eh.. watquote:Ik vond wiskunde nogal pittig,, ik heb officieel geen examentijdverlenging, maar aangezien ze bij ons op school niet zo moeilijk zijn mocht ik blijven zitten om het af te maken
rot ff een eind op...... ( "de VMBO'ers" vermengt "VMBO niveau"). Kom maar terug als je 7 talen spreekt, dan mag je mijn taalgebruik gaan bekritiserenquote:
Nee dit is dus de BB leerweg.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:30 schreef havefun84 het volgende:
Allemachtig, wat een laag niveau.
Dit is groep 6 basisschool niveau. En dan te bedenken dat zo'n 60% van de jongeren VMBO doet.
Echt bedroevend dit.
Het breezersletje, sukkel.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:43 schreef ETA het volgende:
[..]
ja ff naam eruit ge-edit.... bewijs dat ze een breezahsletje stond verderop in de artikel.
[..]
Het examen, sukkel.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:07 schreef ETA het volgende:
check de dierenverzorging examen![]()
er staat volgens mij een fout in.....
haha inderdaad, alleen antwoorden keuren ze vast niet goed, maar dan haal je vast nog wel een 5je ofzoquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:18 schreef zalkc het volgende:
[..]
Denk het niet.
Wedden dat je de uitwerkingen niet correct hebt! Je vergeet tussenstappen vrij snel doordat het in je hoofd berekend word.
er stond "de 15-jarige NAAM", heb gewoon die NAAM vervangen. Doe niet zo moeilijk......quote:
quote:
Juist, en volg nu je eigen advies maar op.quote:
wat wil je nu.... wil je aangeven dat ik slecht in taal ben?? Ja sorry, ben niet 100% hollands, verder spreek ik 6 andere talen, dus geen gezeik over mijn taalquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:02 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Juist, en volg nu je eigen advies maar op.
allochtonen die janken over vmbo'ersquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:04 schreef ETA het volgende:
[..]
wat wil je nu.... wil je aangeven dat ik slecht in taal ben?? Ja sorry, ben niet 100% hollands, verder spreek ik 6 andere talen, dus geen gezeik over mijn taal
ah gossie.... me beter voelen. Dat klopt, ik moest lachen om het examenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:01 schreef Flashwin het volgende:
Trouwens, hoe zielig ben je als je over de rug van vmbo'ers () jezelf beter wilt voelen.
!
allochtonen..... wat wil je hiermee zeggen??quote:
Wat ben jij dapper!quote:
idd en het mooiste is nog wel dat ze het begrip kwadraat niet kennenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 06:56 schreef DJKoster het volgende:
12
1.5*3 < 5 , ongelijk
(58.95-42)/1.5 = 16.95/1.5 = 11.x = 12 weken
78/3 = 26, 26*2,5 = 65
19.50/1.5 = 13 weken, 32,50/2.5 = 13 weken, zeer logisch..
WTF is dit voor een examen..![]()
Dit kreeg ik op de bassischool, 15 jaar geleden ofzo
Whahaha, die eerste vraag over de champagnetoren, dat meen je niet?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |