quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:38 schreef MREn het volgende:
Flauwe hap allemaal...
[afbeelding]
Gebruik van rekenmachines bij wiskunde
Gebruik van woordenboeken bij alle examens![]()
![]()
Zo'n diploma is vandaag de dag ook niets meer waard...
Ik kan het ook niet, maar ik ben wel een meester in het zoeken naar bestanden waar de antwoorden in te vinden zijnquote:
wtfquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:11 schreef Remzz het volgende:
De normering is 1.9 geworden....
Dat normering bepalen ze na het nakijken, of er erg veel of weinig fouten zijn gemaakt de normering kan tussen 0.0 en 2.0 liggen. 1.9 wil zeggen dat er 1.9 bij het basiscijfer op komt
dit is een grap mag ik hopenquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:25 schreef koffiegast het volgende:
Dit kan niet serieus zijn.
1.9 normering!
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:38 schreef MREn het volgende:
Flauwe hap allemaal...
[afbeelding]
Gebruik van rekenmachines bij wiskunde
Moet haast wel, als de norm 1.9 is betekent dat dat er dramatisch gescoord is landelijk genomen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:26 schreef Noodly het volgende:
Wat ik me afvraag, nu de uitslagen van het VMBO bekend zijn: zijn er mensen op dit examen gezakt?![]()
En daarom is de norm op 1.9 gesteld ... zodat er minder gezakten zijn ....quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Moet haast wel, als de norm 1.9 is betekent dat dat er dramatisch gescoord is landelijk genomen.
Maar als het echt zo dramatisch gemaakt is zijn er echt wel een heel aantal gezakt. Zó veel scheelt die norm nou ook weer niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En daarom is de norm op 1.9 gesteld ... zodat er minder gezakten zijn ....
Er zijn er zeker een aantal gezakt. Maar die norm scheelt echt heel veel!quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:51 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Maar als het echt zo dramatisch gemaakt is zijn er echt wel een heel aantal gezakt. Zó veel scheelt die norm nou ook weer niet.
2,5? Het zit toch altijd tussen de 0 en de 2?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Er zijn er zeker een aantal gezakt. Maar die norm scheelt echt heel veel!
En al helemaal de norm van wiskunde op kader-niveau ... die is gesteld op 2.5!
Blijkbaar niet ...quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
2,5? Het zit toch altijd tussen de 0 en de 2?
Oh nooit geweten dat dat kon.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Blijkbaar niet ...
http://www2.cito.nl/vo/omzet2007/kb-av-tv1.htm
you fucking kidding me. Geef ze dat diploma dan gewoon kado...quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Er zijn er zeker een aantal gezakt. Maar die norm scheelt echt heel veel!
En al helemaal de norm van wiskunde op kader-niveau ... die is gesteld op 2.5!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |