Spammen noemen ze dat toch? Mijn posts hebben tenminste toegevoegde waarde!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Typ es wat meer berichten en wat korter
de mijne ook maar dat komt omdat ik ze typ...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:29 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Spammen noemen ze dat toch? Mijn posts hebben tenminste toegevoegde waarde!![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja, wist je niet dat in stage SC berichten niet langer mogen zijn dan 2 regels?![]()
Ik ben 6,5-talig (bijna dan)quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:15 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Klopt helemaal, denk dat wij wel een van de landen zijn die meer talen ''redelijk'' kunnen spreken. Engels/Duits/beetje Frans![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:31 schreef denB het volgende:
[..]
Dat is dan een gemiste kans aangezien deze zin langer dan twee zinnen gaat worden, omdat ik me dood verveel tevens nog een wacht op een pakketjes, wat interne informatie, test results en een vakantie naar aruba helaas wordt deze niet vergoed en valt hij dus ook niet onder reiskost, zelfs niet als ik zeg dat ik om moest rijden
Nouquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:29 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Spammen noemen ze dat toch? Mijn posts hebben tenminste toegevoegde waarde!![]()
Jij bent dus die jongen van de reclame, die alle klanten langs gaat, in de lift, en in de taxi even wat woorden los rammeltquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:32 schreef ETA het volgende:
[..]
Ik ben 6,5-talig (bijna dan). En in buitenland zijn ze vaak onder de indruk als je je gewoon in zoveel talen verstaanbaar kan maken.
ik spreek er nu 3 en na volgend jaar hopelijk 4!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:32 schreef ETA het volgende:
[..]
Ik ben 6,5-talig (bijna dan). En in buitenland zijn ze vaak onder de indruk als je je gewoon in zoveel talen verstaanbaar kan maken.
ABN-AMRO bankquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:33 schreef denB het volgende:
[..]
Jij bent dus die jongen van de reclame, die alle klanten langs gaat, in de lift, en in de taxi even wat woorden los rammelt
Geen idee waar die reclame van was tho
heb je daar toevallig een talencursusje van liggen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:34 schreef Damzkieee het volgende:
Engels, Duits, Frans, Nederlands, (Oud Grieks, Zwasilees, Bongabonga's)
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:34 schreef Deansensitized het volgende:
Vloeiend: Fries Das een dialect, Nederlands, Engels.
Redelijk: Duits.
Beetje: Deens.
Is een jaarcursus, kun je bij de LOI volgenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heb je daar toevallig een talencursusje van liggen?
Waren ze maar daar geblevenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:36 schreef Deansensitized het volgende:
Rot op man! Is echt een erkende taal hoor!! En trouwens, het was er eerder dan het Nederlands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |