Nietus:quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:00 schreef PC eend het volgende:
Ik krijg net PM van veulen, dat jij het was
Ja die partner van jou in crimi is niet te vertrouwen.quote:
Sterker nog: meestal is het zijn idee en moet ik het uitvoerenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja die partner van jou in crimi is niet te vertrouwen.![]()
Oh en dat vind je ook zo erg hequote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Sterker nog: meestal is het zijn idee en moet ik het uitvoeren![]()
Je zou je kansen spreiden en nou begin je tegen mijquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja die partner van jou in crimi is niet te vertrouwen.![]()
Dat gaat je lukken... OF nietquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Eigenlijk wil ik gewoon een liev jongetje zijn![]()
Hee zit jij mij nou te bedreigen? Pas d'r op hoor ik nem gruwelijk wraak. En die wraak bevat een BBQ en een hongerige Ian... Denk d'r om hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:16 schreef PC eend het volgende:
Je zou je kansen spreiden en nou begin je tegen mij![]()
Weet waar je aan begint![]()
I will ride you like a horse![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hee zit jij mij nou te bedreigen? Pas d'r op hoor ik nem gruwelijk wraak. En die wraak bevat een BBQ en een hongerige Ian... Denk d'r om hoor.![]()
Je moet eerst nog getemd worden begrijp ik?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hee zit jij mij nou te bedreigen? Pas d'r op hoor ik nem gruwelijk wraak. En die wraak bevat een BBQ en een hongerige Ian... Denk d'r om hoor.![]()
Ha, ik ben ontembaarquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:28 schreef PC eend het volgende:
Je moet eerst nog getemd worden begrijp ik?![]()
Wild horse is gonna drag me away?quote:
Kipfiletquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Van die losse, of moet er ook een vrouw aan vastzitten?
Het liefst met zo'n ding vrouw eraanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Van die losse, of moet er ook een vrouw aan vastzitten?
Echt multifunctioneel hè, die vrouwen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het liefst met zo'n ding vrouw eraan![]()
Dat die zo bier kan brengen![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Echt multifunctioneel hè, die vrouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |