Hoi trouwens!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:55 schreef BeeDee het volgende:
[..]
* BeeDee tas in hoek flikkert...
Zo, thuis....[afbeelding]
Hallo dan !!!![]()
Sodom en gomorra weer in Renesse momenteel. Pinksterweekend..![]()
![]()
Allemaal podiumpjes met DJ's en veel drankkraampjes..Kom ik net het dorp inrijden en dan loopt 't allemaal zwaar beschonken en zwalkend over straat, nergens meer naar kijkend..
![]()
En echt, je vraagt je af waar 't allemaal ineens vandaan komt. (veel duitsers ook) Moet je hier in februari eens kijken....geen sterveling te bekennen.![]()
Maargoed...dat vind ik ook het leuke van hier wonen.![]()
Ja! Jij! Beeld eens een film uitquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:59 schreef cerror het volgende:
Godverdomde verveling.
Heej E...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:58 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Het is wel een lang weekend natuurlijk, er zullen veel vakantiegangers zijn.
En meedoenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:04 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hallo bijtje...![]()
Ik ga je topic ff bekijken...![]()
Ik mag niet ove rmijn topic beginnen maar jij wel over jouw topics? Ga fietsenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:05 schreef LudoSanders het volgende:
Goes topic geopend zojuist, over iets waaraan ik me erger. Misschien was het meer iets voor KLB geweest.
Komt d'r aan.quote:
Ik zal kijken of ik iets origineels kan bedenken...eerst ff dat eerste topic een beetje bekijken..quote:
Ik heb geen fietsquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:06 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik mag niet ove rmijn topic beginnen maar jij wel over jouw topics? Ga fietsen
Tofquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:09 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik iets origineels kan bedenken...eerst ff dat eerste topic een beetje bekijken..![]()
Leuk dat je meedoet, ik heb alleen geen idee welke filmquote:
aangezien ik grieperig ben zie ik er spookachtig uit, en het aantal foto's daarbij geteldquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:23 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Leuk dat je meedoet, ik heb alleen geen idee welke film
Ik vind het wel leuk! Helaas ben ik niet erg creatief. Ga ook eens proberen Ludo!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:25 schreef LudoSanders het volgende:
Zeg dit gaat geen SC van je topic worden. Het is misschien leuk, maar eerlijk is eerlijk, je hebt er dagen over na moeten denken.
Nee.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:28 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk! Helaas ben ik niet erg creatief. Ga ook eens proberen Ludo!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |