Waarschijnlijk gewoon omdat je niet anders kan, maar je zou het wel willen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:33 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik ga toch ook niet met een harde g praten omdat ik dat stoer vind
Hoije!quote:
Omdat je het niet kan.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:33 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik kan het wel, maar dan klink ik als een idioot.quote:
I'm so glad you said 'G'.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:35 schreef ANWB het volgende:
Ik schrijf altijd met een harde G.
Dat zou weinig veranderen ja.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:35 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik kan het wel, maar dan klink ik als een idioot.
Iddquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:35 schreef American_Nightmare het volgende:
Mensen die in een KLB topic precies datgeen gaan doen waar de TS over klaagt.. ik zou er bijna een nieuw topic over kunnen openen
Okay! Jullie hebben de zachte G en wij alles wat verder boeit in Nederland.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:42 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ja, laten we er een taalstrijd van gaan maken
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je moet leven naar de regels van de straat!
doe het dan omdat het gewoon Nederlands isquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:33 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik hoor niet bij dat deel van NL waar ze met een zachte G sprekenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:44 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Okay! Jullie hebben de zachte G en wij alles wat verder boeit in Nederland.
Oftewel je zegt zelf dat je niet boeit??quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:49 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ik hoor niet bij dat deel van NL waar ze met een zachte G spreken![]()
Duits, daarintegen... daarmee scheid je je werkelijk af van het plebs, een intellectueel waardige taal.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:50 schreef Clausewitz het volgende:
't Is sowieso vrij stompzinnig om in een dergelijk proleten taaltje te spreken, ongeacht of het je "moedertaal" is of niet. Ontwikkel jezelf eens en zoek een hobby.
Nu ook.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:35 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik kan het wel, maar dan klink ik als een idioot.
Wat wij tegenwoordig als Duitsland kennen was in vroegere tijden de bakermat van de wetenschap.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:52 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Duits, daarintegen... daarmee scheid je je werkelijk af van het plebs, een intellectueel waardige taal.
hoe kom ik van mn bevolkingsprobleem af waren ze voorloper inquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:57 schreef Clausewitz het volgende:
[..]
Wat wij tegenwoordig als Duitsland kennen was in vroegere tijden de bakermat van de wetenschap.
Dus respect, graag.
Get over it.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:58 schreef Jumparound het volgende:
[..]
hoe kom ik van mn bevolkingsprobleem af waren ze voorloper in
Neem eens een kijkje bij de grote denkers/componisten etc.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:01 schreef Jumparound het volgende:
ohja, en ze hebben de straalmotor uitgevonden
das (heul) nie waarquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:01 schreef Jumparound het volgende:
ohja, en ze hebben de straalmotor uitgevonden
hendig sjiek glipt er wel eens uit jaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:58 schreef Yorrit het volgende:
je bedoelt dat er echt mensen zijn die 'heul' en 'hendig sjiek' in het dagelijks leven gebruiken??![]()
Hou die woorden dan ook onder de rivieren en gebruik ze niet op een forum dat ook boven de rivieren toegankelijk isquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:28 schreef American_Nightmare het volgende:
Willen jullie soms allemaal Brabander of Limburger zijn? Dat zijn onze woorden! Verzin zelf je woorden... hollanders
Hendig sjiek zeg ik inderdaad ook regelmatig.......quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
hendig sjiek glipt er wel eens uit ja
maar ik ben een limbo, ik mag dat
Jij hebt vaker problemen met lezen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:52 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Oftewel je zegt zelf dat je niet boeit??
Ben jij een Sjeng?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:28 schreef American_Nightmare het volgende:
Willen jullie soms allemaal Brabander of Limburger zijn? Dat zijn onze woorden! Verzin zelf je woorden... hollanders
Das veel relaxter dab zoeen gaar ' bij zo'nquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:49 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
doe het dan omdat het gewoon Nederlands is
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:21 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]ik ga toevallig binnenkort in Rotterdam werken.. eigenlijk een soort ontwikkelingswerk dus, met het verschil dat ik ervoor betaald krijg!
quote:
Als ik zo je reacties terug lees kan je idd wel wat ontwikkeling gebruiken nog, dus verstandige beslissing.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:21 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]ik ga toevallig binnenkort in Rotterdam werken.. eigenlijk een soort ontwikkelingswerk dus, met het verschil dat ik ervoor betaald krijg!
geachte heer xquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:24 schreef teamlead het volgende:
[..]ik kan er nog steeds niet aan wennen dat de spellingscontrole van Word "toennet" maar niet herkend
ont·wik·ke·lings·werk (het ~)quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:25 schreef Toitle het volgende:
[..]
Als ik zo je reacties terug lees kan je idd wel wat ontwikkeling gebruiken nog, dus verstandige beslissing.
![]()
Dat is dan wel weer aardig dat je dat even aan me uitlegt. Bedankt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:26 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
ont·wik·ke·lings·werk (het ~)
1 ontwikkelingshulp
ont·wik·ke·lings·hulp (de ~)
1 sociale en economische hulp aan ontwikkelingslanden => ontwikkelingswerk
Geen probleem! Het schenkt mij enorm veel voldoening om mensen van boven de rivieren te helpen met hun beperkte verstandelijke vermogens en de ongemakken die hieruit voortvloeien.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:34 schreef Toitle het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer aardig dat je dat even aan me uitlegt. Bedankt.
dat is opzich wel nobel, maar die zachte g ga je je zo aan ergeren!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:39 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Geen probleem! Het schenkt mij enorm veel voldoening om mensen van boven de rivieren te helpen met hun beperkte verstandelijke vermogens en de ongemakken die hieruit voortvloeien.
Maar misschien doen we dat juist expres zodat jullie niet in de gaten hebben dat we al jullie vrouwen af gaan pakken. Straks als holland onder water staat dan komen we jullie redden en dan worden jullie vrouwen onze seksslavinnen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:41 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dat is opzich wel nobel, maar die zachte g ga je je zo aan ergeren!
ik irriteer me mateloos aan die laffe homofiel g
* spanks Checkt profiel, ziet iets over "opleiding" Informatica en begint hard te lachen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:39 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Geen probleem! Het schenkt mij enorm veel voldoening om mensen van boven de rivieren te helpen met hun beperkte verstandelijke vermogens en de ongemakken die hieruit voortvloeien.
sexquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:44 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Maar misschien doen we dat juist expres zodat jullie niet in de gaten hebben dat we al jullie vrouwen af gaan pakken. Straks als holland onder water staat dan komen we jullie redden en dan worden jullie vrouwen onze seksslavinnen.
Dankzij die "opleiding" heb ik wel een dikke baan nu.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:44 schreef spanks het volgende:
[..]
* spanks Checkt profiel, ziet iets over "opleiding" Informatica en begint hard te lachen.
* spanks bekijkt salarissen van IT managers en moet nog harder lachen!!!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:45 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dankzij die "opleiding" heb ik wel een dikke baan nu.
Ik lach inderdaad ookquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:46 schreef spanks het volgende:
[..]
* spanks bekijkt salarissen van IT managers en moet nog harder lachen!!!![]()
Zozo toemaar! Kan je je abonnement op de voedselbank binnenkort wellicht opzeggen!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:52 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik lach inderdaad ookOverigens begin ik binnenkort alweer aan een nieuwe baan die nog beter verdient
Ja? Denk je dat ik daar niet meer welkom ben als ik meer dan 45000 verdien? kut zegquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:54 schreef spanks het volgende:
[..]
Zozo toemaar! Kan je je abonnement op de voedselbank binnenkort wellicht opzeggen!
Voor 45k komen mensen onder de rivieren serieus naar hun werk? Tis wat. Wellicht dat de overheid staatssteun kan verlenen op grond van de vrijstellingsverordening voor regionale steun voor achtergestelde gebieden, zodat jullie op termijn ook van een welvarend leven kunnen genieten en niet elk dubbeltje hoeven om te draaien.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:57 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ja? Denk je dat ik daar niet meer welkom ben als ik meer dan 45000 verdien? kut zeg
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:44 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Maar misschien doen we dat juist expres zodat jullie niet in de gaten hebben dat we al jullie vrouwen af gaan pakken. Straks als holland onder water staat dan komen we jullie redden en dan worden jullie vrouwen onze seksslavinnen.
Sorry ik had erbij moeten zeggen dat het euro's zijn. Jullie zitten nog op de gulden natuurlijkquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:03 schreef spanks het volgende:
[..]
Voor 45k komen mensen onder de rivieren serieus naar hun werk? Tis wat. Wellicht dat de overheid staatssteun kan verlenen op grond van de vrijstellingsverordening voor regionale steun voor achtergestelde gebieden, zodat jullie op termijn ook van een welvarend leven kunnen genieten en niet elk dubbeltje hoeven om te draaien.
Ok. Dacht dat jullie achterliepen. Bij jullie lopen ze toch allemaal nog met kaalgeschoren koppen in Aussi's te hakken op arelaxte beats?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:16 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Sorry ik had erbij moeten zeggen dat het euro's zijn. Jullie zitten nog op de gulden natuurlijk![]()
En 'eik' (in de betekenis van eigenlijk, niet de boom) gebruik je dat ook?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
hendig sjiek glipt er wel eens uit ja
maar ik ben een limbo, ik mag dat
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:35 schreef American_Nightmare het volgende:
Mensen die in een KLB topic precies datgeen gaan doen waar de TS over klaagt.. ik zou er bijna een nieuw topic over kunnen openen
45000 euro.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:57 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ja? Denk je dat ik daar niet meer welkom ben als ik meer dan 45000 verdien? kut zeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |