Dit ga ik proberen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je wat minder adem krijgt, dan komt er een fysiologisch proces op gang, waardoor het sneller gaat.
Mjah.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Las ik nou net dat je een maand weg gaat ?![]()
![]()
![]()
Er is nog zoweinig oerwoud op onze mooie planeet en dan moet ik meehelpen aan de kaalslag? Nee hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en ze er dan snel weer aftrekken!![]()
dan heb je een brasilian wax!![]()
Is dat die wilde wurgsex waar Gert het laatst over had ?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je wat minder adem krijgt, dan komt er een fysiologisch proces op gang, waardoor het sneller gaat.
Jaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Is dat die wilde wurgsex waar Gert het laatst over had ?
Ga je naar een FOK afkick kliniek ????quote:
Iemand die me voor gevaren beschermdquote:
Verplicht.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ga je naar een FOK afkick kliniek ????![]()
Gelukkig.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:21 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Iemand die me voor gevaren beschermd![]()
Nee gekkie, AVG deed me denken aan de rechte lijnen. Het zorgt er voor dat wilde enge wormen hier niet binnen dringen. Zo zie ik jou ook somsquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Gelukkig.
Ik dacht aan 'iemand die vervuiling verspreid'.
Of ga je stiekem Gert stalken in zijn vakantieoord ?quote:
Was het maar zo'n feest.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Of ga je stiekem Gert stalken in zijn vakantieoord ?![]()
Wat is er dan lief ??? IK snap er niks van ??? Ik kom thuis, lees snel wat door en ben me van geen detail bewustquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wat is er dan lief ??? IK snap er niks van ??? Ik kom thuis, lees snel wat door en ben me van geen detail bewust![]()
Heb je een BAN ???? Wat is er ????? ZEG !!!!!!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Leandra zou SC # 100 naar mij vernoemen![]()
Want die ga ik ook missen![]()
Gaat ook vast gebeuren !quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Leandra zou SC # 100 naar mij vernoemen![]()
Want die ga ik ook missen![]()
Er geht arbeiten.....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb je een BAN ???? Wat is er ????? ZEG !!!!!!![]()
![]()
quote:
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, geld verdienen ???quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik mis je Theoretische postings qua Frans de Waal
![]()
dan vraag je je toch af wat die de afgelopen weken heeft gedaan...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, geld verdienen ???![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |