Bij mij meerquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:29 schreef BeeDee het volgende:
Maar Maaike deed toch al maar 1 of 2 posts per keer...![]()
Truste Ludo...en slotje was te verwachten dude...maar dat wist jij ook.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bij mij meer.
Toch nog een topic geopend, al was dat niet degene waar ik zojuist op aan het doelen was.
Moet ik nu ONZ [FB] gaan f5 'en ?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:37 schreef LudoSanders het volgende:
Deze ga ik aanvechten!
Mijne ookquote:
Ach houd jij toch op zegquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:53 schreef LudoSanders het volgende:
Die van mij hadden ook een hoog niveau, ik treur met je mee
Laatste peukje.
Zeg nou zelf Q_B....SC mag niet in een topic. Vind ik wel leuk, maar ok...kan ik nog enigzins begrijpen. Maar als ik Dirkhs point of view bekijk...is het blijkbaar leuk als je heel origineel en poëtisch iemand of iets kan afzeiken.. heet dan een verrassende wending aan een topic geven. Dit is dan weer niet mijn manier van fun hebben.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:51 schreef Queen_Bee het volgende:
ONZ is alleen nog crap, hie rkomen zelfs mensen die ander snooit in ONZ posten, gaat hartstikke leuk en dan is t t niet waard?
Hallo, vrijdag nacht laatste pagina was SC, goh, raarquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:57 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Zeg nou zelf Q_B....SC mag niet in een topic. Vind ik wel leuk, maar ok...kan ik nog enigzins begrijpen. Maar als ik Dirkhs point of view bekijk...is het blijkbaar leuk als je heel origineel en poëtisch iemand of iets kan afzeiken.. heet dan een verrassende wending aan een topic geven. Dit is dan weer niet mijn manier van fun hebben.![]()
Dus...mij mag je in een kapotje schieten..![]()
Welk topic bedoel je met het vetgedrukte ? En met de rest van je post ben ik het eens...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:59 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hallo, vrijdag nacht laatste pagina was SC, goh, raar. ONZ is tegenwoordig alleen nog maar bagger topics. En dan komt er een topic met potentie wat heel leuk gaat, en dan is dat ineens bagger
! Kijk even naar de AT van ONZ, Alleen maar echte bagger
.
Nee, je hebt Q_B posthistorie gevolgd..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 03:00 schreef MASD het volgende:
[..]
weest allen trots op mij vanwege het vinden van dit topic
nahquote:Op zaterdag 26 mei 2007 03:02 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee, je hebt Q_B posthistorie gevolgd..Maar rook je eik MASD..
![]()
Ah...wij hebben geen problemen met niet rokers die niet zeiken over rokers..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 03:04 schreef MASD het volgende:
[..]
nahmaar ik heb geen problemen met rokers
Dan zit ik hier goedquote:Op zaterdag 26 mei 2007 03:06 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ah...wij hebben geen problemen met niet rokers die niet zeiken over rokers..![]()
Dat er in het film topic op de laatste pagina wat offtopic ging denk ikquote:Op zaterdag 26 mei 2007 03:02 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Welk topic bedoel je met het vetgedrukte ? En met de rest van je post ben ik het eens...![]()
Volgens mij is deeltje 3 weer open..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 03:10 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat er in het film topic op de laatste pagina wat offtopic ging denk ik
Oh ik was hier nietquote:Op zaterdag 26 mei 2007 03:08 schreef BeeDee het volgende:
Ga je nog reageren op m'n laatste vraag Q_B ?
Maar dat waren toch maar de laatste 10 posts ofzo ?!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 03:40 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh ik was hier nietIk bedoel dat er op t laatst wel wat gekut wordt in film topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |