopen dat het niet serieus bedoeld is van Eric of wel?
ViezErricquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:40 schreef mootie het volgende:
Het plan van Eric, om broodnuchter te bedenken om allemaal alchohol in het voedsel en de drank van de date te verwerken, vind ik 100 maal smeriger dan een dronken kerel die moet kotsen.
![]()
dat is wel heel erg kansloosquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh jee ja, Mitch moet dat allemaal doen. Hij heeft nog net geen GHB besteld.![]()
heeft hij ook gedaan.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:44 schreef schatje het volgende:
Brian: Huub, Huub, Huub, Huub....
En Jaap heeft er wel oren naar.
Hij zou toch iets met foto's van Amanda's tieten doen en die rat de schuld geven?
Sorry?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:43 schreef product het volgende:
Gadverdamme, Natasia heeft last van schimmels in haar kut, ik zou zeggen, effe niet beffe
![]()
De date drinkt helemaal niet..... en Eric wil dat hij 'loskomt'. Ik drink zelf ook niet, als er bij mij sneaky allemaal drank naar binnengefrutseld zou worden wordt ik onherroepelijk aangeschoten, en daarna misselijk waarschijnlijk. En zodra ik er achter kom: FURIEUS!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:43 schreef 2live het volgende:
[..]
dat is wel heel erg kanslooswat een eikel.
Al dat geleur met die abonnements aanbiedingen...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:46 schreef product het volgende:
Natsia kennende zal ze zodra ze hersteld is wel verwachrten dat bladen als panorama of playboy in de rij staan met aanbiedingen voor de diva.....
ik ook niet, ik krijg al slaap van teveel rumbonen etenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:46 schreef mootie het volgende:
[..]
De date drinkt helemaal niet..... en Eric wil dat hij 'loskomt'. Ik drink zelf ook niet, als er bij mij sneaky allemaal drank naar binnengefrutseld zou worden wordt ik onherroepelijk aangeschoten, en daarna misselijk waarschijnlijk. En zodra ik er achter kom: FURIEUS!![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:48 schreef schatje het volgende:
Huub is ook alleen maar bezig met die schele geit van een Lieke en heeft om die reden geen tijd om plannetjes te smeden en uitvoeren met Jaap. Brian weer wel.
ze wilden gisteren honing met veren over Brian zijn hoofd gooien, terwijl hij sliep..... maar Japio had andere plannen, waardoor dat plan doorgeschoven is.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:48 schreef schatje het volgende:
Huub is ook alleen maar bezig met die schele geit van een Lieke en heeft om die reden geen tijd om plannetjes te smeden en uitvoeren met Jaap. Brian weer wel.
Ik ook niet, maar wel Brain en Jaap die met een plannetje om te stoken tussen Huub en Lieke bezig zijn.quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:50 schreef Desii het volgende:
[..]
ohhh.... wanneer is dat gebeurd dan? (heb het niet gezien of gelezen)
Ik zeg: TIJD VOOR TERROR!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:55 schreef FdW het volgende:
Natasja moet veel rusten van Dr. CLAVAN van het BERGMAN kliniekje.![]()
Bouwjaar 1963quote:
tis een loverboy en het blijft een loverboyquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:11 schreef Tissik het volgende:
Als Brrrian alles wat hij doet "werk" vindt, dan loopt hij de kantjes er behoorlijk van af.
ik vind het ook een stuk minder..... alleen Huub en Lieke zijn voor mij reden om te kijken...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:24 schreef Tissik het volgende:
Geheel off topic (tis toch akelig rustig in de cos), maar vinden jullie DGK nog leuk om naar te kijken? Ik moet bekennen dat ik al in geen dagen de streams nog heb aangezet, maar enkel zo nu en dan in de cos heb gelezen. Wat ik dan las, was beslist geen motivatie om de streams eens aan te zetten. Ik vind het echt de asoshow geworden, how low can you go. Er is niets maar dan ook niets, wat nog enige associatie oproept met het leven van een miljonair. Integendeel.
Bizar.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:19 schreef 2live het volgende:
amanda kust de borst van natas en daarna kussen ze elkaar ff op de mond.
Vraag aan Sjon om een weekje te mogen logeren. Ik ben benieuwd naar je bevindingen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:24 schreef Tissik het volgende:
Geheel off topic (tis toch akelig rustig in de cos), maar vinden jullie DGK nog leuk om naar te kijken? Ik moet bekennen dat ik al in geen dagen de streams nog heb aangezet, maar enkel zo nu en dan in de cos heb gelezen. Wat ik dan las, was beslist geen motivatie om de streams eens aan te zetten. Ik vind het echt de asoshow geworden, how low can you go. Er is niets maar dan ook niets, wat nog enige associatie oproept met het leven van een miljonair. Integendeel.
nou ik ben blij dat ik s' avond niet kijk want die acties gaan mij vaak te ver, vooral gisteren Jaap weer.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:24 schreef Tissik het volgende:
Helemaal met je eens, maar ik blijf toch iedere keer nieuwschierig wat er speelt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:24 schreef Tissik het volgende:
. Er is niets maar dan ook niets, wat nog enige associatie oproept met het leven van een miljonair. Integendeel.
Ik kon het ook niet meer houden.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Helemaal met je eens, maar ik blijf toch iedere keer nieuwschierig wat er speelt.
Ik geloof der geen fuck van .. al die verhalen ook die ze verteld, alsof ze al een heel leven achter zich heeft en dan die ouwe verlepte kopquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |