neequote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Normaal gesproken zou ik zeggen dat je moet druppelen met olie, maar als er bloed uit je oor kwam toen je met een wattenstokje roerde... Volgens mij is er iets stuk in je oor, en de huisarts lijkt me geen overbodige luxe.
Hoor je het klotsen in je oor als je met je hoofd schud?
verstandigquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik moest de dokter om half 2 pas terugbellen
Wacht nou maar even af wat hij zegt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nou, dat weet ik niet, het is vrijdag, ik geloof niet dat hij dan nog zegt 'kom maar langs'
Het lijkt mij een goed idee inderdaad.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
is het handig om nu alsnog olie erin te doen en dan een propje erin, dan is het maar lekker week, lijkt me
Verbaast me dat je nog steeds kan zienquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:43 schreef hierissiedan het volgende:
............ enzo) maar goed na een uurtje onder de docuhe en met de douchekop je ogen üitspuiten"dus de........
niet alleen een goed idee, het moet zelfs zo anders heeft het niet langgenoeg geweekt en komt het er alsnog niet uitquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
is het handig om nu alsnog olie erin te doen en dan een propje erin, dan is het maar lekker week, lijkt me
als hij het ernstig vind..mag jij vandaag nog langsgaanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nou, dat weet ik niet, het is vrijdag, ik geloof niet dat hij dan nog zegt 'kom maar langs'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |