Du Schwein!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:20 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Is het je nu ook niet opgevallen dat Nederlanders ontzettend vaak met ziektes schelden. In Duitsland doen ze dat niet (veel verder dan scheiße komen ze niet eigenlijk haha), en heb aan veel andere buitenalnders gevraagd maar dat kennen ze niet zo. Echt walgelijk vind ik het ook eigenlijk, Nederlanders schelden sowieso vaak.
Nou ja, Skøl dan maar![]()
you guess what?quote:
quote:
Is me inderdaad opgevallen. Snap ook niet waarom eigenlijk. Slaat toch nergens opquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:20 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Is het je nu ook niet opgevallen dat Nederlanders ontzettend vaak met ziektes schelden. In Duitsland doen ze dat niet (veel verder dan scheiße komen ze niet eigenlijk haha), en heb aan veel andere buitenalnders gevraagd maar dat kennen ze niet zo. Echt walgelijk vind ik het ook eigenlijk, Nederlanders schelden sowieso vaak.
Nou ja, Skøl dan maar![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
sorry... kan ik het op een of andere manier goedmaken?![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:08 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van donderdag 24 mei 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
003. 321 ReMcOrE
Pas als je user bent zie je wat, maar dan nog niet veel.. Alles is hidden voor members, jij ziet dan alleen News, Recruitment en General.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:21 schreef denB het volgende:
[..]
Krijg geen mail![]()
En zie voor de rest niets op het forum
Goedemorgenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:22 schreef ReMcOrE het volgende:
gauw een TVP, dit is me teveel om door lezen
[..]![]()
![]()
en ik had gelijk, Kuno toch bovenaan, wat een posts![]()
Jij ook ziekquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:22 schreef ReMcOrE het volgende:
gauw een TVP, dit is me teveel om door lezen
[..]![]()
![]()
en ik had gelijk, Kuno toch bovenaan, wat een posts![]()
goed!quote:
Nee ik vind het ook maar vaag, waar dat nou toch vandaan is gekomen is me een raadsel. Eigenlijk kwam ik er pas achter toen een vriendin uit Budapest dat zei (studeerde ook een tijd in Amsterdam), dat vond ze zo raar. En toen is het echt op gaan vallen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:22 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Is me inderdaad opgevallen. Snap ook niet waarom eigenlijk. Slaat toch nergens op
Maar goed. Schelden zowiezo niet echt vind ik.
wat!quote:
quote:
Maaaaan, Schlesisches Tor haha, maar hou die shag van je nou toch ´ns bij je man!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
goed!waar werkte je ook nog al weer? pakje shag erbij hebben?
![]()
ik zal even kijken of ik weg kan!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:25 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Maaaaan, Schlesisches Tor haha, maar hou die shag van je nou toch ´ns bij je man!![]()
moet je voor jezelf een potje maken, steeds als je scheld kets je daar een euro inquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:25 schreef Sok41 het volgende:
Ik scheld veel te veel, maar krijg het niet afgeleerd..
Nou jaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik zal even kijken of ik weg kan!![]()
Ikook. Vooral met zelfgecombineerde woordenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:25 schreef Sok41 het volgende:
Ik scheld veel te veel, maar krijg het niet afgeleerd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |