Mwah, valt mee, hoewel het achteraf gezien misschien verstandiger was geweest een biertje minder te drinken (of 2)quote:
Het is fokkin niet normaal hequote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:43 schreef Veulen het volgende:
Waarom kunnen we in dit land nooit is normaal weer hebben![]()
Kom je nou meequote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, valt mee, hoewel het achteraf gezien misschien verstandiger was geweest een biertje minder te drinken (of 2)
Zeg dat, ik stond net in de file te smelten. Ik moest daarna gewoon in een bad met koud water om weer af te koelenquote:
quote:
Alleen als het een kloon van ian is.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ga je daar dan ook weer ruzie mee maken?
Wat heb ik daar nou aanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zeg dat, ik stond net in de file te smelten. Ik moest daarna gewoon in een bad met koud water om weer af te koelen![]()
Niks, en dat is nou precies wat ik bedoel... Wat heb je nou aan dit stomme weerquote:
Dat zou je op ian afschuivenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Door jullie ga ik echt nog denken dat Leandra elke dag in de kroeg zit.
Sleurt die haar altijd de kroeg inquote:
Ik krijg net PM van veulen, dat jij het wasquote:
Helemaal niks! Ik vind het gewoon gesjellug om met je te dollen.quote:
[censuur]quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik krijg net PM van veulen, dat jij het was
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Helemaal niks! Ik vind het gewoon gesjellug om met je te dollen.![]()
Het komt toch niet door mij he?quote:
Nietus:quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:00 schreef PC eend het volgende:
Ik krijg net PM van veulen, dat jij het was
Ja die partner van jou in crimi is niet te vertrouwen.quote:
Sterker nog: meestal is het zijn idee en moet ik het uitvoerenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja die partner van jou in crimi is niet te vertrouwen.![]()
Oh en dat vind je ook zo erg hequote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Sterker nog: meestal is het zijn idee en moet ik het uitvoeren![]()
Je zou je kansen spreiden en nou begin je tegen mijquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja die partner van jou in crimi is niet te vertrouwen.![]()
Dat gaat je lukken... OF nietquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Eigenlijk wil ik gewoon een liev jongetje zijn![]()
Hee zit jij mij nou te bedreigen? Pas d'r op hoor ik nem gruwelijk wraak. En die wraak bevat een BBQ en een hongerige Ian... Denk d'r om hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:16 schreef PC eend het volgende:
Je zou je kansen spreiden en nou begin je tegen mij![]()
Weet waar je aan begint![]()
I will ride you like a horse![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hee zit jij mij nou te bedreigen? Pas d'r op hoor ik nem gruwelijk wraak. En die wraak bevat een BBQ en een hongerige Ian... Denk d'r om hoor.![]()
Je moet eerst nog getemd worden begrijp ik?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hee zit jij mij nou te bedreigen? Pas d'r op hoor ik nem gruwelijk wraak. En die wraak bevat een BBQ en een hongerige Ian... Denk d'r om hoor.![]()
Ha, ik ben ontembaarquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:28 schreef PC eend het volgende:
Je moet eerst nog getemd worden begrijp ik?![]()
Wild horse is gonna drag me away?quote:
Kipfiletquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Van die losse, of moet er ook een vrouw aan vastzitten?
Het liefst met zo'n ding vrouw eraanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Van die losse, of moet er ook een vrouw aan vastzitten?
Echt multifunctioneel hè, die vrouwen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het liefst met zo'n ding vrouw eraan![]()
Dat die zo bier kan brengen![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Echt multifunctioneel hè, die vrouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |