abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 mei 2007 @ 20:17:02 #51
72065 Et-Cetera
Party 4 Ever
pi_49902031
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 14:27 schreef Bionicman het volgende:

[..]

bedankt voor je advies maar geloof me paarden en barbie's is ze allang voorbij ze is namelijk geen maagd meer.
maar ik denk dat ik hier wel wat aan heb.
Afkappen dus!
My washing machine doesn't work
Why did u fuck my washing machine
FUCK!
pi_49902217
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 16:31 schreef Copycat het volgende:
Better run, girl, you're much too young, girl
Vind ik ook
♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♪♫♫♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♪
pi_49903767
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 18:22 schreef Elvanera het volgende:
Qua verschil kan 't net, 5 jaar. Alleen denk ik niet dat 't goed samen gaat met de persoonlijke behoeftes. Ze is net 15, nou weet ik ik 't niet met de jeugd van tegenwoordig, maar ze zal denk niet echt toe zijn aan seks. Jij lijkt mij wel als bijna 20-jarige. Daarbij zit er denk ik verder mentaal ook wel een grote kloof. Tenzij ze erg volwassen is, en jij nog wat kinderlijk oid. Maar denk dat jullie eigen keuze is ook meer. Of het echt goed gaat/kan werken.
Qua seks enzo zit het wel goed, daar hebben we het wel over gehad.
Maargoed, zo aan de andere reacties.. zal het echt niet gaan..
TheWhiteTiger
  dinsdag 29 mei 2007 @ 21:36:03 #54
171950 Victor_Eremita
Tederheidsmachine
pi_49905414
Niet doen! Jongere meisjes dumpen je altijd genadeloos hard op het moment dat je het het minste verwacht, zonder om te kijken. Meiden van van onder 18 zijn egoïstisch, ik heb het nu al een paar keer meegemaakt. Ze lijken heel volwassen, maar als het ze ff niet uitkomt danken ze je af zonder er twee keer over na te denken. Niet doen!
Ik vind mezelf erg slim.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 23:27:39 #55
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_49910433
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 21:36 schreef Victor_Eremita het volgende:
Niet doen! Jongere meisjes dumpen je altijd genadeloos hard op het moment dat je het het minste verwacht, zonder om te kijken. Meiden van van onder 18 zijn egoïstisch, ik heb het nu al een paar keer meegemaakt. Ze lijken heel volwassen, maar als het ze ff niet uitkomt danken ze je af zonder er twee keer over na te denken. Niet doen!
daarom scheer je ook even iedereen over een kam
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_49910922
Tja.. niet doen!
Als je het over een paar jaar wel wil proberen en zij ziet jou niet meer staan.... tja, dan is het wel dubbel pijnlijk!
geloof me!
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
  woensdag 30 mei 2007 @ 00:22:43 #57
167723 sanni
Acima de seu
pi_49912628
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 13:45 schreef Bionicman het volgende:

Ik zit met een groot probleem: er is een meisje van 14 die al 2 maanden smoor en smoor verliefd op me is, nogmaals ze is echt blind verliefd op me en ik ben 22 jaar !
zij komt alleen wel veel ouder over dan ze is en dat maakt het best moeilijk ze gaat namelijk om met lui van mijn leeftijd (zowel jongens en meisjes) mijn vrienden zijn 17 t/m 22 jaar ik ben dus de oudste in de harde kern van mijn vrienden kring en zij ziet mij en m'n vrienden dus redelijk vaak.
ze zit dus al een tijdje achter me aan terwijl ze een groot deel van die tijd een vriend van 17 had. ik heb geprobeert haar te negeren maar ik moet toegeven dat ik haar graag mag en ze ziet erg goed uit maar toch is het fout.
Klinkt heel erg raar maar maak haar duidelijk dat ze echt te jong nog voor jouw is ondanks dat je mischien wel een stijve van haar zal krijgen. 14 jaar is echt strafbaar en je krijgt hoe je het wendt of keert vroeg of laat gedonder mee. Als het niet met haar ouders is, dan wordt je er zelfs vroeg of laat meegepest door anderen met allerlei zinspelingen zoals " heb je al een pedo-pas "

ik besef heel goed dat het fout is dus dat weet ik heus wel het probleem is dat zij nu te verblind en te naief is om in te zien dat dit gewoon niet kan als ik zeg: jouw ouders vermoorden me en mijn ouders verklaren me voor gek wil ze niet luisteren in tegendeel ze ziet het al helemaal voor zich ze zou tegen haar ouders dat ik 17 ben net als haar vorige vriend (neem maar van mij aan dat geloven ze ook nog ik zie er jong uit) en tegen mijn ouders zou ik dan moeten zeggen dat zij 16 is, kortom ze heeft al een heel plan bedacht. Ik wil dit uit haar hoofd krijgen maar ik wil haar niet kwetsen ik ben namelijk best wel een softy en tenzij ik m'n vrienden in de steek laat blijf ik haar toch tegen het lijf lopen dus ik zit een lastige situatie.

Dus: is er iemand die me kan vertellen wat ik het beste kan doen?
[/quote]

Zoals ik al eerder zei: Er is geen aardige manier om haar duidelijk te maken dat ze te jong is voor jouw gezien haar leeftijd. Al blijf je het via een aardige manier proberen en zal je in eerste instantie "ja" schudden,ze zal je blijven achtervolgen simpelweg omdat jonge meisjes die verliefd zijn sow zijn.
Je zal haar hart breken als je het op de harde manier doet maar dat is de enige manier - hoe raar ook - om haar duidelijk te maken dat ze echt te jong is en het voor jou alleen maar ellende vroeg of laat oplevert. En daarin kan zij jouw als het zover is niet mee helpen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')