Whehequote:
Jeugdfoto van je:quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Klopt!
Voel me wel een beetje en wigger![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:53 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Jeugdfoto van je:
[afbeelding]
En heb die brief ook gehad.
Moin Moin!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:52 schreef Sok41 het volgende:
Mooooooooooooooooooooornin
HAAL GVD WEG MAN, KNEUSquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:53 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Jeugdfoto van je:
[afbeelding]
En heb die brief ook gehad.
Btw; iemand nog een foto van dat wigger ventje met die dikke kop en bolle ogen, die is echt hilarisch![]()
die ga ik inlijstenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
OOOOOW! en ik maak vanavond een foto voor jullie van mn Punica voorraad!![]()
zeg maar een weekend dat we een SC stage meet in berlijn houden!quote:
Dan email ik hem even in groot formaat!quote:
Vloeitje pakken, plukkie shag eruit halen, netjes erin leggen, beetje aan pielen tot t rond is. Daarna randje likken en dichtplakkenquote:
Ik rook ook niet, maar ik wil gewoon weten hoe het moet!quote:
gaaf, dan hang ik hem naast m'n a3 poster met het nieuwsbericht dat stagiairs gemiddeld tussen de 200 en 300 euro verdienenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dan email ik hem even in groot formaat!![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:58 schreef ETA het volgende:
woeshhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
hoelang nog ETA?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:58 schreef ETA het volgende:
woeshhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik rook ook niet, maar ik wil gewoon weten hoe het moet!Ik heb inmiddels mn hersens uitgezet, msischien gaat het nu wat makkelijker
![]()
ik heb er overigens een reactie op gehad van m'n baas, maar die vind het niet nodig om voor die 5 dagen stage nog moeite te gaan doen voor een verhogingquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:59 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
gaaf, dan hang ik hem naast m'n a3 poster met het nieuwsbericht dat stagiairs gemiddeld tussen de 200 en 300 euro verdienen![]()
Ik wil hem ookquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nog niet. Ga er meteen achteraan!
jezelf quotenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:03 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ik heb er overigens een reactie op gehad van m'n baas, maar die vind het niet nodig om voor die 5 dagen stage nog moeite te gaan doen voor een verhoging![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:59 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
gaaf, dan hang ik hem naast m'n a3 poster met het nieuwsbericht dat stagiairs gemiddeld tussen de 200 en 300 euro verdienen![]()
wat dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:03 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik wil hem ook![]()
Ik denk dat ik verbannen word uit dit topic als ik ga vertellen wat ik net besteld heb
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:03 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ik heb er overigens een reactie op gehad van m'n baas, maar die vind het niet nodig om voor die 5 dagen stage nog moeite te gaan doen voor een verhoging![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |