Dat beest snapt er wss ook niets meer vanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:07 schreef Ning het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=JIgHmcpbFMQ
Brian met Fries
van vol
Het leidt Fries wel even af van de pijn aan zijn been vanwege wondroos.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:08 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Dat beest snapt er wss ook niets meer van![]()
Ik vind hem momenteel ook aardig irritant. Het gaat nu al zo'n anderhalf uur over hetzelfde.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:11 schreef riri het volgende:
die huub....doodmoe wordt je ervan
altijd en overal doorheen tetteren
wat een betwetertje is het toch
weet niet of mensen dat nog lang prettig gaan vinden
amanda houdt de boel ook voor de gek....gisteren ook weer overduidelijkquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:07 schreef AnTjUh het volgende:
lieke moet en zal gelijk hebben
niemand zal ooit van haar gelijk krijgen ook al heeft ze geen gelijk
Geloof ik niets van. De vonk die Mitch veinst te hebben is geheel ingegeven door achter. Met waarschijnlijk een financiële vergoeding.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:15 schreef riri het volgende:
ze voelt duidelijk voor mitch...tusen die twee is er echt een vonk
Daar geloof ik dan weer niet zoveel van..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geloof ik niets van. De vonk die Mitch veinst te hebben is geheel ingegeven door achter. Met waarschijnlijk een financiële vergoeding.
Welnee, Mitch heeft iedere donderdag en zaterdag een vonk met Amanda. Maar de week heeft 7 dagen ......quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geloof ik niets van. De vonk die Mitch veinst te hebben is geheel ingegeven door achter. Met waarschijnlijk een financiële vergoeding.
Daar is huppeltje weer niet man genoeg voor..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:19 schreef SiRojK het volgende:
Huub moet NU opstaan en Amanda vol op haar smoel zoenen!
Dat zou geweldig zijn, zeker omdat Brian erbij zit ......quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:19 schreef SiRojK het volgende:
Huub moet NU opstaan en Amanda vol op haar smoel zoenen!
Een vonk waar Nitch wel vies bij kijktquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Welnee, Mitch heeft iedere donderdag en zaterdag een vonk met Amanda. Maar de week heeft 7 dagen ......
Het is menselijk maar toch op een of andere manier moet ik kotsen als ik brian zijn dikke lul weer in een van die alles onthullende onderbroekies aan heeft...tevens ook voor lieke naakt...vind amanda ook maar een lelijk wijf...zeker haar tieten...eigenlijk is iedereen lelijk in de kooiquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:53 schreef AnTjUh het volgende:
dit is een eindeloze discussie weer
brian neukt amanda vanavond
huub neukt lieke vanavond
pFfffffffffff... Dit zijn zulke kansloze eindeloze discussies.. Lieke begint dan weer over niets, wil haar punt halen (terwijl dat niet te vinden is)... Lieke, hou alsjeblieft op... Ze moet idd de hele dag in de keuken gaan staan, een leuk ventje zoeken, huisje der bij, een labrador kopen, elke avond om 12 uur naar bed, have a nice life bitch!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:20 schreef FdW het volgende:
[..]
Daar is huppeltje weer niet man genoeg voor..![]()
Mitch domme wanna B millionaire...echt als hij ook nog over amanda heen gaat stuur ik echt een zak kots op..ovv MR D die zogenaamde vriend van Japioquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |